quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Yep, wat heeft de liefde voor audio met de techniek te makenAldoende leert men
dat was te voorspellenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
Net zoiets als verstand van motoren hebben, bijna een jaar lang op Fok! met liefde over Fireblade's praten, maar ruim een half jaar na het behalen van het rijbewijs pas te weten wat een UPSD voorvork is -en je er zelf nog 1 hebt ook.![]()
![]()
Ohm staat voor weerstand, van de spreekspoel zelf kan je deze niet veranderen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk, switchen van 4 Ohm naar 2 Ohm?? En met 2 Ohm haal je er toch meer vermogen uit? Ik heb es gelezen dat je in principe elke sub kunt laten spelen op 2 Ohm en dvc's zelfs op 1 Ohm??
En wat bedoel je met zet ze in serie? Want dan kan ik dat vanavond toepassen om die sub te testen
Wil niet echt lukken geloof ik he zo'n ruitje vindenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:08 schreef Makster het volgende:
Owja OPM, geef mij jouw zwarte kuipruitje is![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:56 schreef Makster het volgende:
Hee Pepnar,
Als je wil knokken kan je ook gewoon even naar Dordt kommuh. Kijken hoe tof het dan is om te rellen omp de vrijdag middag![]()
![]()
![]()
Deel 2 van de uitleg, dit is correct.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:24 schreef Patrick281 het volgende:
Het is trouwens niet gezond voor een installatie, meer amperage laten geven dan de bedoeling is.
Daar gaan we weer: quantiteit voor kwaliteit.
Grammaticaal verbetertdtdddtddtte quotequote:Op vrijdag 10 december 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Leuk aanbod. Holec groep?
![]()
![]()
Toevallig ga ik op de bokschool van omeJjan Schildkamp waar Regillio Tuur ook traint een potje sparren.
Maar nu ga ik toch twijfelen wat te doen na werktijd..![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Grammaticaal verbetertdtdddtddtte quote![]()
door iemand die het verschil niet ziet(?)/weet tussen een d en een t
![]()
Ja gaat wel lukken alleen nieuw is die ruit bijna 100 Euroquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wil niet echt lukken geloof ik he zo'n ruitje vinden?? Wrom niet bij de oosterburen kijken, is nog goedkoper ook?
In elke zin die jij post waar een werkwoord dat eindigt in de pv met een 'd'quote:
Professor Paardenkoper spelling. Zeker nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het is gewoon gokwerk of niet??
Beter hebben ze dan een plat dak anders val je er zo hard vanafquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk aanbod. Holec groep?
![]()
![]()
Toevallig ga ik op de bokschool van omeJjan Schildkamp waar Regillio Tuur ook traint een potje sparren.
Maar nu ga ik toch twijfelen wat te doen na werktijd..![]()
Zoquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Toevallig ga ik IN de bokschool van omeJ EEN J IS GENOEG jan Schildkamp KOMMA , waar Regillio Tuur ook traint KOMMA , een potje sparren.
Ik ben niet degene die quotes corrigeer… (moet hier nu een d of een t?? --> 50% kansquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
Professor Paardenkoper spelling.
Alleen daar??quote:Bij de uitleg op school zat ik te slapen.
quote:
Volgens mij mag dat ook niet volgens de stijlregels. Betrap mezelf er ook altijd op maar corrigeer het waar nodig. 1 komma kan maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoveel komma's in 1 zin vind ik te vrouwlijk.
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoveel komma's in 1 zin vind ik te vrouwlijk.
![]()
Jawel hoor, in de betreffende zin staat een bijzin die niet als zodanig wordt aangegeven. Twee komma's biedt de oplossingquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:42 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij mag dat ook niet volgens de stijlregels. Betrap mezelf er ook altijd op maar corrigeer het waar nodig. 1 komma kan maar meer ook niet.
Gok in ieder geval en maak een keuze, dit is weer typisch een vrouwelijk trekjequote:Op vrijdag 10 december 2004 13:39 schreef Patrick281 het volgende:
Zoveel komma's in 1 zin vind(+t?) ik te vrouwlijk.
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik ben niet degene die quotes corrigeer… (moet hier nu een d of een t?? --> 50% kans)jij wou toch rellen??
Alleen daar??
Ik corrigeer jullie ook niet als het gaat om technische dingen…simpelweg omdat ik daar geen verstand van heb
Reageer es inhoudelijk op die post ipv je vrouwelijke ontwijkende karaktertrekjes te tonenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef Patrick281 het volgende:Goedzo! Ga door .. bijt van je af.
![]()
![]()
Ik vind het er niet uitzien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Jawel hoor, in de betreffende zin staat een bijzin die niet als zodanig wordt aangegeven. Twee komma's biedt de oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |