jajquote:Op donderdag 9 december 2004 12:46 schreef Partygurl het volgende:
Jeujjjjjjjjjjjjjjjjjjjj eindelijk is de vriendin van mn neef aant bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Zenuwachtig is
Baby'tjuhquote:Op donderdag 9 december 2004 12:46 schreef Partygurl het volgende:
Jeujjjjjjjjjjjjjjjjjjjj eindelijk is de vriendin van mn neef aant bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Zenuwachtig is
Ohhquote:Op donderdag 9 december 2004 12:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
![]()
Weer een zwanger meisje minder op je school![]()
hahaquote:Op donderdag 9 december 2004 13:08 schreef _DeBje_ het volgende:
Oh BR, we just loooooooooooooooooooooooove...
to hate you![]()
jij moet je waffel houden.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:05 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
anders ga jij eens gewoon zonnen ofzow
gewoon bovenop de buik gaan zitten, schiet het misschien wat meer opquote:Op donderdag 9 december 2004 13:28 schreef Partygurl het volgende:
[..]
jij moet je waffel houden.
ik ben zoooooo zenuwachtig, persen kreng
ghehe, het zal denk ik toch wel eens zover zijn...quote:Op donderdag 9 december 2004 13:49 schreef Partygurl het volgende:
Damn, ik zou echt geen 3 kinderen willen uitpersen, geen 1 eigenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:50 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
ghehe, het zal denk ik toch wel eens zover zijn...
En dan denk je.. kom ik ga Fokken... mits het forum het houd als er meer dan 10 users ingelogt zijn.quote:
Wat een spamkonijnen hequote:Op donderdag 9 december 2004 13:51 schreef blieblie het volgende:
Tjow... Ik let ff niet op hoor... Anderhalf topic verder.
Wil jij geen kid(s)?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:52 schreef Partygurl het volgende:
[..]
niet iedere vrouw zet een kind op de wereld hoor
Je weet maar nooit idd maarja,quote:Op donderdag 9 december 2004 13:59 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
misschien dat het kindje van je neef je gedachten zal veranderen. je weet maar nooit
Idem here, maar zeker niet op korte termijn (komende 5 jaar)quote:
ik ben pas over 3,5jaar klaar met school en ik zal toch ook nog een vent moeten hebbenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:01 schreef febster het volgende:
[..]
Idem here, maar zeker niet op korte termijn (komende 5 jaar)
Das wel zo makkelijkquote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik ben pas over 3,5jaar klaar met school en ik zal toch ook nog een vent moeten hebben
Toch wel hequote:Op donderdag 9 december 2004 14:04 schreef febster het volgende:
[..]
Das wel zo makkelijk
En ik wil als ik aan kinderen begin wel voor bijna 100% zeker zijn dat ik met die persoon over 20 jaar nog samen ben zeg maarDus die persoon zal ik dan al wel een tijdje wat mee moeten hebben
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik ben pas over 3,5jaar klaar met school en ik zal toch ook nog een vent moeten hebben
Wel hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 14:13 schreef Partygurl het volgende:
Op dit moment niet nee
Kun je toch ook niet weten allemaal!
Nietquote:
Wil toch geen kinderenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:18 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Niet
Misschien verander je wel van gedachten, misschien ben je wel gelukkig getrouwd maar wel de ander opeens geen kinderen meer, etc etc etc
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dat denk je nu
Achjah boeiend, misschien krijg je die wel ooit per ongeluk kado
Mjaah liever nietquote:Op donderdag 9 december 2004 14:32 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Snapk
Het zal je maar gebeuren.
Ga maar naar mijn oom, de beste fietsenmaker van ehv, paul vd broekquote:Op donderdag 9 december 2004 14:58 schreef blieblie het volgende:
Kogellagers zijn kaduuk. Simpelweg versleten. Dus oplossing, nieuwe achteras derin.
De fietsenmakende meneer zei alleen dat het heel makkelijk was... Maar ik begin aan mijn kunsten te twijfelen.
En die douwt voor mij graties een nieuwe as in mijn achterwiel???quote:Op donderdag 9 december 2004 15:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ga maar naar mijn oom, de beste fietsenmaker van ehv, paul vd broek
Nou dah week niej, sinterklaas is net geweest dus t geld is opquote:Op donderdag 9 december 2004 15:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
En die douwt voor mij graties een nieuwe as in mijn achterwiel???
Geldrop?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ga maar naar mijn oom, de beste fietsenmaker van ehv, paul vd broek
jawel woon er nog steedsquote:Op donderdag 9 december 2004 15:24 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
woon je er nu niet meer? best fijn wonen in geldrop
Kesley???quote:Op donderdag 9 december 2004 15:09 schreef Partygurl het volgende:
JEUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
RONDJE RENT
KESLEY IS GEBOREN
*gevoelens deelt*quote:Op donderdag 9 december 2004 15:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kesley???...
ik hou me in, ik hou me in![]()
Maar jouw naam is niet zo.......quote:Op donderdag 9 december 2004 15:49 schreef kib het volgende:
kesley ?
ik mag er niks over zeggen, mijn naam is nog raarder
gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 december 2004 15:09 schreef Partygurl het volgende:
JEUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
RONDJE RENT
KESLEY IS GEBOREN
WHEHEquote:Op donderdag 9 december 2004 15:58 schreef blieblie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/amersfoortschothorst.html![]()
Oh jaah... Gefeliciteerd PG!!!
Ohwjah ..... feli!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 15:58 schreef blieblie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/amersfoortschothorst.html![]()
Oh jaah... Gefeliciteerd PG!!!
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Inu het volgende:
Ik heb net mijn eerste exhibitionist gezienEen memorabel moment uit elk meisjesleven
Jongetje van 15 fso dat ff de behoefte voelde mij zn piemol te laten zien in de vrieskou...
je bent niet de enigequote:Op donderdag 9 december 2004 18:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
sjut up, ik moet morgen om 8:45 op de Fontys zijn
The simple life toch?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:46 schreef Blueman het volgende:
Zo weer terug..
The rich life (of hoe heet die show) is best grappig
Jah en iemand die al der hele leven lang paardrijdt weet echt wel hoe je een paard sneller moet laten gaan en ook hoe je hem weer stilzetquote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Blueman het volgende:
Is Paris Hilton 250 miljoen euro waard?
Ze viel van het paard, komt er een helikopter aan om haar te halen. Zo erg was het helemaal niet!
Enige wat ze een beetje had... was last van haar hand en brandnetels!
ligt eraan of het een handbak of automaat isquote:Op donderdag 9 december 2004 22:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah en iemand die al der hele leven lang paardrijdt weet echt wel hoe je een paard sneller moet laten gaan en ook hoe je hem weer stilzet
Stom wijf
Zij of dat paard?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan of het een handbak of automaat is
Mag jij wel opschietenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef blieblie het volgende:
Ik wil kinderen ja.
En de eerste het liefst iets voor m'n 30ste.
350 miljoen dollarquote:Op donderdag 9 december 2004 21:53 schreef Blueman het volgende:
Is Paris Hilton 250 miljoen euro waard?
Ze viel van het paard, komt er een helikopter aan om haar te halen. Zo erg was het helemaal niet!
Enige wat ze een beetje had... was last van haar hand en brandnetels!
Hoe was het callcenteren today?quote:
Niet veel bijzonders....op gegeven moment kwartier met mn buurvrouw zitten lullen omdat er geen werkvoorraad (bedrijven die we kunnen bellen) meer wasquote:
Dat is inderdaad wel muf!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders....op gegeven moment kwartier met mn buurvrouw zitten lullen omdat er geen werkvoorraad (bedrijven die we kunnen bellen) meer wasEn 2 afspraakjes gemaakt
Whaha ik werd net op mn werk gebeld door zo'n callcenter mutsskequote:
Als je mij belt heb je er 3quote:Op donderdag 9 december 2004 23:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders....op gegeven moment kwartier met mn buurvrouw zitten lullen omdat er geen werkvoorraad (bedrijven die we kunnen bellen) meer wasEn 2 afspraakjes gemaakt
Ik ben heel goed als beller hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 23:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel muf!
Maar toch 2 bedrijfjes die in jou kwaliteiten als beller geloofde en wel een bezoekje wilde van de managers van jou bedrijfje!
Zoiets zou ik ook nog wel grappig vinden maar tis echt heel vervelend van die mensen die denken grappig te zijnquote:Op donderdag 9 december 2004 23:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Whaha ik werd net op mn werk gebeld door zo'n callcenter mutsske
blaat
5700 ALquote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb je een bedrijf dan?
Geef je postcode maar, zalk kijken of je ertussen staat
Ja ik lag constant in een deuk, was echt een lachen gesprekquote:Op donderdag 9 december 2004 23:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoiets zou ik ook nog wel grappig vinden maar tis echt heel vervelend van die mensen die denken grappig te zijnHad laatst ook een kerel die zei; ik weet niet wat pensioenen zijn
Maar dan hang ik echniej op, ikke mooi gereageerd (als een irritant callcenterkutje); ohw, maar ik wel, dus ik zal het eens even mooi uitleggen voor u
Maar elke callcenter-medewerker doet vrolijk aan de telefoon.... Doe je automatischquote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja ik lag constant in een deuk, was echt een lachen gesprek
Ze was heel vrolijk en had een leuke stem
Had je er een beeld bij gevisualiseertquote:Op donderdag 9 december 2004 23:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja ik lag constant in een deuk, was echt een lachen gesprek
Ze was heel vrolijk en had een leuke stem
Ze heeft m'n nummer, dus...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar elke callcenter-medewerker doet vrolijk aan de telefoon.... Doe je automatischMaar als je iemands leujks aan de foon hebt, helpt t wel jah
Volgens mij heb je zo ook wel eens een date gekregen ofnie?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar elke callcenter-medewerker doet vrolijk aan de telefoon.... Doe je automatischMaar als je iemands leujks aan de foon hebt, helpt t wel jah
Neequote:Op donderdag 9 december 2004 23:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had je er een beeld bij gevisualiseert
Uh...huh? Niet dat ik weetquote:Op donderdag 9 december 2004 23:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zo ook wel eens een date gekregen ofnie?
Ik mag hopen dat me dat nooit overkomt...ik geloof niet dat wij 1 goed uitziende klant hebbenquote:
Hmmm bij mij zijn het vaak de vrouwtjes aan de receptie die nog enigszins gaan... maar ook niet overtuigend veelquote:Op donderdag 9 december 2004 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat me dat nooit overkomt...ik geloof niet dat wij 1 goed uitziende klant hebben
quote:Een man uit het Brabantse Best brak dinsdag op het station van Best een been nadat hij geraakt werd door een man die zelfmoord had gepleegd.
Het slachtoffer werd door de zelfmoordenaar geraakt toen deze tegen de zijkant van een voorbijrazende intercity sprong. Hierdoor kwam hij op het perron terecht, waar het dode lichaam de wachtende treinpassagier raakte met het gebroken been als gevolg.
Daardoor kwamen er een stel bij mij uit de klas zwaaaar te laat op school die dag...quote:
Precies!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:50 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Daardoor kwamen er een stel bij mij uit de klas zwaaaar te laat op school die dag...
Waarom doe je uberhaupt zoiets, en waaaarom dan ook nog als het het drukste is...
Snap nie, never will...
Queen in Wembley.. check. Heb ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:55 schreef blieblie het volgende:
Ik wil dit concert nog een keer op DVD, net als Queen in Wembley en die U2 concert dvd.
Juist jaquote:
Vrouwen op donderdagavond zijn altijd goedquote:Op vrijdag 10 december 2004 02:43 schreef blieblie het volgende:
Woei.... zat...
Woei..... behoorlijk wat vrouwen in de Boston(die lange met die rode polo, feb!!!)
Woei......euh.... wat wilde ik ook al weer posten??
Oh jaaah, die lange met die rode polo had een lekkerrrr kontje.
En ze vonden dat ik stoned keek.
amhali jaquote:
dan moet je volgende week donderdag naar de wildeman gaan. dan is het weer Murphy's Comedy Night. Ammel van die Engelse en Nederlandse Stand-up Comedians.quote:Op vrijdag 10 december 2004 07:36 schreef kib het volgende:
* kib verzamelt cabaret-dvd-en-tv-rips op zijn pc
goedemorgen
Wij moeten binnenkort eens even babbelen hoor ik alquote:Op vrijdag 10 december 2004 07:36 schreef kib het volgende:
* kib verzamelt cabaret-dvd-en-tv-rips op zijn pc
goedemorgen
nietjequote:Op vrijdag 10 december 2004 09:44 schreef omegaproject het volgende:
't is wel godverdomme kou in ons landje
toch niet de wildeman op100 meter van mijn huis hequote:Op vrijdag 10 december 2004 08:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan moet je volgende week donderdag naar de wildeman gaan. dan is het weer Murphy's Comedy Night. Ammel van die Engelse en Nederlandse Stand-up Comedians.
@ school nu btw
Jawel, ik ging daar 2 jaar geleden ofzo echt wekelijks naartoe... om naar de stand-up's te kijken. D'r zitten ooit echt geniale acts bij, maar ook hele slechtequote:Op vrijdag 10 december 2004 10:04 schreef kib het volgende:
[..]
toch niet de wildeman op100 meter van mijn huis he
ja maar nu is dat niet meer elke week. maar meer maandelijks of om de x weken. soms zitten er steengoede acts tussen bij anderen pak je nog maar een drankje.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:10 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jawel, ik ging daar 2 jaar geleden ofzo echt wekelijks naartoe... om naar de stand-up's te kijken. D'r zitten ooit echt geniale acts bij, maar ook hele slechte
Tegenwoordig ga ik altijd naar de Sneak, en is de Comedy Night een beetje achterop geraakt helaas ...
Ja indd....quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja maar nu is dat niet meer elke week. maar meer maandelijks of om de x weken. soms zitten er steengoede acts tussen bij anderen pak je nog maar een drankje.
mijn oma is er wel een. weet meer van electronica dan mijn moeder(weet niet eens hoe de pc aanmoet laat staan hoe ze in een keer zapped van zender 01 naar 15quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:07 schreef omegaproject het volgende:
Zijn de dames in dit topic eigenlijk ook TIF'jes?
Daarnaast bleek dat gadgets zoals pda's en digitale camera's steeds meer gebruikt worden door vrouwen. Intel heeft personen in deze groep de naam TIF gegeven, wat staat voor Technology Involved Female.
Wat d8 je van Inu?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:07 schreef omegaproject het volgende:
Zijn de dames in dit topic eigenlijk ook TIF'jes?
Daarnaast bleek dat gadgets zoals pda's en digitale camera's steeds meer gebruikt worden door vrouwen. Intel heeft personen in deze groep de naam TIF gegeven, wat staat voor Technology Involved Female.
Ik denk dat Inu de enige isquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:58 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja Inu denk ik wel ... maar Deb bijvoorbeeld niet
Voor zover ik weet wel ja .... ik zal eens even op MSDN gaan rondneuzenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat Inu de enige is
btw, op welke CD van Office 2003 MUI Pack staan de Office 2003 Proofing tools?
edit: Ow w8, daar hebben ze een hele mooie tabel voor zie ik nu
edit2: Ik zie nu ook dat er op geen van die CD's de Nederlandse Proofing tools staan, maar alleen de MUI. Kan ik daar dan de Nederlandse spellingcontrole van installeren?
Het moet wel zo zijn dat m'n UI Engels blijft.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel ja .... ik zal eens even op MSDN gaan rondneuzen
edit:
Ja .. op CD2 van de MUI discs staat de nederlandse UI, en daarbij hoort ook de spellingscontrole. De lossen nederlandse spellingscontrole is trouwens ook op internet te vinden.... u know how
Moeilijke kerel ....quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het moet wel zo zijn dat m'n UI Engels blijft.
te weinig vrouwen .... dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
k denk idd dat zij de enigste is hier ja![]()
zal ik even m'n super-inteligente computer vriendinnetjes lokken?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
te weinig vrouwen .... dat blijkt maar weer
Als ze blond zijn met dikke tieten wel ja ...quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:43 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
zal ik even m'n super-inteligente computer vriendinnetjes lokken?![]()
Daar zijn vrouwen dan weer goed inquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:42 schreef gazylady2 het volgende:
wow ik heb gewoon voor 5 euro gekocht:
- 2 glazen
- een spons
- 5 labeltjes voor aan je sleutelbos te hangen
- een kaarsensetje met houdertje
- kerstkaarten
- 10 tandenborstels
- palmolive relax douchgel
- chocoladereep
- haarborstelset met spiegel in tasje
- bestekbak
- gekleurd wegwerpbestek
- (een gratis rol toiletpapier van die reclame, gister gekregen in breda)
nou alles nog inpakken, gedichtje uittypen en klaarrrr!
Nee dat zie je verkeerd. Kijk, ik ben de enigste en Inu is de enige.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
k denk idd dat zij de enigste is hier ja![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Kijk, ik ben de enigste en Inu is de enige.
en vanwaar diequote:Op vrijdag 10 december 2004 12:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als ze blond zijn met dikke tieten wel ja ...
onderandere jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen dan weer goed in
ik ben wel zo verstandig om mijn broek aan te houden in de kouquote:
graagquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en vanwaar diedan?
tja, tis graag of niet he..![]()
Inu maakt vrienden hierquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:13 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
ik ben wel zo verstandig om mijn broek aan te houden in de kou
dus er is idd minder te zien bij mij
van mij hoeven ze niet perse blond te zijn hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en vanwaar diedan?
tja, tis graag of niet he..![]()
ghehe, hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben andere bezigheden dan alleen maar FoKken
ik ben daar niet één van
en nuecken dan ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben andere bezigheden dan alleen maar FoKken
tsja, van het een komt het anderquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:16 schreef kib het volgende:
[..]
zie edit ..
en jij ook je post editten
maar is het nu wij editen of wij edittenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:20 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
tsja, van het een komt het ander
jij edit, ik edit
ikkuh niet weet..quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:25 schreef kib het volgende:
[..]
maar is het nu wij editen of wij editten
dacht ik ff niet bij naquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:38 schreef kib het volgende:
lol natuurlijk staat het niet in de van dale , het is geen nederlands woord ...
dat je dat serieus in de van dale gaat opzoeken... omg
Zijn show 'Freefight' is ook erg nicequote:Op vrijdag 10 december 2004 07:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
amhali ja
twee shows.... vol = vol en vini vidi vici.
beide erg goed. zijn hoorspel-kwaliteiten zijn ook erg goed
goedemorgen eindhoven trouwens
boeiendquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:59 schreef kib het volgende:
[..]
je stelde de vraag in het verkeerde forum ...
SICK!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:27 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik heb me regelmatig afgetrokken in de lift. Het is gewoon geil omdat het verboden is. Ik spuit dan over de knopjes. Want ik hou ervan als anderen mijn sperma aanraken.
Nog een kleine 2 uur zeker? Hmm matig is datquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:17 schreef Burning_RefleX het volgende:
verveel me
der is weer geen zak te doen op 't werk
www.helpmefindjon.comquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:17 schreef Burning_RefleX het volgende:
verveel me
der is weer geen zak te doen op 't werk
leuk, zag laatst ook zoiets op de weblog staan, hidden room of zoiets, na 10 minuten was het saai. Maar ik zal het eens gaan proberenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:18 schreef kib het volgende:
[..]
www.helpmefindjon.com
ga jon ff zoeken dan
- als je hiervoor een stuk of 10 websites nodig hebt dan wees niet verbaasd
ik ben al een flink eind op weg, kreeg die link eergister door
dit is hidden room .. dan ben je bij de verkeerde pagina begonnenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:21 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
leuk, zag laatst ook zoiets op de weblog staan, hidden room of zoiets, na 10 minuten was het saai. Maar ik zal het eens gaan proberen
lees mijn post recht daar boven.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:26 schreef Burning_RefleX het volgende:
LOL, ik zag net op een van de websites die over die Jon gaan, een plaatje van een papiertje die idetiek is aan die in de 'hidden room' van de weblog
hmm...
quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef daNpy het volgende:
Ik edit.
Jij Edit (1 t tegenwoordige tijd)
Wij editten (meervoud))
Ik ga die post editen (1 t)
Poepen is ook met 1 p
Hij editte die post (verleden tijd).
En in het Duits is het Editette
OMFGquote:
ghehequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
OMFG
Tipje voor je die ook al door meerdere mensen is gegeven:
Hou je bakkes en tot ziens
thxquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:29 schreef daNpy het volgende:
Ik edit.
Jij Edit (1 t tegenwoordige tijd)
Wij editten (meervoud))
Ik ga die post editen (1 t)
Poepen is ook met 1 p
Hij editte die post (verleden tijd).
Dat lijkt me eerder Fransquote:uit dezelfde post:
En in het Duits is het Editette
Daar heb je het alquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wij editen dus ... stam + en
wij edit + en ......
In het Duits is dat soms ook bij de rare woorden die op -et eindigenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:41 schreef kib het volgende:
[..]
thxdat klinkt aannemelijk
[..]
Dat lijkt me eerder Frans
zoek het zelf maar lekker uit .. ik heb er veel te veel tijd aan besteed om nu een beetje de oplossing weg te gevenquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:46 schreef Burning_RefleX het volgende:
btw, kib, wat voor dingen heb jij al uitgevogeld (past goed bij je icoon)
barstquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:51 schreef kib het volgende:
[..]
zoek het zelf maar lekker uit .. ik heb er veel te veel tijd aan besteed om nu een beetje de oplossing weg te geven
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:12 schreef amaranta het volgende:
En ik moest na hem na de wc trouwens, en hij had echt hard zitten drukken daaro.
Roddel nie over jou, was lief bedoeldquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:35 schreef Inu het volgende:
Euj, roddel eens niet zo over mij jah
Zo'n nerd ben ik nou ook weer niet
En ik dacht dat het de bedoeling van BR was om stom tegen m te doen?
ik doe ook een keertje stom hoor
ik doe altijd stom tegen iedereenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:35 schreef Inu het volgende:
En ik dacht dat het de bedoeling van BR was om stom tegen m te doen?
ik doe ook een keertje stom hoor
Jajaquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:52 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Roddel nie over jou, was lief bedoeld
Ikke vandaag nieuwe schoenen (van Bommel) en een nieuw pak (broek, colbert, overhemd).quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:38 schreef NaRRaToR het volgende:
sow net terug van de stad. eventjes kerst cadeau gekocht voor smoeder en een geurtje uitgezocht(die smam dan kan kopen voor kerst)
en natuurlijk even platen wezen shoppen.
goedemiddag eindhoven
Wat voor spaans eten??quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:48 schreef Inu het volgende:
Hmz, zus is een maandje terug uit Spanje, krijgen we lekker taart en Spaans eten
Geld teveel??quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:53 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Ikke vandaag nieuwe schoenen (van Bommel) en een nieuw pak (broek, colbert, overhemd).
Dat wordt weer sparen voor me schokdempers
Koekjes die je eerst moet knijpen voor je ze kunt eten, maar die zijn viesquote:
Owwwwkeeeequote:Op vrijdag 10 december 2004 19:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Koekjes die je eerst moet knijpen voor je ze kunt eten, maar die zijn viesEn nog meer koekjes en snoepjes en toetjes ensow
Jah, het is kruimelachtig deeg wat je eerst tot een staafje moet knijpen/rollen voor je het pakje opendoetquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Owwwwkeeee.
Het klinkt iig apart.
was alleen maar goed bedoelt hoor! was het maar dat ik er ook zoveel over afwist!quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:35 schreef Inu het volgende:
Getsiequote:Op vrijdag 10 december 2004 20:48 schreef blieblie het volgende:
http://www.realdoll.com/maledoll1.asp.
Nu zijn we pas ECHT overbodig.
idd, strijken, praten, boodschappen, mee winkelen ed doen mannen toch niet..quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:48 schreef blieblie het volgende:
http://www.realdoll.com/maledoll1.asp.
Nu zijn we pas ECHT overbodig.
En geld binnen brengen zodat jij met je luie reet met de buurvrouw kan kletsen, boodschappen doen en rommel kopen tijdens het winkelenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:56 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
idd, strijken, praten, boodschappen, mee winkelen ed doen mannen toch niet..
alleen bier drinken, over mannenzaken praten, rommel laten slingeren, boeren ed ed. juist Die dingen die overbodig zijn.....
[aanvalmode]quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
En geld binnen brengen zodat jij met je luie reet met de buurvrouw kan kletsen, boodschappen doen en rommel kopen tijdens het winkelen
2 - 1quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
[aanvalmode]
1) over de problemen die we met Jullie hebben, je moet je frustraties natuurlijk wel uiten,
2) die vervolgens ook weer door het hele gezin opgebunkerd worden, zodat je 2 dagen later weer een boodschappenlijstje kan maken, spullen inlaaien, spullen uitlaaien, afrekenen, spullen in de tas laaien, en thuis weer uitlaaien.. (wie zegt dat boodschappen doen een pretje is?)
3) rommel, rommel? kijk, dat jij dan zo vastgeroest bent aan je vrouw dat jij het niet meer ziet, daarom doet ze het dus misschien wel om zo -geheel onbewust dat wel- daarmee de aandacht van andere mannen te trekken, zodat ze toch weer weet dat ze vrouw is, en zodat ze zich niet eeuwig aan die zelfde luie zak blijft ergeren (waarvan ze stiekem zoveel van is gaan houden dat ze al zijn minpunten er maar voor lief bij neemt, als ze dat in het begin had geweten dat het zo zou uitpakken was ze er misschien wel nooit aan begonnen..)
[/aanvalmode]
als ik ALLEEEN MAAR hoef koffie te drinken met de buurvrouw, boodschappen te doen en te winkelen by the way.....quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
En geld binnen brengen zodat jij met je luie reet met de buurvrouw kan kletsen, boodschappen doen en rommel kopen tijdens het winkelen
Profiteurquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
als ik ALLEEEN MAAR hoef koffie te drinken met de buurvrouw, boodschappen te doen en te winkelen by the way.....
deal! big deal!
?
blijf van die kabels af wil je!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:11 schreef Blueman het volgende:
En daar sprongen een heleboel chello mensen offline op msn!
deze keer heb je ongelijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:36 schreef Blueman het volgende:
En wederom die chello mensen offline.. nu niet alleen via msn maar heel internet
Delen van Helmond toch wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |