Wat nou? We gebruiken de nieuwste digitale stemtechnieken, net als de Amerikanen!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Showprocessen zijn zoow stalinistisch
Jij moet solliciteren.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Showprocessen zijn zoow stalinistisch
wat was je bankrekening ookalweer??quote:Op woensdag 8 december 2004 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat nou? We gebruiken de nieuwste digitale stemtechnieken, net als de Amerikanen!
Wat kan er fout gaan?
Wel neeeeee.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als ik dan maar geen risico loop om mod te worden
Die kleine kans moet je maar gewoon lopen hoor.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als ik dan maar geen risico loop om mod te worden
Ik zal me nog een keer hard maken voor een @fok.nl voor jou.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel mods worden er eigenlijk aangenomen. Als jogy stopt en Dirkh nog immer interimmod is, dan moeten er dus minstens 2 bij.
Doe maar zonder verder verplichtingen dan.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:33 schreef Dirkh het volgende:
Ik zal me nog een keer hard maken voor een @fok.nl voor jou.
quote:Op donderdag 9 december 2004 01:14 schreef Nouk het volgende:
Ik ben voor VAC, PP, JK of Inxtaug-nog iets.
Wat anders? een partijdige mod?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]Geen mod waarvan niemand de naam kan spellen.
Dan kopieër je zijn naamquote:Op donderdag 9 december 2004 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]Geen mod waarvan niemand de naam kan spellen.
asjeblieft nietquote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef cerror het volgende:
Pleur inso gewoon terug.
Ja wat tiemie zegt geef me dat kleurtje nu maar gewoonquote:Op donderdag 9 december 2004 08:06 schreef Tiemie het volgende:
Stemmen? nergens voor nodig! schiet maar op met dat kleurtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |