strooien ze daar al?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee gek![]()
Hij staat als een poosje binnen, en pas als ze weer stoppen met strooien gaat die weer naar buiten. Hij staat nu lekker verarmd in z'n hokje.
Zou het denk je ook lukken met een fietsquote:Op donderdag 9 december 2004 20:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
Vrouwtje dat ik heb leren kennen zondag.. we kwamen uit de paradiso en liepen naar de auto.. komen voorbij audi TT " oh wat vind ik dit toch een geweldig mooie auto"
*eeuwige stilte bij Thermo *
We komen bij mijn auto...
" okee, jij hebt een veel mooiere auto"
![]()
Ik denk dat onze tractorheld het al begrijpt hoor na 46 TVR picsquote:Op donderdag 9 december 2004 20:13 schreef D-Devil het volgende:
Kut bak, Kut OP met veel rare leestekens erin, niet eens de moeite nemen om de tekst mooi te maken en dan ook gewoon een vrachtwagen.
Een TVR 350i
[afbeelding]
TVR350C
[afbeelding]
Nissan 350Z
[afbeelding]
1 van de vele mercedes 350's
[afbeelding]
Lamborghini 350 GT
[afbeelding]
Lamborghini Jalpa 350S
[afbeelding]
Chevrolet Corvette Stingray 350
[afbeelding]
Ford Mustang GT 350 Shelby
[afbeelding]
Chevrolet Camaro 350
[afbeelding]
Iso Fidia 350
[afbeelding]
En nee, wat opent hij... een vrachtwagen topic. [afbeelding].
Nee ik denk dat je gewoon je pa zijn TT moet meenemen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zou het denk je ook lukken met een fiets
BTW, Jap-style dempers hebben die vieze spleet-ogen gewoon van TVR gejatquote:Op donderdag 9 december 2004 19:40 schreef BazzoS het volgende:
Nu nog een veilside bodykit, en een(of 2) grote t0n style dempers, 18" LM, turbootje, enz..
R.I.Pquote:Op donderdag 9 december 2004 20:16 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]
Toch vind ik dit een leuke auto.
wat is een jap-style demper ?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BTW, Jap-style dempers hebben die vieze spleet-ogen gewoon van TVR gejat![]()
die monteerd dat al jaren op hun auto's
Ik zet er wel een ferrari f50 bodykit op .quote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wat is een jap-style demper ?
van die motor uitlaten
owwwwquote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zet er wel een ferrari f50 bodykit op .
Just to be surequote:Op donderdag 9 december 2004 20:15 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik denk dat onze tractorheld het al begrijpt hoor na 46 TVR pics..
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wat is een jap-style demper ?
van die motor uitlaten
idd ik ken ze allemaal alquote:Op donderdag 9 december 2004 20:26 schreef Youp het volgende:
* Youp ergert zich dat mythbusters 100x herhaald wordt
3000pk boost voor 12 secquote:Op donderdag 9 december 2004 20:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
idd ik ken ze allemaal al
met die impala
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Neeh, een Sagaris vind ik niet zo mooi, de Tuscan S is de mooiste TVR van t moment, want de Cerbera Speed 12 is uit productie
da's toch niet veel... en als je er een beetje zuinig op bent kan je ze volgend jaar weer gebruiken (niet in t voorjaar mee blijven rijden dus)quote:Op donderdag 9 december 2004 20:43 schreef BoJo het volgende:
tering 300 euro kwijt voor winterbanden![]()
hopelijk rij ik wat anders volgend jaarquote:Op donderdag 9 december 2004 20:44 schreef Youp het volgende:
[..]
da's toch niet veel... en als je er een beetje zuinig op bent kan je ze volgend jaar weer gebruiken (niet in t voorjaar mee blijven rijden dus)
Volgend jaar geef ik je er 50 euro voorquote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
hopelijk rij ik wat anders volgend jaar![]()
wat rij je nu dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
hopelijk rij ik wat anders volgend jaar![]()
linkquote:Op donderdag 9 december 2004 20:32 schreef BoJo het volgende:
ik heb ook een Forum![]()
ik doe er alleen nog niks mee![]()
No shitquote:Op donderdag 9 december 2004 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond!
ik 60quote:Op donderdag 9 december 2004 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgend jaar geef ik je er 50 euro voor
TVRquote:Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef Agp het volgende:
Gaat het een keer over een vrachtwagen die ik ooit heb gereden in de outback van Australië, vern**ken ze het met een 350Z die ik in Amerika mag gaan besturen..
ja jammer hè... ik rijd ook liever in die KLOTE vrachtwagenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:56 schreef Agp het volgende:
Gaat het een keer over een vrachtwagen die ik ooit heb gereden in de outback van Australië, vern**ken ze het met een 350Z die ik in Amerika mag gaan besturen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |