Gelukkig heb jij smaakquote:Op donderdag 9 december 2004 19:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik tegen die man heb gezegt..
je kan zoveel leukere auto's kopen ipv een TT
Z4 is net wel/net niet een klasse hoger.... De echte reden om geen TT te kopen is de S2000quote:Op donderdag 9 december 2004 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij smaak![]()
Alles in de klasse van de TT is leuker als de TT, zelfs de Z4 (de enige auto welke minder was als de TT was de Z3)
Het probleem met de S2000 is dat hij 2 cilinders tekort komt, en langzamer is als mijn autoquote:Op donderdag 9 december 2004 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Z4 is net wel/net niet een klasse hoger.... De echte reden om geen TT te kopen is de S2000
langzamer?!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het probleem met de S2000 is dat hij 2 cilinders tekort komt, en langzamer is als mijn auto![]()
Hot metal?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef Ultimora het volgende:
op die nieuwe DVD van Jeremy clarcson gaat hij ook even trappen in zo'n Sagaris
check de nieuwe JC dvd maar, ik geloof dat t op de 400m was (1/4mile)quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
langzamer?!
5,6 of 5,9 naar 100, top van 240 (uit m'n hoofd...meen ik me te herinneren)
en ja, die 2 cylinders... maar dat probleem heeft de TT ook
heb jij die? Zo ja, kom em morgen ff brengen dan, ben de hele dag thuis, ik wil em ook zienquote:
Stuur mij die dan ffquote:Op donderdag 9 december 2004 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check de nieuwe JC dvd maar, ik geloof dat t op de 400m was (1/4mile)
Jou auto?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het probleem met de S2000 is dat hij 2 cilinders tekort komt, en langzamer is als mijn auto(check nieuwe de Jeremy Clarkson dvd)
Hij bedoelt zijn Tr6quote:Op donderdag 9 december 2004 19:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
Jou auto?
Je hebt toch gebrek aan auto?
Tsjek mn ondertitel eensquote:Op donderdag 9 december 2004 19:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
Jou auto?
Je hebt toch gebrek aan auto?
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:40 schreef BazzoS het volgende:
Nu nog een veilside bodykit, en een(of 2) grote t0n style dempers, 18" LM, turbootje, enz..
Chromen wieldoppen eronder.... en er is altijd wel 'n negah die' m wilquote:
anders ben je effe serieusquote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind de scherpe nokkenas, K&N openlucht filters, en de Wolfrace velgen als genoeg. Deze mods zitten er al wel vanaf de eerste eigenaar op trouwens
![]()
Ik ben nooit zo goedgelovig wat betreft ondertitels.. sorryquote:Op donderdag 9 december 2004 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsjek mn ondertitel eensmaar check vooral hoe geil die (orginele) uitlaat eronder hangt, tering daar komt een GEIL geluid uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn beauty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |