Hand?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Niet zo mooi als ik eerlijk benDie hand lijkt er wel ingeplakt. Of was dat de bedoeling?
Vind hem wat groen, dat valt vooral op de handen opquote:Op donderdag 9 december 2004 19:44 schreef dawg het volgende:
Hoe vinden jullie deze bewerking?
Heb hem niet rechtstreeks gelinkt, omdat ie groter dan 550pixels is.
Er kan idd een ietsje magenta bijquote:Op donderdag 9 december 2004 20:16 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Vind hem wat groen, dat valt vooral op de handen op
Kijk maar eens goed rond, er wordt nog weleens hoger gebodenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:47 schreef Oceanonix het volgende:
Is er hier een nieuwe traditie onder de Fok crew gestart???
De slowchat standaard eindigen met 301 posts?![]()
Hangoorkat mag ookquote:Op donderdag 9 december 2004 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens lijkt het me geweldigom tijdens een potje Scrabble 3 uur lang te soebatten over de toelaatbaarheid van het woord "vouwoorkat"
Heb er nou al zin in
Wij Beatrix de crew, krijgen geen mededeling dat een topic gesloten is, noch zien we het donkergrijze blokje linksonder dat het topic dicht is. En zo gebeurt het nogal eens dat we vrolijk doorposten in een gesloten topicquote:Op donderdag 9 december 2004 20:47 schreef Oceanonix het volgende:
Is er hier een nieuwe traditie onder de Fok crew gestart???
De slowchat standaard eindigen met 301 posts?![]()
Als wij, de crew, een beetje opletten, zien we echter wel het woordje "Gesloten" in het vakje "Status" staanquote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij Beatrix de crew, krijgen geen mededeling dat een topic gesloten is, noch zien we het donkergrijze blokje linksonder dat het topic dicht is. En zo gebeurt het nogal eens dat we vrolijk doorposten in een gesloten topic
Klopt, maar altijd te laatquote:Op donderdag 9 december 2004 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als wij, de crew, een beetje opletten, zien we echter wel het woordje "Gesloten" in het vakje "Status" staan![]()
Heb je die kat ook op het intranet van je broodheer gevondenquote:
Nee, die vond ik hierquote:Op donderdag 9 december 2004 22:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heb je die kat ook op het intranet van je broodheer gevondenmooi beest trouwens, maar ik vind alle katten mooi...
quote:
Vandaag de rolletjes afgehaald van afgelopen vrijdag, een lezing van Gretta Duisenberg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |