Nee, zo moet je het niet zien denk ik. Ze willen met de DS een tweede handheldlijn neerzetten waarschijnlijk. Mijn gok is dat ze met de Gameboy richting de kleine kinderen willen gaan en met de DS naar de oudere doelgroep.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan is dat wel een negatief punt voor de DS dan. 't meer een tussendoor-product ipv dé opvolger van de GBA. Want dan draaien de games voor de GBA2 natuurlijk weer niet op de DS.
Klopt, maar dat kun je van alles wel zeggen. Als er niet speciaal gebruik wordt gemaakt van het grote scherm van de PSP (meer in het beeldje, ipv alles groter maken) heb je er ook niet veel aan.quote:Op donderdag 9 december 2004 @ 21:08 schreef jimjim1983:
als er niks mee gedaan wordt wel.
Ah, op die manier. Ik denk dat ik wel een van beide apparaatjes ga kopen, maar ik heb nu nog geen voorkeur voor of de DS of PSP. Maar als het de DS wordt, wil ik natuurlijk wel een apparaat dat een paar jaar meekan.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:21 schreef Cerbie het volgende:
Nee, zo moet je het niet zien denk ik. Ze willen met de DS een tweede handheldlijn neerzetten waarschijnlijk. Mijn gok is dat ze met de Gameboy richting de kleine kinderen willen gaan en met de DS naar de oudere doelgroep.
is niet helemaal waar, met een groter scherm is het gewoon lekkerder om naar te kijken en op te spelen.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:21 schreef Cerbie het volgende:
Klopt, maar dat kun je van alles wel zeggen. Als er niet speciaal gebruik wordt gemaakt van het grote scherm van de PSP (meer in het beeldje, ipv alles groter maken) heb je er ook niet veel aan.
jah dat denk ik ook...het ligt vooral aan de games...die bepalen denk ik welke console "de beste" is (zet het expres tussen aanhalingstekensquote:Op donderdag 9 december 2004 21:43 schreef HansvanOchten het volgende:
Toen ik in amerika was heb ik even met zo'n ding gespeeld.
Hoewel het best leuk is met een touchscreen is het toch meer een speeltje voor even.
Wil je echt gamen denk ik dat de PSP beter is.
Daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 9 december 2004 21:48 schreef jimjim1983 het volgende:
het apparaat dat de beste PES of Winning Eleven heeft koop ik
En DAT is dus niet waarquote:
Das natuurlijk poep wat je nu lult. Dat tweede scherm zit er om gameplay naar een hoger niveau te tillen en om nieuwe mogelijkheden te scheppen. Als dat niet wordt gebruikt is dat kut, want daarvoor koop je juist een DS lijkt me zo. Anders kan je fijn verder gamen op je GBA SP.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kun je van alles wel zeggen. Als er niet speciaal gebruik wordt gemaakt van het grote scherm van de PSP (meer in het beeldje, ipv alles groter maken) heb je er ook niet veel aan.
Voor RTS?! Dan denk ik dat je manschappen maar 1 pixel groot zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef BMH het volgende:
Ik vind de DS ook veel potentie hebben voor RTS games. Gewoon lekker met je stylus je manschappen selecteren en de locatie waar ze heen moeten aantikken. Ook games als Wario ware: touched lijken me erg leuk. Ik reis namelijk iedere dag minimaal 2x 30 min met de trein, en een uber groot spel is natuurlijk niet zo handig voor 30 min (lees: RPG etc).
Ik wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Een betere topictitel had ik echt niet kunnen verzinnen.
Dude, jij bent Sony-fanboy, ik bedoel, so whatquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik wel.
DS vs. PSP: Waar de Nintendo-fanboys met waardeloze argumenten de PSP proberen af te kraken.
Het lijkt wel alsof ze persoonlijk wat tegen Sony hebben... ze dringen zelfs door tot in de PSP-topics!![]()
Klopt, maar ik heb wel respect voor de DS en dat respect is niet bepaald wederzijds.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:18 schreef Rodie83 het volgende:
Dude, jij bent Sony-fanboy, ik bedoel, so what
En welke clown heeft die onzin nou weer in de OP gestopt?quote:[DS-plaatje]
...
Memory Main memory: 4MB (evenveel als PS2)
Ik ben het er meeeens.quote:"The old formula for success--the combination of high-specification game consoles and advanced graphics--is no longer working," he said."
true. Ik stond ook versteld dat hij dit soort texten uit zijn mond krijgt. Prachtigquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:24 schreef speknek het volgende:
Als er iemand geen succes heeft is het Satoru Iwata wel.
Heb je gezien wat er op een GBA scherm past van 240 x 160? Nee? NOU DAN.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef Markster het volgende:
lol RTS op een handheld, ja tuurlijk!
Voor de GBA bestaat al een starcraft kloon genaamt: Mech Platoon:quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:53 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Heb je gezien wat er op een GBA scherm past van 240 x 160? Nee? NOU DAN.
Maar dat is ook logisch natuurlijk op geen gba.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:05 schreef Markster het volgende:
moet je nou zien, echt te triest
Verneukt het het starcraft
Dan ben je heel dom. Nu is het al sowieso onmogelijk dat de PSP meer dan de DS verkocht wordt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik als objectieve Xbox fanboy zie dat de DS van Nintendo geen partij is voor de PSP.
Damn de nintendo fanboysquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dan ben je heel dom. Nu is het al sowieso onmogelijk dat de PSP meer dan de DS verkocht wordt.
In Japan was er al aangegeven, 60% van de retailers gingen voor de DS, 20% voor de PSP, 20% voor geen beide.
In Japan en in de VS zijn ze ongelofelijk hard verkocht.
Volgens mij richten ze zich ook op 2 verschillende doelgroepen... Nintendo blijft gewoon de jongere gamer bestoken gezien de huidige line-up (met helaas veel fruitige kleurtjes). Het design van de DS is gelukkig nog aangepast, maar het beeldscherm is gewoon te klein... of er zit teveel plastic omgeenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik als objectieve Xbox fanboy zie dat de DS van Nintendo geen partij is voor de PSP.
Het is er maar één hoor.quote:
Mja dat had ik inmiddels ook door, heb het gewoon uit de vorige OP overgenomen. Als je wat beters hebt, geef het maar. Dan ga ik nu even het plaatje van die PSP resizen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
En welke clown heeft die onzin nou weer in de OP gestopt?Die PSP specs zijn ook achterhaald trouwens.
Het klinkt misschien vreemd voor je, maar dat gevoel heb ik ook, maar dan omgekeerdquote:Op vrijdag 10 december 2004 01:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik wel.
DS vs. PSP: Waar de Nintendo-fanboys met waardeloze argumenten de PSP proberen af te kraken.
Het lijkt wel alsof ze persoonlijk wat tegen Sony hebben... ze dringen zelfs door tot in de PSP-topics!![]()
EA's poging om snel even alle nieuwe Nintendo DS eigenaren geld af te roffelen. Clipping problemen, slechte graphics & geluid. jakkes. Draait wel 60 fps & heeft draadloos lan & download functie, dus dat zijn wel voordelen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Madden NFL 2005 is wel even schrikken op de DS trouwens... wat een slechte graphics![]()
Alleen omdat het scherm van de PSP groter is dan een scherm van de NDS is het eeneens "te klein". Slaat werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:45 schreef Cerbie het volgende:
Ik zie nu wel mensen zeiken over de DS dat ie er plastic uitziet en het schermpje véél te klein is. Ik ben benieuwd hoeveel mensen dat nog steeds zeggen als ze er even mee hebben gespeeld (als ze die schok aankunnen, het ding dat ze als kiddy afkraken blijkt toch wel 'stoer' te zijn).
Er zijn toch al mensen op Fok! die de DS hebben, als die nou eens hun ervaringen met de schermgrootte en het uiterlijk posten, of een mooie foto van de DS op een bureau bijvoorbeeld, dat soort foto's zeggen veel meer dan de opgeleukte PRplaatjes
Is er eigenlijk al een aantal pre-orders bekend?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 2 dagen en de PSP is uit in Japan.
Koopt één persoon alle nintendo DS' op? Bill Gates is wel rijk maar het lijkt me nou niks voor hemquote:
In mijn geval slaat het op de verhouding van het beeldscherm tot de behuizing. Niet per sé de functionele afmeting van het beeldscherm. Dat vind ik bij de PSP mooier. Het is een beetje het verhaal van de oude computerbeeldschermen en de flatscreens...quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:55 schreef BMH het volgende:
Alleen omdat het scherm van de PSP groter is dan een scherm van de NDS is het eeneens "te klein". Slaat werkelijk nergens op.
Hoe zou een niet-fanboy nou ooit een DS kunnen kopen... Stel je voor!quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Koopt één persoon alle nintendo DS' op? Bill Gates is wel rijk maar het lijkt me nou niks voor hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |