quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:30 schreef Leviathan_nl het volgende:
ik heb het net gezien.... kippevel zoals die spitfire omhoog ging
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:47 schreef MissHobje het volgende:
Mooie timing.. mooi geluid en heel mooi gebaar .. en ze hebben het toch gedaan gelukkig!!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:30 schreef Leviathan_nl het volgende:
ik heb het net gezien.... kippevel zoals die spitfire omhoog ging
Hmm, je bent de enige tot dusver die dat zegt...quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Beetje tegenvaller an sich.
Nee.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, je bent de enige tot dusver die dat zegt...
Geeft je TV geen goed beeld ofzo??
Beetje aan je kabel kloten dan, of een andere tv kopenquote:
Fly-by is meestal het langs vliegen van een toestelquote:Maar kan iemand me nou eens uitleggen wat het verschil is tussen een fly-past en een fly-by?
hij had teveel verwacht whehe, helemaal gehoopt op een battle of brittain boven delftquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, je bent de enige tot dusver die dat zegt...
Geeft je TV geen goed beeld ofzo??
http://s11.yousendit.comquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:08 schreef smash789 het volgende:
Damn... Het uploaden lukt niet. Iemand anders een idee waar ik een 16mb avi kan pleuren?Het is zéker het downloaden waard!
Dacht je dat de F-16 altijd al een slanke silhouet had, maar de Spit verslaat hen met gemak.quote:
Hun vliegbereik was net genoeg, in contrast met de Duitsers die vaak maar een kwartier hadden om te vechten boven en dan was hun brandstof op en moesten ze terugvliegen of noodlandingen maken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:07 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ze hebben een prima power to weight ratio, klimmen snel en hebben een hoge top. Daarnaast zijn ze erg goed in rondjes draaien.
Maar ze vliegen alles behalve makkelijk, hun vliegbereik is om te huilen en de eerdere versies hadden zelfs nog carburateurs waar de russen en duitsers al met directe mechanische injectie vlogen.
Heilig... kom nou.
Omdat de engelsen meegeholpen hebben aan het winnen van de oorlog luisteren we graag naar hun weinige hoogstandjes. Dat de spit de beste engelse jager is, is een feit. Voor het gemak wordt vergeten waar de rest mee vloog.
Klopt helemaal, dit werd gedaan door een zogenoemde FAC Forward Air Controller. Deze militair heeft een UHF radio waarmee hij de formatie leidde naar het plein.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef ook_gek het volgende:
overgens heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat dit preciesie werk was. Wat bestuurd is van uit de kerktoren door de luchtmacht.
Wat heb ik een goeie bronnen hequote:Op zaterdag 11 december 2004 19:10 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Klopt helemaal, dit werd gedaan door een zogenoemde FAC Forward Air Controller. Deze militair heeft een UHF radio waarmee hij de formatie leidde naar het plein.
Het callsign van de FAC was Anjer01, de rest van de F-16's vloog met callsign "Polly" , de spitfire met callsign 'Spit01'
jep, Kareljan, dat is mijn oomquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:45 schreef Billy_Mack het volgende:
waar blijft het filmpje?
alsem, schrijft een van jouw familieleden toevallig boeken over Marketing?
Ik vond de formatie eigenlijk niet zo mooi. Zo a-symmetrisch, waarom niet die drie F16's voorop en dan daarachterde spitfire, of is dat a-symmetrische dat 'missing-man' effect?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |