quote:George Michael - Careless Whisper
Audio Bullys - We Don't Carequote:George Michael - Careless Whisper
Ik wou al zeggen.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Audio Bullys - We Don't Care
sorry voor de onduidelijkheid, d'r was een fout gemaakt in 't vorige topic, zo klopt ie weer
Helmet - Like I Carequote:Op donderdag 9 december 2004 14:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Audio Bullys - We Don't Care
Zeromancer - Germanyquote:
Atari Teenage Riot - Deutschland Has Gotta Die!quote:
Lisa Germano - Lovesickquote:Op donderdag 9 december 2004 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Atari Teenage Riot - Deutschland Has Gotta Die!
Pantera - This Lovequote:
Pantera - Mouth For Warquote:Op donderdag 9 december 2004 14:45 schreef BertjeV het volgende:
[..]
Pat Benatar - Love is a battlefield
Anathema - Temporary Peacequote:
Luciano Pavarotti & Stevie Wonder - Peace wanted just to be freequote:Op donderdag 9 december 2004 14:56 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Anathema - Temporary Peace
Wevie Stonder - Guido's Alphabet Gardenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:59 schreef BertjeV het volgende:
[..]
Luciano Pavarotti & Stevie Wonder - Peace wanted just to be free
Marillion - Garden Partyquote:Op donderdag 9 december 2004 15:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wevie Stonder - Guido's Alphabet Garden
Leslie Gore - It's My Partyquote:
Henk + Gore - Voor nu de eeuwigheid.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Leslie Gore - It's My Party
Andrew W.K. - Party Hardquote:Op donderdag 9 december 2004 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Leslie Gore - It's My Party
Snap - The first, the last... Eternityquote:Op donderdag 9 december 2004 15:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Henk + Gore - Voor nu de eeuwigheid.
Dream Theater - The Dance of Eternityquote:Op donderdag 9 december 2004 15:26 schreef PPL het volgende:
[..]
Snap - The first, the last... Eternity
Electric Six - Dance Commanderquote:Op donderdag 9 december 2004 15:26 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Dream Theater - The Dance of Eternity
De Gorelev - Gekke Gerritjequote:Op donderdag 9 december 2004 15:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Henk + Gore - Voor nu de eeuwigheid.
Wang Chung - Dance Hall Daysquote:Op donderdag 9 december 2004 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Electric Six - Dance Commander
Outkast - Snappin' & Trappin'quote:
Colonel Abrams - Trappedquote:Op donderdag 9 december 2004 15:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Outkast - Snappin' & Trappin'
Johnny Cash - Folsom Prison Bluesquote:
Adventures of Stevie V. - Dirty Cashquote:Op donderdag 9 december 2004 15:46 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Johnny Cash - Folsom Prison Blues
Abba - Money Money Moneyquote:Op donderdag 9 december 2004 15:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Adventures of Stevie V. - Dirty Cash
Everlast - Money (Dollar Bill)quote:
Party Animals - Have you ever been mellowquote:Op donderdag 9 december 2004 16:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Everlast - Money (Dollar Bill)
Donovan - Mellow Yellowquote:Op donderdag 9 december 2004 16:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Party Animals - Have you ever been mellow
Dream Theater - Goodbye Yellow Brick Roadquote:
Pink Floyd - Goodbye Blue Skyquote:Op donderdag 9 december 2004 17:14 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Dream Theater - Goodbye Yellow Brick Road
E.L.O. - Mr. Blue Skyquote:Op donderdag 9 december 2004 17:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pink Floyd - Goodbye Blue Sky
John Scofield - Blue matterquote:
Blue - Curtain Fallsquote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef the_opposite het volgende:
[..]
John Scofield - Blue matter
sorry merk dat ik dubbel zit te posten, is niet helemaal de bedoeling
Orgy - Blue Mondayquote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef the_opposite het volgende:
[..]
John Scofield - Blue matter
sorry merk dat ik dubbel zit te posten, is niet helemaal de bedoeling
Orgy - Blue Mondayquote:
Alice Cooper - Dirty Dreamsquote:
shelby lynne - dreamsomequote:Op donderdag 9 december 2004 18:10 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Alice Cooper - Dirty Dreams
Kate Bush - The dreamingquote:
Pantera - The Sleepquote:
Simple Minds - Big sleepquote:
Pagan's Mind - Dreamscape Lucidityquote:
The Cure - Faithquote:
John Hiatt- Have a little Faith in mequote:
Dream Theater - Blind Faithquote:Op donderdag 9 december 2004 20:50 schreef lot3 het volgende:
[..]
John Hiatt- Have a little Faith in me
Faith No More - Midlife Crisisquote:Op donderdag 9 december 2004 21:14 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Dream Theater - Blind Faith
Boudewijn de Groot - Ballade voor vriendinnen van een nachtquote:
Lucinda Williams- One night Standquote:Op donderdag 9 december 2004 22:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - Ballade voor vriendinnen van een nacht
hoezo?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Donnas - 40 Boys In 40 Nights
lot3, je hebt een spelfout in je signature.
verklaar je naderquote:
Het moet zijn 'het lot bepaalt", met een t dus, want tegenwoordige tijd (stam + t, weet je nog, misschien?)quote:
oh, wat erg!! jullie hebben gelijk ik ga het gelijk veranderen kost even tijd......quote:Op donderdag 9 december 2004 22:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Het moet zijn 'het lot bepaalt", met een t dus, want tegenwoordige tijd (stam + t, weet je nog?)
Led Zeppelin - Whole Lotta Lovequote:Op donderdag 9 december 2004 22:18 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Donnas - 40 Boys In 40 Nights
Angel City ft. Lara Mcallen - Love Me Right ( Oh Sheila)quote:
Fleedwood Mac- Need your love so bad het is in orde thxquote:Op donderdag 9 december 2004 22:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Angel City ft. Lara Mcallen - Love Me Right ( Oh Sheila)
Michael Jackson - Badquote:Op donderdag 9 december 2004 22:39 schreef lot3 het volgende:
[..]
Fleedwood Mac- Need your love so bad het is in orde txs![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:39 schreef lot3 het volgende:
[..]
Fleedwood Mac- Need your love so bad het is in orde txs![]()
het is erg, ik schaam me diep, The sun is shining.....is nog wel van hen, met Peter Greenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef GLO het volgende:
[..]
-- ik zal maar niet zeggen dat Fleetwood Mac ook met een t moet...
![]()
Deep Purple - Strange Kind of Womanquote:
Indeep - Last Night A DJ Saved My Lifequote:Op donderdag 9 december 2004 22:57 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Deep Purple - Strange Kind of Woman
Kevin Ayers - Stranger In Blue Suede Shoesquote:Op donderdag 9 december 2004 22:57 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Deep Purple - Strange Kind of Woman
Indeep - The Record Keeps Spinningquote:Op donderdag 9 december 2004 23:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Indeep - Last Night A DJ Saved My Life
Kop op lot3, er zijn ergere dingen in de wereldquote:Op donderdag 9 december 2004 22:53 schreef lot3 het volgende:
[..]
het is erg, ik schaam me diep, The sun is shining.....is nog wel van hen, met Peter Green![]()
dat is waar! maar toch....quote:Op donderdag 9 december 2004 23:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Kop op lot3, er zijn ergere dingen in de wereld
Anathema - Deepquote:
Status Quo - Whatever You Wantquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Moloko - Where Is The What If The What Is In Why?
New Model Army - 51st Statequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Liam Lynch - United States Of Whatever
Iron Maiden - King of Twilightquote:
Golden Earring - Twilight Zonequote:Op vrijdag 10 december 2004 01:21 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Iron Maiden - King of Twilight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |