Pleur ff op kneus. Als ajax Europees speelt, moeten we allemaal voor ajax zijn voor het NLse voetbal, maar als die niet meer meedoen gaan jullie lekker de tegenstanders van PSV aanmoedigen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:23 schreef twi het volgende:
PSV - Monaco
geen ervaring met europees voetbal zeker...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het 2 wedstrijden (uit en thuis dus) of 1 wedstrijd en gelijk knock out?
Voor welke club ben je? Ben je het er niet mee eens dat als PSV ver komt in de CL, dit goed zou zijn voor het totale NL-voetbal en dus ook voor jouw cluppie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Elke andere mogelijkheid had veel en veel slechter geweest. Dit is de enige ploeg tegen wie ik PSV een kans geef. Maar hopelijk worden ze er snel uitgesodemietert.
Mag je een post van mij zoeken waar ik zeg dat je voor Ajax moet zijn. Succes, Loekquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef jerryx het volgende:
Pleur ff op kneus. Als ajax Europees speelt, moeten we allemaal voor ajax zijn voor het NLse voetbal, maar als die niet meer meedoen gaan jullie lekker de tegenstanders van PSV aanmoedigen.
Yup, da's best jammerquote:Hehe jammer dat ajax niet bij de beste 16 zit he?
Monaco had op Anfield met 0-2 verloren en thuis dankzij een handsbal van Saviola gewonnen met 1-0 van LFC. Ze speelde voor de rest ook echt niet denderend ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het juist heel goed getroffen hebben.
Tuurlijk, Monaco is sterk, maar uit in de CL hebben ze niet goed gedraaid en Thuis hebben z emet name in de 1e 15 minuten wedstrijden weten te beslissen, ze gaan furieus van start. Dus je moeg gewoon zorgen dat je daar goed op voorbereid bent, dan heeft PSV zeker geen onaardige kansen.
Kssst!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
geen ervaring met europees voetbal zeker...
Volgens mij ben jij altijd een van die mensen die loopt te janken dat iedereen juicht als Bjax verliest. Kan het ook fout hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Mag je een post van mij zoeken waar ik zeg dat je voor Ajax moet zijn. Succes, Loek
De waarheid is hard.quote:Yup, da's best jammer
Ben 't er wel mee eens dat het goed zou zijn voor Nederland, maar dat betekent nog niet dat ik voor ze ga juichen. Bovendien hoop ik ook dat Porto eruit vliegt, daarmee ben ik dus ook al pro-coefficientiequote:Op vrijdag 17 december 2004 12:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Voor welke club ben je? Ben je het er niet mee eens dat als PSV ver komt in de CL, dit goed zou zijn voor het totale NL-voetbal en dus ook voor jouw cluppie?
Maar als Porto én PSV eruit vliegen veranderd er dus niksquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ben 't er wel mee eens dat het goed zou zijn voor Nederland, maar dat betekent nog niet dat ik voor ze ga juichen. Bovendien hoop ik ook dat Porto eruit vliegt, daarmee ben ik dus ook al pro-coefficientie
Kwartfinale bedoel je Doc?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:30 schreef Doc het volgende:
Verwacht ik in de halve finale:
Juventus
Inter Milan
Chelsea
Lyon
Bayer Leverkusen
PSV Eindhoven
AC Milan
Bayern Munich
Juichen is misschien iets te veel, maar het zou bijzonder goed uitkomen voor het NL-voetbal en daarom zal ik in de CL nu een voorkeur hebben voor PSVquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ben 't er wel mee eens dat het goed zou zijn voor Nederland, maar dat betekent nog niet dat ik voor ze ga juichen. Bovendien hoop ik ook dat Porto eruit vliegt, daarmee ben ik dus ook al pro-coefficientie
Ik juichte toch wel even hard bij het PSV-doelpunt tegen Arsenalquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Juichen is misschien iets te veel
net als ik dat voor ajax hoopquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Elke andere mogelijkheid had veel en veel slechter geweest. Dit is de enige ploeg tegen wie ik PSV een kans geef. Maar hopelijk worden ze er snel uitgesodemietert.
Maak maar een lijstje van gasten die er om zeuren dat iedereen voor Ajax moet zijn in Europees verband. Ik weet in ieder gevaldat twi, Dr.Daggla en ik er niet op staan ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef jerryx het volgende:
Volgens mij ben jij altijd een van die mensen die loopt te janken dat iedereen juicht als Bjax verliest. Kan het ook fout hebben.
Dat weet je als F'noord fan als geen ander ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef jerryx het volgende:
De waarheid is hard.
Maar dat hoop bijna heel Nederlandquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net als ik dat voor ajax hoop
yepquote:
nopequote:Op vrijdag 17 december 2004 12:31 schreef jerryx het volgende:
[..]
PSV in de halve finale zou wel fantastisch zijn
Dan schoppen we die Portugezen de UEFA-cup uit en na de UEFA-winst van AZ staan we er dan weer goed voor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:30 schreef jerryx het volgende:
Maar als Porto én PSV eruit vliegen veranderd er dus niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |