David Fincher heeft 4 goede/mooie films gemaakt (ik heb Panic Room niet gezien). En hoewel Tim Burton ook een aantal "onderhoudende" films heeft geregisseerd, vind ik die van Fincher toch iets beter.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:30 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tsja, als ik moet kiezen tussen iemand met een enorm overschat oeuvre met quasi diepgang of een gematigd talent dat af en toe erg onderhoudende films aflevert, kies ik liever voor het laatste
each one to his own opinion offcourse..quote:Op donderdag 16 december 2004 19:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
David Fincher heeft 4 goede/mooie films gemaakt (ik heb Panic Room niet gezien). En hoewel Tim Burton ook een aantal "onderhoudende" films heeft geregisseerd, vind ik die van Fincher toch iets beter.
F*ck, ben je ff een boek inleveren, komt er een gelijkspel langsquote:Op donderdag 16 december 2004 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
niet intre die de bitterbal inpikt
Schandalig! Verslagen door Coppola.quote:Op donderdag 16 december 2004 19:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Resultaat 4e ronde
6. Francis Ford Coppola vs. Alfred Hitchcock 20-18
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
Schandalig! Verslagen door Coppola.
MUHAHAHAHAHAHA![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
...ik dacht eigenlijk dat dat de bedoeling was...![]()
Vind het ook een uiterst beroerde loting P.quote:
Ik vind het ook rot dat Barcelona en Chelsea elkaar nu al treffenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vind het ook een uiterst beroerde loting P.
De nieuwe loting is zonnodig nog belabberder![]()
O? Goed dat je me herinnert! Ga gelijk even checken hoe het zit met die lotingenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:47 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik vind het ook rot dat Barcelona en Chelsea elkaar nu al treffen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |