Sorry, was ff in de war met Nyonsquote:Op donderdag 9 december 2004 09:50 schreef Againzender het volgende:
Overigens, de loting is in Nyon, Zwitserland
Mooie wedstrijden worden dat zeker, maar of dat voor PSV goed zou aflopen betwijfel ik. Zou ik liever Monaco of Leverkursen zien als tegenstander.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:35 schreef Suijk het volgende:
Chelsea lijkt me wel wat voor psv.
Monaco? Dan kun je nog beter Chelsea hebben denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mooie wedstrijden worden dat zeker, maar of dat voor PSV goed zou aflopen betwijfel ik. Zou ik liever Monaco of Leverkursen zien als tegenstander.
Denk het niet. Zoals Rubbereend ook al zei in het PSVtopic, PSV was vorig jaar beter dan Monaco toen ze tegen elkaar speelden. Komt bij dat er een paar goede spelers weg zijn gegaan zoals Morientes en Giuly.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:28 schreef jerryx het volgende:
[..]
Monaco? Dan kun je nog beter Chelsea hebben denk ik.
Geen idee eigenlijk, onderling resultaat weet ik niet, ivm het feit dat ej alleen uit (of thuis) tegen een club speelt, dus punten gevolgd door doelsaldo en daarna pas gevolgd door onderling resultaat lijkt me het meest logisch.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:31 schreef ChAoZ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk in de UEFA cup poules? Wordt er bepaald op onderling resultaat bij gelijke stand of zit het anders?
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:11 schreef tong80 het volgende:
Goed lezen Tong, vanwegen het reizen.
Ga op lichte twijfel bij Monaco overal heen. Monaco vorig jaar al geweest. Hopen op Leverkusen of Inter.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
In principe zeg,I don't care wie we loten.
Puur wat reizen betrefd zeg Bremen.
Barca en Real mogen het ook worden.
Bayern misschien en Porto absoluut niet
Op Juve en Lyon na is alles goed(koop) te bereizen voor jequote:Op donderdag 9 december 2004 23:36 schreef Bobu het volgende:
[..]
Ga op lichte twijfel bij Monaco overal heen. Monaco vorig jaar al geweest. Hopen op Leverkusen of Inter.
Staat in de OP.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:49 schreef rubbereend het volgende:
bij de CL spelen de nummers 2 tegen de nummers 1, maar hoe werkt de plaatsing bij de UEFA cup?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Nummers 1 tegen 3, clubs uit CL tegen de nummer 2.
Lyon is ook wel aan te reizen hoor, uurtje of 6, 7 met de auto als je een beetje doortrapt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op Juve en Lyon na is alles goed(koop) te bereizen voor je
3 van de 5 opties heb ik ook al bezocht,doe dan maar Real aangzien Porto geen optie is
Heb ik ook al eens naar gekeken, maar het kan nog heel veel kanten uit.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:19 schreef Zwansen het volgende:
Wordt nog rekenen dat loten voor de CL dus... Heel veel opties zijn dus al uitgesloten. Volgen mij kan je nu al een lijst maken met kansen wie je kan loten. Ik zal eens kijken.
ja inderdaad. En het lijkt zelfs dat sommige clubs beter 2e hadden kunnen worden dan 1e.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:25 schreef Amigo het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens naar gekeken, maar het kan nog heel veel kanten uit.
Klopt, had niet gezien dat ze al 4 wedstrijden gespeeld hadden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:46 schreef DIGGER het volgende:
Pyth, Lazio ligt er al uit.
Zou mits ajax doorkomt wel goed zijn voor de UEFA lijstquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Ajax - Sporting lijkt me wel leuk.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | - Nummer 1 - Nummer 3 Groep A - Feyenoord - FC Basel Groep B - Steaua Boekarest - Besiktas Groep C - Dnjepropetrovsk - Club Brugge Groep D - Newcastle - Sochaux Groep E - Middlesbrough - Villareal Groep F - AZ Alkmaar - Auxerre Groep G - Benfica - Dinamo Zagreb Groep H - Sevilla - Zenith st. Petersburg - Nummer 2 - Nummer 3 CL Groep A - Schalke 04 - Olympiakos Groep B - Athletic Bilbao - Dinamo Kiev Groep C - Real Zaragoza - Ajax Groep D - Sporting Lissabon - Fenerbahce Groep E - Partizan Belgrado - Panathinaikos Groep F - Glasgow Rangers - Shaktar Donetsk Groep G - Vfb Stuttgart - Valencia Groep H - Lille - CSKA Moskou |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |