Yes! Iggy + 1quote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dj Jazzy Jeff and The Fresh Prince?
Dat viel mij ook vet tegen. Ik herkende de mannen, maar vond ze op Uncle Green lijken (en daar lijken ze ook opquote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef Mark het volgende:
Doc die Stiff Little Fingers niet herkent
Ik vrees dat Raging Slab er vanavond ook flink tekeer gaat...quote:Op donderdag 9 december 2004 10:04 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb ze nog gezien dit jaar, 120+ Db en dat in de kleine zaal in de Paradiso, na tien minuten was de zaal leeg vanwege het harde geluid. Imbeciel hard was het ...
Neva is net als ik uit het Muziekassociatiespel komen overwaaien...quote:Op donderdag 9 december 2004 10:25 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is inderdaad, er doen ook zoveel nieuwe mensen mee 'tegenwoordig', ik heb de topicopener bijvoorbeeld nog nooit voorbij zien komen, of ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:36 schreef DaisyDuke het volgende:
jens lekman
Heel goed! En dat vanuit Engelandquote:Op donderdag 9 december 2004 18:36 schreef bartrid het volgende:
013 tilburg toch?
ik woon hier nog maar een jaartje hoor, ben voor die tijd regelmatig in 013 geweestquote:Op donderdag 9 december 2004 18:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Heel goed! En dat vanuit Engeland
Had expres een detail genomen...
bartrid +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |