quote:Op donderdag 9 december 2004 17:08 schreef mvt het volgende:
[..]
opeens moet ik denken aan de foto's van Knut met zijn geblondeerde haar
Sorry Knut, jij kan er ook niets aan doen dat opeens iemand anders na al die jaren zijn haar bleekt en teven een zak is
hoezo is dat anders?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij zeikt iedereen af das anders
Het loopt storm!quote:
in tegenstelling tot nu?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:10 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik denk dat als ik mod zou worden, dat ik dan zó afgezeken word
Iedereen die gegronde kritiek had zeker ?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt storm!
En het fijne is,
iedereen die kritiek had heeft gesolliciteerd!!!
hè, 6 a4-tjes typen én uitwerken duurt ff hèquote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt storm!
En het fijne is,
Nou jij zeikt iedereen af inc snakey. Al die andere likken iedereen zn reet behalve snakey. Jij bent iig consistent en die zin hiervoor is foei lelijk maar ik heb geen zin om mijzelf poetischer uit te drukkenquote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt storm!
En het fijne is,
Nóg ergerquote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
in tegenstelling tot nu?
eerder 16 miljoen bondscoachesquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Iets met stuurlui en de wal?
Mag je dan alleen maar kritiek leveren als je zelf modaspiraties hebt?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Toen Snakey en Dirkh mod werden stonden er binnen een paar uur tig afzeiktopics. Nu kan men zich uitleven en de macht overnemen en alles goed doen wat iedereen fout doet en nu hoor je niemand.
Tenminste, niemand die het daadwerkelijk zou kunnen
Kritiek leveren is iets anders dan iemand continu afzeiken zonder diegene een kans te geven en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mag je dan alleen maar kritiek leveren als je zelf modaspiraties hebt?
Tering heb ik dan al die jaren mod-ambities?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mag je dan alleen maar kritiek leveren als je zelf modaspiraties hebt?
Nou, de nieuwe ONZ-mod is ook geboren hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 17:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kritiek leveren is iets anders dan iemand continu afzeiken zonder diegene een kans te geven en dat weet je zelf ook wel.
Dat ben ik dan ook met je eens. Maar ik snap niet waarom al die "afzeikerdsdieSnakeyggeenkanshebbengegeven" zouden moeten mailen.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kritiek leveren is iets anders dan iemand continu afzeiken zonder diegene een kans te geven en dat weet je zelf ook wel.
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tering heb ik dan al die jaren mod-ambities?
voor de meeste van hun is het denk ik zelfs beter als ze dat niet doenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook met je eens. Maar ik snap niet waarom al die "afzeikerdsdieSnakeyggeenkanshebbengegeven" zouden moeten mailen.
Gast lul niet zo dom. Ik zou geen mod willen zijn van onzin.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou, de nieuwe ONZ-mod is ook geboren hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |