denk t niet, lijkt me ook niet geschiktquote:
Ten Catequote:Op maandag 21 februari 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
En wie moet Koeman dan opvolgen?
Je kan dus niet uit Zeeland komen en fanatieke Ajax supporter zijn? Ben ik meteen een boer? Laat Zeeland, en trouwens ook de rest, er buiten als je niet weet waar je over praat.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Praag heeft ooit eens gezegd: "Mensen komen naar Ajax om te controleren of Ajax weer wint deze week". Dat is een vrij treffende uitspraak.
Wat een enorm triest publiek zeg. Het zit er vol boeren uit Zeeland, Uden en Overijssel en het lijkt net een carnavalsclub.
dat zijn mooiere acties ja.quote:Op maandag 21 februari 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Die witte zakdoekjes, a la barca, vind ik ook zo sneu.
Blijf dan, als je het toch niet om aan te zien vind, gewoon weg, houd dan een groot aantal vakken een hele helft of hele wedstrijd gewoon leeg.
Peter Boevequote:Op maandag 21 februari 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
En wie moet Koeman dan opvolgen?
Na 10 minuten van de zoveelste wedstrijd van de afgelopen 2 jaar die beneden elk niveau was en met name het falen van de trainer voor de zoveelste keer bloot legde.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:40 schreef rubbereend het volgende:
nu maakt Koeman zich echt onmogelijk. Ajax heeft al erg kritisch publiek en dan ga je zeuren........ en steeds doorzeuren over dat het al na 10 minuten gebeurde
Ten Cate zit goed in Spanje, dat lijkt me niet echt haalbare kaart.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:06 schreef JeroenV het volgende:
Koeman kan dit Ajax niet meer aan het voetballen krijgen. Een nieuwe trainer lukt dit echter ook niet meer voor het resterende seizoen. Laat hem het dus maar afmaken, hoe erg dat ook is.
En of Blind het nu zo veel beter zal doen? Ten Cate lijkt me een heel wat betere optie.
Dan zou ik zo 1,2,3 geen goede nieuwe coach weten. Al is fris bloed wel nodig in het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ten Cate zit goed in Spanje, dat lijkt me niet echt haalbare kaart.
Also known as Scholletje? Is Johan Derksen tegenwoordig een norm voor een bijnaam? Deze man met snor roept weer eens lekker ongenuanceerd en ongefundeerd wat over Blind op de tv en vervolgens heeft hij een stempel waar hij niet meer vanaf komt..quote:Op maandag 21 februari 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind aka "Scholletje" is nog altijd erg eng bezig ja. Liever niet dus.
Ach, roddel en achterklap.quote:Op maandag 21 februari 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Scholletje is de bijnaam binnen Ajax voor Blind, gras. Heb ik van dezelfde bron als waar Derksen het van heeft.
Vind Valencia dan dat het dit seizoen nog niet slecht genoeg gaatquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:24 schreef methodmich het volgende:
Overigens is de kans aanwezig dat Ronald deze zomer Ajax verruilt voor Valencia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |