abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23865513
Ik zit maar wat te stangen

Ik zou gewoon vlees niet meer kunnen missen, en zo zijn er genoeg anderen mensen.
Het is gewoon een feit dat het slachten en eten van dieren niet kan stoppen, daar willen teveel mensen vlees voor, dus vegetarier zijn maakt gewoon niets uit.
En in India kennen ze ook gewoon vlees hoor. En ik weet niet of je weet wanneer de eerste mens op de aarde stond, maar dat was wel wat langer geleden dan duizend jaar.
  donderdag 9 december 2004 @ 22:28:17 #102
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23865732
Fuck Halal.

Ik wil een scheiding tussen kerk en Abattoir.
Ik ga naar huis.
pi_23865800
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:22 schreef Markster het volgende:
Ik zit maar wat te stangen
Leuk ben jij. Zit ik me hier helemaal op te naaien, is het voor niks!

[quote[Ik zou gewoon vlees niet meer kunnen missen, en zo zijn er genoeg anderen mensen.[/quote]

Kunnen, of willen?
quote:
Het is gewoon een feit dat het slachten en eten van dieren niet kan stoppen, daar willen teveel mensen vlees voor,
Daar heb je gelijk in.
quote:
dus vegetarier zijn maakt gewoon niets uit.
Maar dat is en blijft onzin. Elk dier dat niet gefokt (en dus niet geslacht) wordt, is er eentje. En dat maakt wel degelijk uit. Minder vraag is minder productie. De vraag naar vlees is in Nederland het afgelopen jaar gedaald. Dat betekent dat er ook gewoon minder vlees geproduceerd wordt. Nogmaals, als die 700.000 vega's in ons land wèl vlees zouden eten, zouden er meer dieren gefokt en geslacht worden. Het maakt dus wèl uit. waarom zeg je dat het niks uitmaakt? Ik begin dan te vermoeden dat je zoiets zegt omdat je zelf geen verantwoordelijkheid wilt hebben voor het feit dat het wèl uitmaakt dat jij wèl vlees eet. De macht ligt bij de consument, hoe je het ook wendt of keert. Als de consument het wil, is de bio-industrie morgen verleden tijd.
quote:
En in India kennen ze ook gewoon vlees hoor. En ik weet niet of je weet wanneer de eerste mens op de aarde stond, maar dat was wel wat langer geleden dan duizend jaar.
Nog steeds de overgrote meerderheid van de bevolking in India is vegetariër en dit is al duizenden jaren zo. Toen de mens nog onderdeel uitmaakte van de natuur, at hij weinig vlees. Vlees kostte erg veel moeite om te verkrijgen. Het dieet leek waarschijnlijk veel op dat van onze naaste verwant, de chimp. Die eten ongeveer 12 kilo vlees per jaar. Dat is een gezonde hoeveelheid. Veel vlees is absoluut niet gezond wegens de vele onverzadigde vetzuren. Precies de reden waarom vega's een lager cholesterol hebben en minder kans op hart- en vaatziekten.
pi_23865813
Halal? wat is dat nou weer?
pi_23865825
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:28 schreef nietzman het volgende:
Ik wil een scheiding tussen kerk en Abattoir.

Goed idee!
pi_23865853
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:30 schreef Markster het volgende:
Halal? wat is dat nou weer?
Net zoiets als kosjer, maar dan bij moslims. Die slachten ook zo.
  donderdag 9 december 2004 @ 22:37:35 #107
62182 Georges
That's the shit
pi_23866016
Wat een stelletjes hypocrieten hier. Die beelden zijn echt walgelijk en toch genieten van mijn stukje vlees.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_23866038
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Kunnen, of willen?
Willen denk ik, ik wil gewoon tijdens een gezellig avondje, een paar bitterballetjes naar binnen kunnen werken, als ik echt probeer dan kan het wel.
quote:
Daar heb je gelijk in.
Weet ik
quote:
Maar dat is en blijft onzin. Elk dier dat niet gefokt (en dus niet geslacht) wordt, is er eentje. En dat maakt wel degelijk uit. Minder vraag is minder productie. De vraag naar vlees is in Nederland het afgelopen jaar gedaald. Dat betekent dat er ook gewoon minder vlees geproduceerd wordt. Nogmaals, als die 700.000 vega's in ons land wèl vlees zouden eten, zouden er meer dieren gefokt en geslacht worden. Het maakt dus wèl uit. waarom zeg je dat het niks uitmaakt? Ik begin dan te vermoeden dat je zoiets zegt omdat je zelf geen verantwoordelijkheid wilt hebben voor het feit dat het wèl uitmaakt dat jij wèl vlees eet. De macht ligt bij de consument, hoe je het ook wendt of keert. Als de consument het wil, is de bio-industrie morgen verleden tijd.
Tuurlijk, het klopt wel wat je zegt, maar zoals ik al zei, stopt het toch nooit helemaal. E die paar koeien meer maakt dan ook niet meer uit. We kweken ze toch zelf, ik ben wel tegen wild voedsel. Waarom weet ik ook niet, maar ik vind het niet tof als er zeldzame beesten uitsterven
quote:
Nog steeds de overgrote meerderheid van de bevolking in India is vegetariër en dit is al duizenden jaren zo. Toen de mens nog onderdeel uitmaakte van de natuur, at hij weinig vlees. Vlees kostte erg veel moeite om te verkrijgen. Het dieet leek waarschijnlijk veel op dat van onze naaste verwant, de chimp. Die eten ongeveer 12 kilo vlees per jaar. Dat is een gezonde hoeveelheid. Veel vlees is absoluut niet gezond wegens de vele onverzadigde vetzuren. Precies de reden waarom vega's een lager cholesterol hebben en minder kans op hart- en vaatziekten.
Veel is niet gezond, maar normale hoeveelheid ook niet slecht, zelfs gezond.

Helaas zal dit altijd een wel/niet discussie blijven.
  donderdag 9 december 2004 @ 22:41:27 #109
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23866151
Waarom uberhaubt dat gepruts met die messen.

Come. On. Dit is 2004. Technology weetje.

Waarom kunnen ze die pin-guns niet combineren met een HalfLife2 LAN ofzo?
Ik ga naar huis.
pi_23866206
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:41 schreef nietzman het volgende:
Waarom uberhaubt dat gepruts met die messen.

Come. On. Dit is 2004. Technology weetje.

Waarom kunnen ze die pin-guns niet combineren met een HalfLife2 LAN ofzo?
ik ben bang dat alles zogoedkoop mogelijk moet
pi_23866271
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef Markster het volgende:
Willen denk ik, ik wil gewoon tijdens een gezellig avondje, een paar bitterballetjes naar binnen kunnen werken, als ik echt probeer dan kan het wel.
Er bestaan ook vegetarische bitterballen!
quote:
Tuurlijk, het klopt wel wat je zegt, maar zoals ik al zei, stopt het toch nooit helemaal. E die paar koeien meer maakt dan ook niet meer uit.
En die redenering begrijp ik echt niet. Er gaan op de wereld miljoenen mensen dood van de honger. Als jij er eentje kunt redden, doe je dat niet omdat het toch niks uitmaakt...? Het is gewoon geen logisch kloppende redenering.
quote:
We kweken ze toch zelf, ik ben wel tegen wild voedsel. Waarom weet ik ook niet, maar ik vind het niet tof als er zeldzame beesten uitsterven
Echt wild voedsel heeft tenminste een goed leven gehad. En zeldzame beesten uitsterven? gejaagd wordt er in Nederland alleen in het kader van wildbeheer. Dat die beesten uitsterven is het laatste wat de jagers willen.
quote:
Veel is niet gezond, maar normale hoeveelheid ook niet slecht, zelfs gezond.
Wel als het mager vlees is en dat is nou net wat de meeste mensen niet eten. Wild is mager vlees. Niet vetgemest in een te klein hok.

Een of twee keer in de week is gezond, meer draagt niets bij en gaat richting ongezond. Nogmaals, een chimp eet 12 kilo vlees per jaar. Dit komt waarschijnlijk in de buurt van de hoeveelheid die wij ooit aten, toen we nog 'in het wild' leefden.
  donderdag 9 december 2004 @ 22:48:59 #112
62182 Georges
That's the shit
pi_23866377
Ik heb op zich wel wat tegen het slachten van dieren, maar als het op een goede snelle manier gebeurt, dan is het nog wel ok.
Die beelden zijn echt walgelijk. Snap niet dat er mensen zijn die dat kunnen doen.
pi_23866396
Het quoten wordt wat irritant

Ik vind de dood van een dier niet erg, de marteling wel. Ik vind dat de mens boven de dieren staat, hoe bot en kortaf het ook mag klinken. Het is nou eenmaal zo, de mens ruled de aardbol.
Ik heb ook liever dat de dieren normaal leven, en niet worden vetgemest (zag gister hoe dat met ganzen werd gedaan, afschuwelijk gewoon) maar wanneer dat gebeurt, wordt het vlees vele malen duurder, en bijna niet te betalen voor een normaal gezin.

Zo dan?
pi_23866457
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:49 schreef Markster het volgende:
Ik heb ook liever dat de dieren normaal leven, en niet worden vetgemest (zag gister hoe dat met ganzen werd gedaan, afschuwelijk gewoon) maar wanneer dat gebeurt, wordt het vlees vele malen duurder, en bijna niet te betalen voor een normaal gezin.
So what? Zo was het tot vijftig jaar geleden ook. Dan at je alleen op zondag vlees. Wat is daar mis mee? Stukken gezonder dan elke dag vlees. En weegt de luxe van het elke dag vlees eten op tegen het lijden van de beesten? Ik zei het al, je bent verwend.
  donderdag 9 december 2004 @ 22:52:52 #115
62182 Georges
That's the shit
pi_23866499
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

So what? Zo was het tot vijftig jaar geleden ook. Dan at je alleen op zondag vlees. Wat is daar mis mee? Stukken gezonder dan elke dag vlees. En weegt de luxe van het elke dag vlees eten op tegen het lijden van de beesten? Ik zei het al, je bent verwend.
Precies, als we allemaal een stuk minder vlees zouden eten. Zou niet alleen goed zijn voor dier, maar ook voor mens.
Al die koeien die moeten grazen nemen veel meer voer en ruimte in beslag dan plantaardige voeding.
pi_23866587
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef Georges het volgende:

[..]
Al die koeien die moeten grazen nemen veel meer voer en ruimte in beslag dan plantaardige voeding.
De plaats waar we dan lekker milieuverontreinigende fabrieken neerzetten

Wat we ook doen, het is nooit goed voor natuur of milieu, dat is (helaas) nou eenmaal zo.
pi_23866622
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Verwend ben ik cker, dat zal ik ook niet ontkennen Helaas heb ik daar nooit voor gekozen, aangezien ik altijd lekker me kipfileetje na me eten kreeg
pi_23866631
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:55 schreef Markster het volgende:

Wat we ook doen, het is nooit goed voor natuur of milieu, dat is (helaas) nou eenmaal zo.
Dat vind ik nou eigenlijk best wel wat meevallen. In Nederland zeker. We zijn behoorlijk zuinig op dat beetje natuur dat we nog hebben. Voor zover je het nog natuur kunt noemen dan.
pi_23866638
btw eet ik nu brood, met hagelslag, en een banaantje
  donderdag 9 december 2004 @ 22:58:01 #120
62182 Georges
That's the shit
pi_23866650
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:55 schreef Markster het volgende:

[..]

Er zullen altijd milieu vervuilende industrieen zijn, of je nou slacht of niet. Je kan het wel beperken.
Meer plantaardig voedsel is dan een goed alternatief.
pi_23866674
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat vind ik nou eigenlijk best wel wat meevallen. In Nederland zeker. We zijn behoorlijk zuinig op dat beetje natuur dat we nog hebben. Voor zover je het nog natuur kunt noemen dan.
Dat beetje ja, hoe denk je dat dat komt, dat er nog maar een beetje is
Pas wanneer het uit de hand begint te lopen, gaan we er wat aan doen, en dan is het al te laat.
pi_23866701
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:57 schreef Markster het volgende:
Verwend ben ik cker, dat zal ik ook niet ontkennen Helaas heb ik daar nooit voor gekozen, aangezien ik altijd lekker me kipfileetje na me eten kreeg
Wil je nu zeggen dat jij het ook niet kunt helpen allemaal en dat je ouders je aan een vleesverslaving hebben geholpen?
pi_23866710
Ik hoef ook niet elke vlees, maar mijn moeder maakt altijd standaard eten (aardappels en groente) en dan is het niet compleet zonder vlees whehe klinkt als een goeie smoes
pi_23866760
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wil je nu zeggen dat jij het ook niet kunt helpen allemaal en dat je ouders je aan een vleesverslaving hebben geholpen?
haha dat is het
pi_23866781
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:59 schreef Markster het volgende:
Ik hoef ook niet elke vlees, maar mijn moeder maakt altijd standaard eten (aardappels en groente) en dan is het niet compleet zonder vlees whehe klinkt als een goeie smoes
Ah, je woont nog bij pappie en mammie.

Als je altijd aardappels, groente, vlees eet kan ik me voorstellen dat vegetarisch eten je saai lijkt. Ik zou zeggen, kom eens een weekje met mij meeëten, ik durf te wedden dat het stukken lekkerder is dan de Hollandse pot van ma.
pi_23866836
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ah, je woont nog bij pappie en mammie.

Als je altijd aardappels, groente, vlees eet kan ik me voorstellen dat vegetarisch eten je saai lijkt. Ik zou zeggen, kom eens een weekje met mij meeëten, ik durf te wedden dat het stukken lekkerder is dan de Hollandse pot van ma.
Kijk, nu snap je het. Ik wil me moeders eten niet afkraken hoor, maar ik weet dat wanneer je echt goede recepten maakt, vegetarisch best okay kan zijn.

Oja, nog een punt, eet je wel vis? Want dat lus ik dus ook niet, en ook geen kaas
Blijft weinig over
pi_23866913
Ziek filmpje .. vind het beetje op zo'n filmpje lijken waar een amerikaan met een bot mes onthoofd word door een paar terroristen. Ik snap ook niet echt hoe het kan dat er mensen zijn die bij zo'n slachthuis gaan werken .. zou het zelf nog geen 10 minuten volhouden daar. En het lijkt me ook niet echt een baan waarmee je nou kan gaan rentenieren

En dit allemaal omdat het zo goedkoop mogelijk moet .. sjeez dan gaan ze maar op een ander onzinnig iets besparen ofzo.
pi_23866942
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef Markster het volgende:
Oja, nog een punt, eet je wel vis? Want dat lus ik dus ook niet, en ook geen kaas
Blijft weinig over
Ik eet geen vis. Iemand die vis eet is geen vegetariër. Ik eet zelden kaas. En er blijft héél veel over. Ik zou je een week lang dingen kunnen voorzetten waar je waarschijnlijk nog nooit van gehóórd hebt.
pi_23866976
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef XiChico het volgende:
En dit allemaal omdat het zo goedkoop mogelijk moet .. sjeez dan gaan ze maar op een ander onzinnig iets besparen ofzo.
Dit heeft niks met goedkoop te maken, dit gaat om kosjer.
pi_23867001
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik eet geen vis. Iemand die vis eet is geen vegetariër. Ik eet zelden kaas. En er blijft héél veel over. Ik zou je een week lang dingen kunnen voorzetten waar je waarschijnlijk nog nooit van gehóórd hebt.
Ja klopt, maar daarvoor moet je goed kunnen koken , en wat durven proberen, nou durf ik dat wel, maar mijn moeder niet. ( "ik doe het al 20 jaar zo" ).

En toch, niets overtreft een lekker bittergarnituurtje
pi_23867029
kosjer .. oke .. In dat geval .. Moeten ze die bijbel of wat dan ook regels maar eens gaan bijschaven en aanpassen naar deze tijd
  donderdag 9 december 2004 @ 23:12:50 #132
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_23867081
Ik vond vlees sowieso al goor, en at alleen gehaktballen en hamburgers. (En Bassie en Adriaan boterhamworst.) Toen zelfs dat me de strot uit begon te komen ben ik er maar helemaal mee opgehouden. .

En ik heb ook een schijthekel aan de Hollandsche pot. .
Ik ga naar huis.
pi_23867202
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:10 schreef XiChico het volgende:
kosjer .. oke .. In dat geval .. Moeten ze die bijbel of wat dan ook regels maar eens gaan bijschaven en aanpassen naar deze tijd
Dat doen ze ook wel. In plaats van met één haal, mogen ze de strot nu met drie halen doorsnijden. De runderen hebben tegenwoordig te dikke nekken voor maar één haal.

Religieuze joden zijn dol op regeltjes (en ja, ik generaliseer, maar het jodendom is nogal een ritualistisch ingestelde religie). Ze kijken niet zozeer naar de redenering àchter die regeltjes (die ene haal was bedoeld om het lijden zoveel mogelijk te beperken - schietmaskers waren nog niet uitgevonden...).
  donderdag 9 december 2004 @ 23:17:30 #134
62182 Georges
That's the shit
pi_23867215
Je kan wel allerlei exucuses verzinnen, feit blijft dat het walgelijk is. Wat mij betreft schieten ze die slachters af.
pi_23867256
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:17 schreef Georges het volgende:
Je kan wel allerlei exucuses verzinnen, feit blijft dat het walgelijk is. Wat mij betreft schieten ze die slachters af.
Kwaad met kwaad vergelden? Dan ben je toch even erg als hen?
  donderdag 9 december 2004 @ 23:19:35 #136
62182 Georges
That's the shit
pi_23867286
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Kwaad met kwaad vergelden? Dan ben je toch even erg als hen?
Ja op zich wel, ach het zijn emoties. Maar red de dieren van de beesten.
pi_23867307
ah je bent een vrouw! Dat verklaart al een hele hoop
pi_23867369
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef Markster het volgende:
Heb je het nu over mij? En wat verklaart dat dan zoal?
  donderdag 9 december 2004 @ 23:22:26 #139
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_23867391
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat impliceer je zèlf. Ik zei dat je psychopathisch bent als je van taferelen zoals in dit filmpje geniet. Vervolgens zeg jij dat je dus blijkbaar een psychopaat ben. Waaruit ik weer concludeer dat jij blijkbaar geniet van dat filmpje. Lijkt me een logische conclusie, je impliceerde hem namelijk eigenhandig.
Klopt, en jij bent mn eerste slachtoffer!
  donderdag 9 december 2004 @ 23:22:46 #140
62182 Georges
That's the shit
pi_23867402
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:20 schreef Markster het volgende:
Ik een vrouw? Nee hoor.
Maar vleeseters zijn grote hypocrieten. Op zich zou het nog wel ok zijn als ze heel wat minder vlees zouden eten en wat meer begaan zouden zijn met het lot van de dieren.
pi_23867430
Ja, blijf het raar vinden .. dat gedoe met het geloof altijd. Denk dat er nooit wat aan gedaan zal kunnen worden zolang die mensen daar in een bepaald geloof geloven, en er dan ook alles aan doen om heilig te zijn ofzo. En vrijheid van godsdienst kun je ook niet zomaar afschaffen

Van VK:
quote:
Ik heb wel eens in een slachterij gewerkt, daar werden per dag tussen de 1200 en 1500 kalveren geslacht. Dat ging reuzesnel, pinnetje door het hoofd, beesten waren op slag kapot. Dit lijkt mij een halal achtige slachterij (heb maar 3 a 4 minuten gekeken) vanwege die gast met grote baard die de eer had om de keel door te snijden.
Het is maar wat je een eer vind om te doen.
Hoop dan toch echt dat die slachters in een soort van hel tussen alle door hun geslachte koeien vertrapt worden .. Grr
pi_23867471
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Slarioux het volgende:
Klopt, en jij bent mn eerste slachtoffer!
Niet elke psychopaat wordt een moordenaar, hoor. Psychopathie = storing in temperament of karakter waardoor iemand afwijkend gedrag vertoont. Maar je geniet dus wel van dat filmpje? Want die vraag hebben we nog altijd niet opgehelderd. Het eten van vlees maakt je niet tot een psychopaat.
pi_23867529
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Heb je het nu over mij? En wat verklaart dat dan zoal?
Nou het valt mij meestal op dat de meeste vegetariers vrouw zijn, omdat ze de diertjes enzo allemaal zo zielig vinden.

De man heeft liever zijn hamburger

Snapje, niet lullig bedoeld richting jou hoor, maar ik heb het al vaker op fok gehad, en alle keren was het een vrouw, of een homo ( )
pi_23867557
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef Georges het volgende:

[..]

Ik een vrouw? Nee hoor.
Maar vleeseters zijn grote hypocrieten. Op zich zou het nog wel ok zijn als ze heel wat minder vlees zouden eten en wat meer begaan zouden zijn met het lot van de dieren.
Ik had het niet tegen jou

Ow en wel even mijn complimenten voor de dame in dit topic, je bent de eerste die mij daadwerkelijk aan het denken heeft gezet over vegetanisme (?)
pi_23867604
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:26 schreef Markster het volgende:
Nou het valt mij meestal op dat de meeste vegetariers vrouw zijn, omdat ze de diertjes enzo allemaal zo zielig vinden.
Geloof niet dat het veel met 'zielig' te maken heeft. Ik vind het gewoon niet nodig om vlees te eten. Waarom zou ik een beest doodmaken als dat nergens voor nodig is? Verder zijn er volgens mij evenveel mannelijke als vrouwelijke vegetariërs. Ik zit veel 'in het wereldje' en je komt er niet een disproportioneel aantal vrouwen tegen. Ik ken hier op Fok! ook een aantal mannelijke vega's, en die zijn niet ho.
pi_23867640
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou

Ow en wel even mijn complimenten voor de dame in dit topic, je bent de eerste die mij daadwerkelijk aan het denken heeft gezet over vegetanisme (?)
Meen je dat nou? Vegetarisme / veganisme. Dat laatste is een wat radicalere vorm (helemaal geen dierlijke producten).
pi_23867665
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Geloof niet dat het veel met 'zielig' te maken heeft. Ik vind het gewoon niet nodig om vlees te eten. Waarom zou ik een beest doodmaken als dat nergens voor nodig is? Verder zijn er volgens mij evenveel mannelijke als vrouwelijke vegetariërs. Ik zit veel 'in het wereldje' en je komt er niet een disproportioneel aantal vrouwen tegen. Ik ken hier op Fok! ook een aantal mannelijke vega's, en die zijn niet ho.
Hmm ik zie om me heen meer vrouwelijk dan mannelijke, ook hier op fok. Maar dat kan toeval zijn
pi_23867740
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Vegetarisme / veganisme. Dat laatste is een wat radicalere vorm (helemaal geen dierlijke producten).
Dat meen ik ja, ik heb vaker een discussie gehad als deze, maar nog nooit heb ik daadwerkelijk een paar keer gedacht van "verrek hij (sorry ) heeft best wel gelijk. Ik kan wel zonder vlees waarschijnlijk, maar toch is de wil er niet. Ik wil mijn hamburgertje en mijn T-bone steakje kunnen eten

Verminderen zou misschien wel een optie kunnen zijn, dat vlees gewoon iets wordt als champagne, alleen op speciale gelegenheden
pi_23867744
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:31 schreef Markster het volgende:
Hmm ik zie om me heen meer vrouwelijk dan mannelijke, ook hier op fok. Maar dat kan toeval zijn
Misschien zijn vrouwen eerder geneigd om erover te praten? Ik noem maar wat. Maar bij gelegenheden waar veel vegetariërs komen, zie je doorgaans ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Misschien iets meer vrouwen, maar niet zodanig dat het heel erg opvalt.
pi_23867844
maar goed, genoeg gediscussierd, ik ga ff wat tv kijken ofzo

Het was me een genoegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')