abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24783537
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:22 schreef dVTB het volgende:

[..]

Ik heb het ontdekt, ja. Toch denk ik serieus dat wanneer je dit werkelijk zou onderzoeken.... nee, laat ook maar. In plaats daarvan deze aardige tekst die ik tegenkwam.

http://www.newstarget.com/z002077.html

Saillant detail in deze tekst: Het is een Amerikaan die zijn eigen landgenoten beschuldigt van nazi-achtige ideologieën...

enkele fragmenten:
[..]

...
[..]
ach het komt nog wel goed er is steeds meer tegestand tegen bush de volgende verkiezingen wint weer een democraat die dan weer alle moeite moet doen om bush zijn fouten recht te zetten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_24783990
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:48 schreef IPdaily het volgende:
Bij deze wil ik wel beweren dat het Nederlandse volk bestaat uit domme rukkers, je kan haast niet anders als je de resultaten van de LPF (2000) bekijkt, gelukkig heeft men er wel wat van geleerd
Wellicht heb ik iets gemist, maar bij mijn weten haalde de LPF geen zetels bij verkiezingen in 2000...
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ach het komt nog wel goed er is steeds meer tegenstand tegen bush de volgende verkiezingen wint weer een democraat die dan weer alle moeite moet doen om bush zijn fouten recht te zetten
De verkiezingsuitslag doet anders vermoeden. Daar waar Gore in 2000 nog de popular vote won (hij kreeg dus MEER stemmen dan Bush), won Bush deze keer met 51% tegen 49%. Ik moet nog zien of er de volgende keer weer een democraat wint. WEL heb je er gelijk in dat die democraat dan alle fouten van het republikeinse beleid weer mag gaan rechtzetten.
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:33:58 #128
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24788867
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:53 schreef komrad het volgende:

[..]

JE zit hier wel een beetje fout, Les Pays-bas wordt weliswaar geassocieerd met Nederland maar letterlijk: Pays=landen, bas= laag oftwel les Pays-bas=de lage landen
Overigens worden met "de lage landen" twee landen bedoeld, Nederland EN België. Vergeleken met de rest van Europa liggen die allebei zeer laag.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_24793855
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:48 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Bij deze wil ik wel beweren dat het Nederlandse volk bestaat uit domme rukkers, je kan haast niet anders als je de resultaten van de LPF (2000) bekijkt, gelukkig heeft men er wel wat van geleerd
Balkenende c.s rukt dan ook massaal uit en op om normen en waarden te propageren.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:11:35 #130
909 Num
Núm dus!
pi_24794562
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:09 schreef K-jozz het volgende:
Ter vergelijking, het gemiddelde IQ van de Nederlanders ligt op ongeveer 100
Het gemiddelde IQ is toch altijd 100?

Edit: iemand was me al voor
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:36:54 #131
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24795057
" 'Het staat onmachtig tegenover terrorisme, het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) en het is moreel bankroet.'"

Een erg goede omschrijving van Nederland. Hulde aan de man. Het meest hilarische is dat Nederlanders zelf dit niet doorhebben.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:41:46 #132
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24795150
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:00 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Inderdaad, daar waar zij veroordeelde moordenaars afmaken maken wij alleen baby's af.
Kut volk die Ami's
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24795198
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:36 schreef N_I_ het volgende:
" 'Het staat onmachtig tegenover terrorisme, het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) en het is moreel bankroet.'"

Een erg goede omschrijving van Nederland. Hulde aan de man. Het meest hilarische is dat Nederlanders zelf dit niet doorhebben.
Goede omschrijving van Amerika, bedoel je toch zeker?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:48:03 #134
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24795280
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Goede omschrijving van Amerika, bedoel je toch zeker?
Ook wel een beetje maar je kunt het wel op elk land toepassen, maar bij Nederland past het als gegoten.
христианский солдат
pi_24795608
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:48 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Ook wel een beetje maar je kunt het wel op elk land toepassen, maar bij Nederland past het als gegoten.
Inderdaad, je kunt het overal op toepassen. Het is een beetje als populisme, gemakkelijk inzetbaar maar inhoudsloos. Maar toch, we kunnen wel gaan scoren:

Het staat onmachtig tegenover terrorisme Hoe meet je zoiets? Ik zou zeggen in termen van gesneuvelde burgers en vermoorde politici.

het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) Ah. Daar lijkt Nederland deze spannende race te verliezen maarrrr: er zijn op dit moment meer Nederlands sprekende mensen dan ooit, op cultureel gebied exporteren we enorm (Endemol etc.), we stikken nog steeds van de dijken en het Amerikaanse Engels lijdt net zo zwaar onder Ebonics als Nederlands onder het Engels lijdt.

en het is moreel bankroet Ah, het doden van mensen die ontzettend lijden zonder hoop op verbetering ten opzichte van het binnenvallen van soevereine staten op basis van leugens?

Enzovoorts. Het is zo'n gedoe, vanuit elk perspectief valt elk willekeurig land wel volledig af te zeiken.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:23:50 #136
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24796022
quote:
Het staat onmachtig tegenover terrorisme Hoe meet je zoiets? Ik zou zeggen in termen van gesneuvelde burgers en vermoorde politici.
Je meet dit door te kijken naar levensvatbaarheid van terroristische cellen in verschillende landen. Vergelijk de 'law enforcement agencies' in Nederland met die van de VS. Waar heeft een terrorist meer kans van slagen?
quote:
het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) Ah. Daar lijkt Nederland deze spannende race te verliezen maarrrr: er zijn op dit moment meer Nederlands sprekende mensen dan ooit, op cultureel gebied exporteren we enorm (Endemol etc.), we stikken nog steeds van de dijken en het Amerikaanse Engels lijdt net zo zwaar onder Ebonics als Nederlands onder het Engels lijdt.
In tegenstelling tot het Nederlands is het Amerikaans een zich steeds ontwikkelende taal. Dat is het Nederlands ook, maar als je naar de Amerikaanse geschiedenis kijkt dan snap je dat het amerikaans van vandaag bestaat uit allerlei niet-amerikaanse toevoegingen.
quote:
en het is moreel bankroet Ah, het doden van mensen die ontzettend lijden zonder hoop op verbetering ten opzichte van het binnenvallen van soevereine staten op basis van leugens?
Ja. De Bush regering vertegenwoordigd niet alle Amerikanen. Daarnaast zijn veel Republikeinen ook niet al te blij met de Midden-Oosterse avontuurtjes. Het is zionistisch uitschot als Wolfowitz die de vijanden van de zionistische entiteit een lesje wil leren, ten koste van Amerikaanse levens.
христианский солдат
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:34:47 #137
25850 De_Gelaarsde_Kat
Wake not the dead
pi_24796247
Ik heb op dit moment geen toegang tot Gallup dus ik kan het betreffende onderzoek hier niet neerzetten, maar uit een exit poll van Gallup bleek dat een hoger opleidingsniveau van de kiezer over het algemeen in het voordeel was van Bush en niet van Kerry. Of, als je de data op de meest voorzichtige manier zou interpreteren, in ieder geval geen verschil.

Voor wie het wil opzoeken, je kunt 30 dagen gratis op proef toegang krijgen tot Gallup:

www.gallup.com
Sint dat die coninc sinen ban / Hevet gheboden ende sinen vrede / So weetic wel dat hine dede / Dinc ne gheene dan of hi ware / Hermite ofte clusenare.
pi_24796403
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:23 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Je meet dit door te kijken naar levensvatbaarheid van terroristische cellen in verschillende landen. Vergelijk de 'law enforcement agencies' in Nederland met die van de VS. Waar heeft een terrorist meer kans van slagen?
Speculatie. Waar zijn ze tot zover het actiefst geweest in termen van resultaat? Je kunt die wetshandhavingsdiensten en wetten van de Amerikanen trouwens net zo gemakkelijk onder het kopje "moreel verval" plaatsten. Hoe "goed" is een land waarin geheime diensten de wet gaan uitmaken?
quote:
In tegenstelling tot het Nederlands is het Amerikaans een zich steeds ontwikkelende taal. Dat is het Nederlands ook
[/quote]
Wauw, een tegenstrijdigheid in slechts twee zinnen. Wat is het nu, ontwikkelt het Nederlands zich nu wel of niet?
quote:
maar als je naar de Amerikaanse geschiedenis kijkt dan snap je dat het amerikaans van vandaag bestaat uit allerlei niet-amerikaanse toevoegingen.
Dus leenwoorden en andere vreemde additieven aan een taal zijn goed voor de levensvatbaarheid van een taal? Volgens jouw argument gaan we dan al helemaal op punten uitlopen.
quote:
Ja. De Bush regering vertegenwoordigd niet alle Amerikanen. Daarnaast zijn veel Republikeinen ook niet al te blij met de Midden-Oosterse avontuurtjes. Het is zionistisch uitschot als Wolfowitz die de vijanden van de zionistische entiteit een lesje wil leren, ten koste van Amerikaanse levens.
Niet elke Nederlander steunt de abortus- of euthanasiewetgevingen. Of de huidige coalitie. Sterker nog, ik denk dat er momenteel zelfs een meerderheid tegen onze huidige regeringscoalitie is. Maar ongeacht wat ik (of mijn hypothetische Amerikaanse tweelingbroer) van deze regering vind, het is wel de regering van mijn land.
pi_24796438
zouden ze een navo land aanvallen?
pi_24796487
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:44 schreef Chadi het volgende:
Wie? Nederland of de Verenigde Staten?
pi_24798788
quote:
ja

kijk maar naar the haque act
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:11:18 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24800967
* Pietverdriet pakt Icecream farmer zijn q af en geeft hem een g
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:13:26 #143
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24801005
quote:
Als Nederland een te harig land is wel, en Nederland is met de loop der jaren steeds hariger geworden dankzij de import en voorplanting van harigen in ons midden
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:26:53 #144
45206 Pietverdriet
pi_24801264
* Pietverdriet begrijpt waarom proctor vandaag gillette heeft over genomen, die bereiden zich voor op een grote ontharingsoorlog. Ze hebben Wella ook al overgenomen. Dit is een haarfijn plan, en men zal dan binnenkort wel in de haren vallen.
pi_24802067

Wat een onzin dit zeg!! Hiermee maakt de VS zich ongeloofwaardig, wanneer houden ze nou eens op met de rest van de wereld in de gaten te houden en ongenuanceerde en domme uitspraken doen over landen waarvan ze niet eens weten waar ze liggen!!!!
Ik word hier zo boos van, laat ze eerst hun eigen problemen eens oplossen, en hou op met zeuren op anderen. Ze zijn verdomme de baas niet!! (Iig niet officieel, nog niet.....)
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:39:24 #146
45206 Pietverdriet
pi_24802461
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:15 schreef PAA-053 het volgende:

Wat een onzin dit zeg!! Hiermee maakt de VS zich ongeloofwaardig, wanneer houden ze nou eens op met de rest van de wereld in de gaten te houden en ongenuanceerde en domme uitspraken doen over landen waarvan ze niet eens weten waar ze liggen!!!!
Ik word hier zo boos van, laat ze eerst hun eigen problemen eens oplossen, en hou op met zeuren op anderen. Ze zijn verdomme de baas niet!! (Iig niet officieel, nog niet.....)
Als Nederland dit voorbeel eens zou geven praten we verder, okay?
pi_24802566
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als Nederland dit voorbeel eens zou geven praten we verder, okay?
Nederland zeikt tenminste geen andere landen af he
Daar stoor ik me aan, aan die superieure houding terwijl ze zelf ook niet kosjer zijn. NL is ook niet kosjer, maar heeft geen superieure houding he.....
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:48:28 #148
45206 Pietverdriet
pi_24802615
ROTFLMAO
pi_24803545
O? En waarom dan wel? Het is toch waar wat ik zeg? Of niet? Reageer dan normaal als je wat anders denkt.....
  vrijdag 28 januari 2005 @ 20:26:37 #150
45206 Pietverdriet
pi_24804351
Als er één volk is dat altijd meent dat ze het beter weten, en dat het thuis beter geregeld is dan zijn het wel Nederlanders, altijd en eeuwig met een opgeheven vingertje een oordeel vellende over zaken waar ze bijzonder slecht over geinformeerd zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')