jajquote:Op donderdag 9 december 2004 12:46 schreef Partygurl het volgende:
Jeujjjjjjjjjjjjjjjjjjjj eindelijk is de vriendin van mn neef aant bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Zenuwachtig is
Baby'tjuhquote:Op donderdag 9 december 2004 12:46 schreef Partygurl het volgende:
Jeujjjjjjjjjjjjjjjjjjjj eindelijk is de vriendin van mn neef aant bevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Zenuwachtig is
Ohhquote:Op donderdag 9 december 2004 12:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
![]()
Weer een zwanger meisje minder op je school![]()
hahaquote:Op donderdag 9 december 2004 13:08 schreef _DeBje_ het volgende:
Oh BR, we just loooooooooooooooooooooooove...
to hate you![]()
jij moet je waffel houden.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:05 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
anders ga jij eens gewoon zonnen ofzow
gewoon bovenop de buik gaan zitten, schiet het misschien wat meer opquote:Op donderdag 9 december 2004 13:28 schreef Partygurl het volgende:
[..]
jij moet je waffel houden.
ik ben zoooooo zenuwachtig, persen kreng
ghehe, het zal denk ik toch wel eens zover zijn...quote:Op donderdag 9 december 2004 13:49 schreef Partygurl het volgende:
Damn, ik zou echt geen 3 kinderen willen uitpersen, geen 1 eigenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:50 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
ghehe, het zal denk ik toch wel eens zover zijn...
En dan denk je.. kom ik ga Fokken... mits het forum het houd als er meer dan 10 users ingelogt zijn.quote:
Wat een spamkonijnen hequote:Op donderdag 9 december 2004 13:51 schreef blieblie het volgende:
Tjow... Ik let ff niet op hoor... Anderhalf topic verder.
Wil jij geen kid(s)?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:52 schreef Partygurl het volgende:
[..]
niet iedere vrouw zet een kind op de wereld hoor
Je weet maar nooit idd maarja,quote:Op donderdag 9 december 2004 13:59 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
misschien dat het kindje van je neef je gedachten zal veranderen. je weet maar nooit
Idem here, maar zeker niet op korte termijn (komende 5 jaar)quote:
ik ben pas over 3,5jaar klaar met school en ik zal toch ook nog een vent moeten hebbenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:01 schreef febster het volgende:
[..]
Idem here, maar zeker niet op korte termijn (komende 5 jaar)
Das wel zo makkelijkquote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik ben pas over 3,5jaar klaar met school en ik zal toch ook nog een vent moeten hebben
Toch wel hequote:Op donderdag 9 december 2004 14:04 schreef febster het volgende:
[..]
Das wel zo makkelijk
En ik wil als ik aan kinderen begin wel voor bijna 100% zeker zijn dat ik met die persoon over 20 jaar nog samen ben zeg maarDus die persoon zal ik dan al wel een tijdje wat mee moeten hebben
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:03 schreef Partygurl het volgende:
[..]
ik ben pas over 3,5jaar klaar met school en ik zal toch ook nog een vent moeten hebben
Wel hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 14:13 schreef Partygurl het volgende:
Op dit moment niet nee
Kun je toch ook niet weten allemaal!
Nietquote:
Wil toch geen kinderenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:18 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Niet
Misschien verander je wel van gedachten, misschien ben je wel gelukkig getrouwd maar wel de ander opeens geen kinderen meer, etc etc etc
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:24 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dat denk je nu
Achjah boeiend, misschien krijg je die wel ooit per ongeluk kado
Mjaah liever nietquote:Op donderdag 9 december 2004 14:32 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Snapk
Het zal je maar gebeuren.
Ga maar naar mijn oom, de beste fietsenmaker van ehv, paul vd broekquote:Op donderdag 9 december 2004 14:58 schreef blieblie het volgende:
Kogellagers zijn kaduuk. Simpelweg versleten. Dus oplossing, nieuwe achteras derin.
De fietsenmakende meneer zei alleen dat het heel makkelijk was... Maar ik begin aan mijn kunsten te twijfelen.
En die douwt voor mij graties een nieuwe as in mijn achterwiel???quote:Op donderdag 9 december 2004 15:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ga maar naar mijn oom, de beste fietsenmaker van ehv, paul vd broek
Nou dah week niej, sinterklaas is net geweest dus t geld is opquote:Op donderdag 9 december 2004 15:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
En die douwt voor mij graties een nieuwe as in mijn achterwiel???
Geldrop?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:02 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ga maar naar mijn oom, de beste fietsenmaker van ehv, paul vd broek
jawel woon er nog steedsquote:Op donderdag 9 december 2004 15:24 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
woon je er nu niet meer? best fijn wonen in geldrop
Kesley???quote:Op donderdag 9 december 2004 15:09 schreef Partygurl het volgende:
JEUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
RONDJE RENT
KESLEY IS GEBOREN
*gevoelens deelt*quote:Op donderdag 9 december 2004 15:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kesley???...
ik hou me in, ik hou me in![]()
Maar jouw naam is niet zo.......quote:Op donderdag 9 december 2004 15:49 schreef kib het volgende:
kesley ?
ik mag er niks over zeggen, mijn naam is nog raarder
gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 december 2004 15:09 schreef Partygurl het volgende:
JEUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
RONDJE RENT
KESLEY IS GEBOREN
WHEHEquote:Op donderdag 9 december 2004 15:58 schreef blieblie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/amersfoortschothorst.html![]()
Oh jaah... Gefeliciteerd PG!!!
Ohwjah ..... feli!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 15:58 schreef blieblie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/amersfoortschothorst.html![]()
Oh jaah... Gefeliciteerd PG!!!
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Inu het volgende:
Ik heb net mijn eerste exhibitionist gezienEen memorabel moment uit elk meisjesleven
Jongetje van 15 fso dat ff de behoefte voelde mij zn piemol te laten zien in de vrieskou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |