Hippiequote:Op vrijdag 10 december 2004 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat als ik eenmaal begin, dat het eind dan zoek isDan vind ik ineens echt ALLES mooi
![]()
jah mooi zoquote:Op donderdag 9 december 2004 22:41 schreef Re het volgende:
levellen
term om kleuren wat echter over te laten komen?
[afbeelding]
ofzo
Thnx, het verbaasd me dat jullie niets zeggen over lichtvallen, scheve objecten e.d. Mag ik hieruit opmaken dat ze gewoon goed zijn zo?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah mooi zo
@Puckzzz : nr 3 vind ik de mooiste, het heeft iets mistieks
Ik heb wel wat te zeggen maar ik schijn het niet lief over te brengen , kan je het hebben?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx, het verbaasd me dat jullie niets zeggen over lichtvallen, scheve objecten e.d. Mag ik hieruit opmaken dat ze gewoon goed zijn zo?
Ik heb net de knoop doorgehakt en toch #2 naar Rewimo gemaildMaar ik heb ontzettend zitten twijfelen. Ik vind de helderheid van 2 zo mooi, maar idd 3 heeft die zachte bruine kleuren *zucht* nu twijfel ik weer....
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 07:30 schreef Xilantof het volgende:
kunnen jullie Offy nou niet gewoon een keer met rust laten ?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
tuurlijk weet Offy wel dat we een grapje maken
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net de knoop doorgehakt en toch #2 naar Rewimo gemaildMaar ik heb ontzettend zitten twijfelen. Ik vind de helderheid van 2 zo mooi, maar idd 3 heeft die zachte bruine kleuren *zucht* nu twijfel ik weer....
![]()
Ymkequote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef Ymke het volgende:
Ik heb wel wat te zeggen maar ik schijn het niet lief over te brengen , kan je het hebben?
Bring it on woman!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb wel wat te zeggen maar ik schijn het niet lief over te brengen , kan je het hebben?
Nou dat viel best mee *phew*quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:21 schreef Ymke het volgende:
Foto nummer 1
Komt bij mij niet helemaal scherp over, de weerkaatsing vind ik veel te fel, de compositie is redelijk , maar ik stoor me nog het meeste aan het deukje in de ondergrond van je foto , rechts onder in beeld .
foto 2:Jammer dat van het middelste flesje het dopje er niet helemaal opstaat, de flesjes aan de zijkanten staan er niet helemaal symetrisch op en dat is voor zo'n foto wel heel belangrijk . edit het is niet jammer het is eigenlijk heel storend
foto 3 de compositie kan anders , misschien iets meer diagonaal? En het zwart in de foto komt wat flets over.
Ik zou als ik jou was gaan voor foto nummer 2, Probeer hem over te maken
I wish!! Dan zou ik toveren dat het al kerst was en dat mijn vriendje idd. die Sony F828 voor me heeft gekochtquote:
dat was heel moeilijk want het wert maar niet mooi ik heb het 1uur gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:27 schreef Xilantof het volgende:
leuk idee hoor XBoxer, maar misschien dat de x-box nog iets beter naar voren zou kunnen komen...
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Als zoon van Ymke kun je er vast wel tegen als ik zeg dat ie een tikje scheef is
En ik maar denken dat mannen materieel ingesteld warenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I wish!! Dan zou ik toveren dat het al kerst was en dat mijn vriendje idd. die Sony F828 voor me heeft gekocht
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:26 schreef Ymke het volgende:
Zo , pea.
Wat ga je doen met je achtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |