Tsja, misschien zelfs wel leukerquote:Op vrijdag 10 december 2004 07:05 schreef Troel het volgende:
Maar met zijn weinigen kan het ook heel leuk zijn. Ik vermaak me in mijn eentje ook wel
najah het is naar amerika.. dat moet een hoop goed makenquote:Op vrijdag 10 december 2004 10:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Net iemand van een verhuisbedrijf op bezoek gehad: ik neem zo weinig spulletjes mee dat het niet in een container maar in een krat gaat![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
najah het is naar amerika.. dat moet een hoop goedkoper maken
en snapte hij je. want als ie dat deed weet je ook meteen of hij een nerd wasquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:54 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben een nerd
Zat ik bij wiskunde met iemand samen te werken, ik had mijn boek niet mee en hij zat een paar pagina's verder, zei ik tegen hem: scroll ff terug naar som 15
Hij is een nog grotere nerd, lees: nooit haren kammen, dagen de zelfde kleren, stinkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:57 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en snapte hij je. want als ie dat deed weet je ook meteen of hij een nerd was
zo ken ik er ook een paarquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hij is een nog grotere nerd, lees: nooit haren kammen, dagen de zelfde kleren, stinken
tss, zo moet ons lachen omdat we al thuis zijnquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:14 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben pas echt thuis rond een uurtje of 10 ofzo
stelletje mietjes![]()
najahquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:30 schreef Jump het volgende:
[..]
tss, zo moet ons lachen omdat we al thuis zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |