ach het komt nog wel goed er is steeds meer tegestand tegen bush de volgende verkiezingen wint weer een democraat die dan weer alle moeite moet doen om bush zijn fouten recht te zettenquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:22 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik heb het ontdekt, ja. Toch denk ik serieus dat wanneer je dit werkelijk zou onderzoeken.... nee, laat ook maar. In plaats daarvan deze aardige tekst die ik tegenkwam.
http://www.newstarget.com/z002077.html
Saillant detail in deze tekst: Het is een Amerikaan die zijn eigen landgenoten beschuldigt van nazi-achtige ideologieën...
enkele fragmenten:
[..]
...
[..]
Wellicht heb ik iets gemist, maar bij mijn weten haalde de LPF geen zetels bij verkiezingen in 2000...quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:48 schreef IPdaily het volgende:
Bij deze wil ik wel beweren dat het Nederlandse volk bestaat uit domme rukkers, je kan haast niet anders als je de resultaten van de LPF (2000) bekijkt, gelukkig heeft men er wel wat van geleerd![]()
De verkiezingsuitslag doet anders vermoeden. Daar waar Gore in 2000 nog de popular vote won (hij kreeg dus MEER stemmen dan Bush), won Bush deze keer met 51% tegen 49%. Ik moet nog zien of er de volgende keer weer een democraat wint. WEL heb je er gelijk in dat die democraat dan alle fouten van het republikeinse beleid weer mag gaan rechtzetten.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ach het komt nog wel goed er is steeds meer tegenstand tegen bush de volgende verkiezingen wint weer een democraat die dan weer alle moeite moet doen om bush zijn fouten recht te zetten
Overigens worden met "de lage landen" twee landen bedoeld, Nederland EN België. Vergeleken met de rest van Europa liggen die allebei zeer laag.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:53 schreef komrad het volgende:
[..]
JE zit hier wel een beetje fout, Les Pays-bas wordt weliswaar geassocieerd met Nederland maar letterlijk: Pays=landen, bas= laag oftwel les Pays-bas=de lage landen
Balkenende c.s rukt dan ook massaal uit en op om normen en waarden te propageren.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:48 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Bij deze wil ik wel beweren dat het Nederlandse volk bestaat uit domme rukkers, je kan haast niet anders als je de resultaten van de LPF (2000) bekijkt, gelukkig heeft men er wel wat van geleerd![]()
Het gemiddelde IQ is toch altijd 100?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:09 schreef K-jozz het volgende:
Ter vergelijking, het gemiddelde IQ van de Nederlanders ligt op ongeveer 100
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Inderdaad, daar waar zij veroordeelde moordenaars afmaken maken wij alleen baby's af.Kut volk die Ami's
Goede omschrijving van Amerika, bedoel je toch zeker?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:36 schreef N_I_ het volgende:
" 'Het staat onmachtig tegenover terrorisme, het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) en het is moreel bankroet.'"
Een erg goede omschrijving van Nederland. Hulde aan de man. Het meest hilarische is dat Nederlanders zelf dit niet doorhebben.
Ook wel een beetje maar je kunt het wel op elk land toepassen, maar bij Nederland past het als gegoten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goede omschrijving van Amerika, bedoel je toch zeker?
Inderdaad, je kunt het overal op toepassen. Het is een beetje als populisme, gemakkelijk inzetbaar maar inhoudsloos. Maar toch, we kunnen wel gaan scoren:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:48 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ook wel een beetje maar je kunt het wel op elk land toepassen, maar bij Nederland past het als gegoten.
Je meet dit door te kijken naar levensvatbaarheid van terroristische cellen in verschillende landen. Vergelijk de 'law enforcement agencies' in Nederland met die van de VS. Waar heeft een terrorist meer kans van slagen?quote:Het staat onmachtig tegenover terrorisme Hoe meet je zoiets? Ik zou zeggen in termen van gesneuvelde burgers en vermoorde politici.
In tegenstelling tot het Nederlands is het Amerikaans een zich steeds ontwikkelende taal. Dat is het Nederlands ook, maar als je naar de Amerikaanse geschiedenis kijkt dan snap je dat het amerikaans van vandaag bestaat uit allerlei niet-amerikaanse toevoegingen.quote:het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) Ah. Daar lijkt Nederland deze spannende race te verliezen maarrrr: er zijn op dit moment meer Nederlands sprekende mensen dan ooit, op cultureel gebied exporteren we enorm (Endemol etc.), we stikken nog steeds van de dijken en het Amerikaanse Engels lijdt net zo zwaar onder Ebonics als Nederlands onder het Engels lijdt.
Ja. De Bush regering vertegenwoordigd niet alle Amerikanen. Daarnaast zijn veel Republikeinen ook niet al te blij met de Midden-Oosterse avontuurtjes. Het is zionistisch uitschot als Wolfowitz die de vijanden van de zionistische entiteit een lesje wil leren, ten koste van Amerikaanse levens.quote:en het is moreel bankroet Ah, het doden van mensen die ontzettend lijden zonder hoop op verbetering ten opzichte van het binnenvallen van soevereine staten op basis van leugens?
Speculatie. Waar zijn ze tot zover het actiefst geweest in termen van resultaat? Je kunt die wetshandhavingsdiensten en wetten van de Amerikanen trouwens net zo gemakkelijk onder het kopje "moreel verval" plaatsten. Hoe "goed" is een land waarin geheime diensten de wet gaan uitmaken?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:23 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Je meet dit door te kijken naar levensvatbaarheid van terroristische cellen in verschillende landen. Vergelijk de 'law enforcement agencies' in Nederland met die van de VS. Waar heeft een terrorist meer kans van slagen?
[/quote]quote:In tegenstelling tot het Nederlands is het Amerikaans een zich steeds ontwikkelende taal. Dat is het Nederlands ook
Dus leenwoorden en andere vreemde additieven aan een taal zijn goed voor de levensvatbaarheid van een taal? Volgens jouw argument gaan we dan al helemaal op punten uitlopen.quote:maar als je naar de Amerikaanse geschiedenis kijkt dan snap je dat het amerikaans van vandaag bestaat uit allerlei niet-amerikaanse toevoegingen.
Niet elke Nederlander steunt de abortus- of euthanasiewetgevingen. Of de huidige coalitie. Sterker nog, ik denk dat er momenteel zelfs een meerderheid tegen onze huidige regeringscoalitie is. Maar ongeacht wat ik (of mijn hypothetische Amerikaanse tweelingbroer) van deze regering vind, het is wel de regering van mijn land.quote:Ja. De Bush regering vertegenwoordigd niet alle Amerikanen. Daarnaast zijn veel Republikeinen ook niet al te blij met de Midden-Oosterse avontuurtjes. Het is zionistisch uitschot als Wolfowitz die de vijanden van de zionistische entiteit een lesje wil leren, ten koste van Amerikaanse levens.
jaquote:
Als Nederland een te harig land is wel, en Nederland is met de loop der jaren steeds hariger geworden dankzij de import en voorplanting van harigen in ons middenquote:
Als Nederland dit voorbeel eens zou geven praten we verder, okay?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:15 schreef PAA-053 het volgende:
![]()
![]()
Wat een onzin dit zeg!! Hiermee maakt de VS zich ongeloofwaardig, wanneer houden ze nou eens op met de rest van de wereld in de gaten te houden en ongenuanceerde en domme uitspraken doen over landen waarvan ze niet eens weten waar ze liggen!!!!
Ik word hier zo boos van, laat ze eerst hun eigen problemen eens oplossen, en hou op met zeuren op anderen. Ze zijn verdomme de baas niet!! (Iig niet officieel, nog niet.....)
Nederland zeikt tenminste geen andere landen af hequote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als Nederland dit voorbeel eens zou geven praten we verder, okay?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |