He kneus, arroganter kunnen wij niet wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:35 schreef jerryx het volgende:
[..]
Maar dat hoop bijna heel Nederland
Alle Nederlandse clubs in Europa moeten winnen, maar Ajax gun ik niet eens de kwartfinale van de UEFA cup. Puur omdat ze anders nóg arroganter worden. Een paar Ajacieden gun ik het nog wel, maar het grootste deel niet.
13:45quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:36 schreef TimmyAsd het volgende:
hoelaat is de loting voor de Uefa-Cup?
13.45quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:36 schreef TimmyAsd het volgende:
hoelaat is de loting voor de Uefa-Cup?
Je hebt nog niet echt door dat de arrogante houding van Ajax helemaal niets met resultaten te maken heeftquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:35 schreef jerryx het volgende:
[..]
Alle Nederlandse clubs in Europa moeten winnen, maar Ajax gun ik niet eens de kwartfinale van de UEFA cup. Puur omdat ze anders nóg arroganter worden. Een paar Ajacieden gun ik het nog wel, maar het grootste deel niet.
ik gun jou club niet eens kwart of halve finalequote:Op vrijdag 17 december 2004 12:35 schreef jerryx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:36 schreef twi het volgende:
[..]
He kneus, arroganter kunnen wij niet worden
Klopt, maar als ze dan zeggen "wij zijn de beste van Europa" dan kun je als antwoord geven "daarom werden jullie ook in de kwartfinale van de UEFA cup uitgeschakeldquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt door dat de arrogante houding van Ajax helemaal niets met resultaten te maken heeft
Omdat ze eigenlijk een vergadering geplanned hadden om 12.45. Toen alle afspraken gemaakt waren, dachten ze:"He, kut, we zijn die andere vergeten! Hoe heette dat fluttoernooitje ook alweer? Uhm....UEFA? UEFA Cup! Dat was 'm ja! Nou, doen we die daarna wel, als iedereen al naar huis is..."quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:39 schreef jerryx het volgende:Ze zijn zo arrogant dat ze trots zijn op hun arrogantie
![]()
Waarom is die UEFA cup loting nou weer anderhalf uur later
We ZIJN ook de beste van Europa, alleen vallen de resultaten een beetje tegen- maar dat is slechts een onbeduidend detailquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:40 schreef jerryx het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze dan zeggen "wij zijn de beste van Europa" dan kun je als antwoord geven "daarom werden jullie ook in de kwartfinale van de UEFA cup uitgeschakeld" en dan zijn ze weer even stil, maar als ze de CL zouden winnen zou ik ze gelijk moeten geven, brrr.
Precies: het heeft louter met de onzekerheid van te klein geschapen mannetjes te maken tochquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt door dat de arrogante houding van Ajax helemaal niets met resultaten te maken heeft
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ze eigenlijk een vergadering geplanned hadden om 12.45. Toen alle afspraken gemaakt waren, dachten ze:"He, kut, we zijn die andere vergeten! Hoe heette dat fluttoernooitje ook alweer? Uhm....UEFA? UEFA Cup! Dat was 'm ja! Nou, doen we die daarna wel, als iedereen al naar huis is..."
Je weet wie er coach is bij Benfica en wat voor een wedstrijd je dan kan verwachten he?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:38 schreef twi het volgende:
Ik hoop trouwens Ajax - Benfica. Kunnen we direct wat doen aan dat coefficient.
Dacht je dat?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies: het heeft louter met de onzekerheid van te klein geschapen mannetjes te maken toch![]()
Reis al geboekt?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
Mooi,Bayern uit.
Tijd om ze terug te pakken voor de uitschakeling in 2001.
Bayern is Bayern niet meer maar het blijven Duitsers
Inderdaad, we moeten eens wat fysiek sterkere spelers halen. Maar dan komt dat "Beste van Europa" ook in sportieve prestaties wel terug....quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies: het heeft louter met de onzekerheid van te klein geschapen mannetjes te maken toch![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |