quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, vorig jaar idd de langzaamste en dat zal dit keer niet anders zijn, integendeel
Het was redelijk droog verder.quote:
Hij zit direct na afslag Hoogvliet genomen te hebben links. Dus je hoeft totaal niet om te rijden.quote:Maare..... die Mac zit aan de linkerkant he? Voor mij gezien dan........ moet ik eerst omdraaien, lekker handig
Ze heeft toch vandaag haar rijbewijs gehaald? Dus ze kan rijden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Als er maar geen ongelukjes met dames die ook stoer proberen te doen gebeuren![]()
![]()
Stoer zijn proberen anderen wel
Alleen PatM, Raus en Mercy moeten dit nog even bevestigen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
12:15 verzamelen bij de MacDonalds Hoogvliet.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Riet
misschien dat je hier morgen toch nog een beetje mee kan komen,
en je ben de enige met een 6 cylinder
23KW![]()
Dat heb ik idd gezien op de Stelvio-pas........ 100 rijders in een uur en er klapt er 1 onderuit en jawel hoor.... een vrouwquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze heeft toch vandaag haar rijbewijs gehaald? Dus ze kan rijden.
Serieus: vrouwen zijn een stuk voorzichtiger -of minder dom zo je wilt dan de meeste heren.![]()
LX 650 A... dat is het motornummer. Moet er op passen op die van mij (zowel KLX 650 R als KLX 650 C is LX 650 A, alleen is de R met kickstart en zonder bagagerek en de C met E-start en bagagerek).quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
PatM dit is jouw motor(zaak) .. of niet ..
Edit: check deze verkoper! Open uitlaat ! Klik!
Even een datasheet voor je gezocht. (ik kan Pdf's ombouwen naar Jpeg)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |