quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nu niet zeggen dat je naar de kwantum ging voor fotolijstjes, maar geen fotolijstjes gekocht hebt....
* Bowiefan krijgt beeld voor ogen....quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben er ook nogIk heb voor mezelf voor onder de kerstboom een mooi boek gekocht over digitale fotografie en fotobewerking
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben er ook nogIk heb voor mezelf voor onder de kerstboom een mooi boek gekocht over digitale fotografie en fotobewerking
Ooooh......quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:05 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
* Bowiefan krijgt beeld voor ogen....
Pea onder de kerstboom bladerend in een fotoboek
Je moet wat toeren verzinnen om die feestdagen een beetje door te komenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb het dus als kadootje gekocht voor mezelf, dan mag ik het met kerst uitpakken en blij zijn
Jij ook al?quote:Op zaterdag 11 december 2004 09:30 schreef Subhuman het volgende:
Waarom ben ik in hemelsnaam zo vroeg wakker?
't heerst kennelijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 09:30 schreef Subhuman het volgende:
Waarom ben ik in hemelsnaam zo vroeg wakker?
Mogguh.....quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:23 schreef Subhuman het volgende:
Ben je niet blij dat het forum weer bevolkt wordt, Ouwesok?
Weet ie al wat een affuit isquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:31 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook wakker, wij kijken al een tijdje naar Bernhard, wat best vermakelijk is met een vierjarige naast je
Nu wel natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Weet ie al wat een affuit iswordt waarschijnlijk de nieuwste hit in de uitvaartbusiness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |