goed gesprokenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:18 schreef twi het volgende:
Niet te kort, wat hebben die lampen een geluk met de loting. Eerst in de makkelijkste poule, nu toch niet de meest aansprekende tegenstander.
Misschien niet aansprekend, maar zeker niet makkelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:18 schreef twi het volgende:
Niet te kort, wat hebben die lampen een geluk met de loting. Eerst in de makkelijkste poule, nu toch niet de meest aansprekende tegenstander.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:18 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ze het juist heel goed getroffen hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:16 schreef Ludacriss het volgende:
Hahaha psv is genaaid !
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:20 schreef twi het volgende:
Real - Juve. Mooi, een kutclub gaat er dus op zeker uit.
ook op herhaling ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:15 schreef rubbereend het volgende:
Liverpool - Leverkusen
Elke andere mogelijkheid had veel en veel slechter geweest. Dit is de enige ploeg tegen wie ik PSV een kans geef. Maar hopelijk worden ze er snel uitgesodemietert.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:23 schreef Bos81 het volgende:
Zitten leuke wedstrijden tussen. PSV heeft inderdaad een gunstige loting, had niet veel beter kunnen zijn.
Pleur ff op kneus. Als ajax Europees speelt, moeten we allemaal voor ajax zijn voor het NLse voetbal, maar als die niet meer meedoen gaan jullie lekker de tegenstanders van PSV aanmoedigen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:23 schreef twi het volgende:
PSV - Monaco
geen ervaring met europees voetbal zeker...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het 2 wedstrijden (uit en thuis dus) of 1 wedstrijd en gelijk knock out?
Voor welke club ben je? Ben je het er niet mee eens dat als PSV ver komt in de CL, dit goed zou zijn voor het totale NL-voetbal en dus ook voor jouw cluppie?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Elke andere mogelijkheid had veel en veel slechter geweest. Dit is de enige ploeg tegen wie ik PSV een kans geef. Maar hopelijk worden ze er snel uitgesodemietert.
Mag je een post van mij zoeken waar ik zeg dat je voor Ajax moet zijn. Succes, Loekquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef jerryx het volgende:
Pleur ff op kneus. Als ajax Europees speelt, moeten we allemaal voor ajax zijn voor het NLse voetbal, maar als die niet meer meedoen gaan jullie lekker de tegenstanders van PSV aanmoedigen.
Yup, da's best jammerquote:Hehe jammer dat ajax niet bij de beste 16 zit he?
Monaco had op Anfield met 0-2 verloren en thuis dankzij een handsbal van Saviola gewonnen met 1-0 van LFC. Ze speelde voor de rest ook echt niet denderend ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het juist heel goed getroffen hebben.
Tuurlijk, Monaco is sterk, maar uit in de CL hebben ze niet goed gedraaid en Thuis hebben z emet name in de 1e 15 minuten wedstrijden weten te beslissen, ze gaan furieus van start. Dus je moeg gewoon zorgen dat je daar goed op voorbereid bent, dan heeft PSV zeker geen onaardige kansen.
Kssst!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
geen ervaring met europees voetbal zeker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |