Ik heb ze ook in een aantal kleuren gekocht . let wel op met zwart want elk haartje , pluisje zie je er opquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb van die fleece dekentjes gehaald bij de zeeman. Ik denk dat die het licht wel mooi absorberen ipv weerkaatsen. Dus dat ga ik eens uitproberen. Ik heb een zwarte en een rode, maar misschien haal ik er nog wat kleuren bij als het werkt.
Maar werkt het? Krijg je een mooie egale achtergrond?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb ze ook in een aantal kleuren gekocht . let wel op met zwart want elk haartje , pluisje zie je er op![]()
Met de lichtblauwe kleur iig welquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Maar werkt het? Krijg je een mooie egale achtergrond?
Nee nooit van gehoord , geef eens een uitleg van een kantje of 3quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:33 schreef dawg het volgende:
Jullie weten toch dat kleuren licht reflecteren, en niet materialen?![]()
Mooi, dan ga ik zondag eens aan het expirimenteren.quote:
Nou zwart hoort licht te absorberen, maar toen ik mijn zwart velours truitje gebruikte glom het heel erg, terwijl toen ik een zwarte gebreide trui pakte voor achtergrond het heel erg meeviel. Dus volgens mij doet het materiaal ook wat hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:33 schreef dawg het volgende:
Jullie weten toch dat kleuren licht reflecteren, en niet materialen?![]()
Is goed , veel plezierquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik zondag eens aan het expirimenteren.Krijg er opeens echt zin in...
Je ziet zondag de resultaten wel.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Bij mijn laatste 2 foto's heb ik mijn fleecevest gebruikt
Steekt mooi af dat rood toch?quote:Op zondag 12 december 2004 12:29 schreef dawg het volgende:
Ze zijn een beetje rood pea.
Ik ga straks ook eens wat schieten.
Je achtergrond is wat vlekkerigquote:Op zondag 12 december 2004 12:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Steekt mooi af dat rood toch?
[afbeelding]
Hoe is deze? hm...ik weet niet hoor...en als ik een zwarte achtergrond gebruik wordt ie bruin
Leuk idee! aparte achtergrond ook. Daar zit nog wel wat poetswerk inquote:Op zondag 12 december 2004 12:48 schreef fr.oosje het volgende:
hier ook mijn eerste poging, ik heb eens gekozen voor een andere achtergrond.
[afbeelding]
Ik vind het horloge het mooist.quote:Op zondag 12 december 2004 13:18 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van deze foto? Want ondanks dat het geen gloednieuw horloge is, vind ik het zelf toch wel doorkunnen onder productfotografie...Wat is jullie idee hier over?
En deze?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |