abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 12:29:42 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25192529
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vermoed Danny Blind
denk t niet, lijkt me ook niet geschikt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25192588
Die witte zakdoekjes, a la barca, vind ik ook zo sneu.

Blijf dan, als je het toch niet om aan te zien vind, gewoon weg, houd dan een groot aantal vakken een hele helft of hele wedstrijd gewoon leeg.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_25192809
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
En wie moet Koeman dan opvolgen?
Ten Cate
pi_25192968
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Praag heeft ooit eens gezegd: "Mensen komen naar Ajax om te controleren of Ajax weer wint deze week". Dat is een vrij treffende uitspraak.

Wat een enorm triest publiek zeg. Het zit er vol boeren uit Zeeland, Uden en Overijssel en het lijkt net een carnavalsclub.
Je kan dus niet uit Zeeland komen en fanatieke Ajax supporter zijn? Ben ik meteen een boer? Laat Zeeland, en trouwens ook de rest, er buiten als je niet weet waar je over praat.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 21 februari 2005 @ 13:26:48 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25193048
De akties om Koeman weg te krijgen blijven de komende tijd nog wel even doorgaan, hoorde ik vanmorgen van een insider die toevallig bij Het Parool werkt.

Opvallend was gisteren ook dat na het eindelijk gescoorde doelpunt van De Ridder er ongeveer 10 seconden gejuichd en geapplaudiseerd werd en onmiddellijk daarna de spreekkooren met "Koeman, rot op! " weer op de tribune verder gingen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 februari 2005 @ 14:31:04 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25193211
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Die witte zakdoekjes, a la barca, vind ik ook zo sneu.

Blijf dan, als je het toch niet om aan te zien vind, gewoon weg, houd dan een groot aantal vakken een hele helft of hele wedstrijd gewoon leeg.
dat zijn mooiere acties ja.

En ten Cate, ik hoop niet dat hij komt want dat is een hele goede trainer.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25193247
Ik had gisteren voor het eerst een soort van medelijden voor Koeman.

Hoe hij daar zat toen Ajax alsnog 1-0 maakte, hij zat daar maar. Geen emotie, niks. Murw gebeukt.
Dit gun ik hem ook weer niet. Ik denk dat hij beter zelf kan opstappen, ontslagen worden is denk ik funest voor zijn verdere trainerscarriere.
Ik heb niks tegen de persoon Koeman, maar hij krijgt als trainer het zooitje niet meer aan de gang.
pi_25193447
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
En wie moet Koeman dan opvolgen?
Peter Boeve
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25193454
Koeman kan dit Ajax niet meer aan het voetballen krijgen. Een nieuwe trainer lukt dit echter ook niet meer voor het resterende seizoen. Laat hem het dus maar afmaken, hoe erg dat ook is.

En of Blind het nu zo veel beter zal doen? Ten Cate lijkt me een heel wat betere optie.
pi_25193745
Do 24 /2 /2005 AJ Auxerre - Ajax
Zo 27 /2 /2005 Roda JC - Ajax
Zo 6 /3 /2005 Ajax - AZ
Zo 13 /3 /2005 NEC - Ajax
Zo 20 /3 /2005 Ajax - PSV
Za 2 /4 /2005 Heerenveen - Ajax

Kom op, Ronald! Nu komt er een reeks met minder lastige tegenstanders

Punten pakken, jongen!

pi_25193793
De UEFA-Cup houd Koeman levend.

Ontslaan lijkt me geen goede oplossing, laat hem het seizoen afmaken. Na dit seizoen een andere trainer.
pi_25194010
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:40 schreef rubbereend het volgende:
nu maakt Koeman zich echt onmogelijk. Ajax heeft al erg kritisch publiek en dan ga je zeuren........ en steeds doorzeuren over dat het al na 10 minuten gebeurde
Na 10 minuten van de zoveelste wedstrijd van de afgelopen 2 jaar die beneden elk niveau was en met name het falen van de trainer voor de zoveelste keer bloot legde.

Ze hadden gerust al tijdens de warming-up kunnen beginnen, het is het simpele resultaat van Koeman als coach.

Derhalve helemaal niet sneu dat het publiek al na tien minuten begon, Koeman mag nog blij zijn dat ze pas na tien minuten begonnen.
pi_25194525
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:06 schreef JeroenV het volgende:
Koeman kan dit Ajax niet meer aan het voetballen krijgen. Een nieuwe trainer lukt dit echter ook niet meer voor het resterende seizoen. Laat hem het dus maar afmaken, hoe erg dat ook is.

En of Blind het nu zo veel beter zal doen? Ten Cate lijkt me een heel wat betere optie.
Ten Cate zit goed in Spanje, dat lijkt me niet echt haalbare kaart.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25194752
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ten Cate zit goed in Spanje, dat lijkt me niet echt haalbare kaart.
Dan zou ik zo 1,2,3 geen goede nieuwe coach weten. Al is fris bloed wel nodig in het nieuwe seizoen.
pi_25194997
Danny Blind aka "Scholletje" is nog altijd erg eng bezig ja. Liever niet dus.

Koeman moet het seizoen afmaken en dan zal ie vermoedelijk zelf de handdoek werpen. Dat is jammer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25195124
Heeft Co al een club?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 21 februari 2005 @ 20:15:32 #292
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25195132
Koeman tot het einde van het seizoen verdragen, daarna inderdaad een vervanger zoeken.
pi_25195137
quote:
Op maandag 21 februari 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind aka "Scholletje" is nog altijd erg eng bezig ja. Liever niet dus.
Also known as Scholletje? Is Johan Derksen tegenwoordig een norm voor een bijnaam? Deze man met snor roept weer eens lekker ongenuanceerd en ongefundeerd wat over Blind op de tv en vervolgens heeft hij een stempel waar hij niet meer vanaf komt..
pi_25195225
Ik weet niet zeker waar je het over hebt (heb die uitzending niet gezien), maar ik denk dat het erover gaat dat Blind zichzelf probeert zich in de positie van hoofdtrainer te werken?

Die geruchten gingen al veel eerder. En Blind heeft gewoon nog geen ene reet gepresteerd. De enige reden die ik zie waarom hij coach van Ajax 1 kan worden is dat hij de club en speelstijl kent.
pi_25195265
Misschien wel Foppe de Haan
pi_25195284
Scholletje is de bijnaam binnen Ajax voor Blind, gras. Heb ik van dezelfde bron als waar Derksen het van heeft.
www.thuisuiteten.nl
pi_25201951
Overigens is de kans aanwezig dat Ronald deze zomer Ajax verruilt voor Valencia.
www.thuisuiteten.nl
pi_25201957
quote:
Op maandag 21 februari 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Scholletje is de bijnaam binnen Ajax voor Blind, gras. Heb ik van dezelfde bron als waar Derksen het van heeft.
Ach, roddel en achterklap.
pi_25202494
Lijkt me niet, maar goed. Er zijn meer mensen met een dubieus verleden die ergens trainer zijn geworden.
www.thuisuiteten.nl
pi_25203468
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:24 schreef methodmich het volgende:
Overigens is de kans aanwezig dat Ronald deze zomer Ajax verruilt voor Valencia.
Vind Valencia dan dat het dit seizoen nog niet slecht genoeg gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')