No way.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:05 schreef Xebrozius het volgende:
Maar goed... crew?
Snakey stopt dus...
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:09 schreef jogy het volgende:
Ik twijfel nog een beetje.
Als het nu wel zo blijkt te zijn, dan verliest de crew elk greintje respect wat ik nog voor ze had.quote:
Wat zij zegtquote:
Hij zal vast ooit wel stoppen zoals iedereen ooit stopt. Maar daar zijn nu nog geen plannen voorquote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als het nu wel zo blijkt te zijn, dan verliest de crew elk greintje respect wat ik nog voor ze over had.
Die ene 0,000001% zullen we niet missen hoor Xebbiequote:Op woensdag 8 december 2004 22:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als het nu wel zo blijkt te zijn, dan verliest de crew elk greintje respect wat ik nog voor ze had.
kort maar krachtigquote:
ik gok op eind volgende week!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch dat de gehele crew amechtig aan het ontkennen is, dat maakt het des te geloofwaardiger dat Snakey daadwerkelijk gaat stoppen.
Hallo, het is hier geen BVO - NOS situatie hoor.....quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch dat de gehele crew amechtig aan het ontkennen is, dat maakt het des te geloofwaardiger dat Snakey daadwerkelijk gaat stoppen.
Wat boeit het? Krigen we toch weer een andere voor in de plaats..quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, je hebt gelijk, Snakey stopt en DP wordt de nieuwe moderator.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typed? Ben je nikky belachelijk aan het maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:13 schreef jogy het volgende:
Wat nikky typed.
Oké, nu ben ik echt dood':{quote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay, je hebt gelijk, Snakey stopt en DP wordt de nieuwe moderator.
Spontaan jaquote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef Xebrozius het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Vreeeemd
Toevaltreffer neem ik aan?
Volgens mij klopt de reden gewoon. Anyway, snakey stopt niet, geloof me niet op m'n woord maar zie maar voor jezelf. Als Snakey er over een maand nog is, hebben wij gelijk zo niet, dan niet en blijkt dus dat we die ene 0,0001% respect die je voor ons hebt niet waard zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef Xebrozius het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Vreeeemd
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:29 schreef Tessje het volgende:
Kan dat jochie nu niet gewoon 1 keer normaal doen?
Hoezo grapje?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:32 schreef jogy het volgende:
Of was het geen grapje?
De overdaad aan blauwen hier zou wellicht weleens kunnen komen omdat er plots een jankerig thread in GC stond over Snakey.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef Xebrozius het volgende:
Typisch dat de gehele crew
Och ja, een sticky topic om DP massaal af te zeiken is natuurlijk minder erg dan een harde kern ONZ'ers die een mod door het slijk haalt.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Loedertje het volgende:
Vraag mij ';echt af waar jullie mee bezig zijn
Ik wist dat nog nietquote:Op woensdag 8 december 2004 22:04 schreef Xebrozius het volgende:
Moest je weer lekken dat Snakey er mee gaat stoppen...
DP is ff weg en logjes mogen niet. Zie de Policy.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Loedertje het volgende:
Vraag mij ';echt af waar jullie mee bezig zijn
Is in mijn ogen eigenlijk even erg hoor, maar goed, heb daaroover in GC nix gelezenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:38 schreef Xebrozius het volgende:
Och ja, een sticky topic om DP massaal af te zeiken is natuurlijk minder erg dan een harde kern ONZ'ers die een mod door het slijk haalt.
Was je naam dom jaja zo zie je maar hequote:Op woensdag 8 december 2004 22:32 schreef skiczukie het volgende:
My life's in danger ..
Jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Och ja, een sticky topic om DP massaal af te zeiken is natuurlijk minder erg dan een harde kern ONZ'ers die een mod door het slijk haalt.
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:18 schreef Xebrozius het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Vreeeemd
[edgardavidsmode]quote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Je blijft he laat ze maar janken die peuters![]()
nee er staat dat DP een kloon van jou isquote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef Snakey het volgende:
[quote]Op woensdag 8 december 2004 22:39 schreef Kleuterklastanova het volgende:
Ah, daar ben ik dan...
Alhoewel, het maakt weinig uit aangezien DePresident een kloon van Snakey is....
[quote]
En jij bent een beetje dom![]()
Ik ben geen kloon.
Doordat er 3 topics in Onzin zijn geslotenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:35 schreef Loedertje het volgende:
De overdaad aan blauwen hier zou wellicht weleens kunnen komen omdat er plots een jankerig thread in GC stond over Snakey.
Hoe dan ook, hij stopt er mee...quote:Op woensdag 8 december 2004 22:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Doordat er 3 topics in Onzin zijn gesloten
Maar liever een jankerig topic dan een zwalkend mod die niet eens kan onthouden wat voor een onzin die allemaal uitkraamt....
Wat je zegt ben je zelf,met je kont door de helft .quote:Op woensdag 8 december 2004 22:51 schreef finch_meister het volgende:
[..]
[edgardavidsmode]
Sommige users moeten hun hoofd uit de kont van de modjes halen
[/edgardavidsmode]
Ik denk een kutmod die zo kort op fok zit dat ie nieteens weet wat posticons zijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat is dit voor een kutmod die niet eens posticons gebruikt!
Dat doet Dirk ook niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hee doe eens niet zo gemeen tegen Loedertje.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe voelt dat nou, dat je even niet oplet als het verstand wordt uitgedeeld? Nu moet je al je hele leven met de restjes van de rest doen. Doe je nog aardig johquote:Op woensdag 8 december 2004 22:54 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf,met je kont door de helft .
Sneu voor je zo weinig hersenen.![]()
Goed bezigquote:Tessje zegt:
xebro is ook intelligent
DP zegt:
misschien omdat ie homo is
Whehehe, tja...jij... ik snap het gewoon niet... Echt niet...quote:
Ja maar als je een slotje kan zetten heb je toch lekker altijd het laatste woordquote:Op woensdag 8 december 2004 23:00 schreef Kleuterklastanova het volgende:
[..]
Whehehe, tja...jij... ik snap het gewoon niet... Echt niet...
Of je geilt op verbaal sadomasochisme, of je bent echt zo dom...
Ik beeld het me echt helemaal in, dat je na wederom een verloren "discussie" écht in de veronderstelling bent dat je hem succesvol afgesloten hebt, ook al heb je verbaal een constante stroom van linkse en rechtse klappen gehad.
Iedereen ziet na je replies in dat je minder elektrische stroompjes in beide hersenhelften hebt dan de gemiddelde pootaardappel, maar zelf reageer je alsof je met iedere reply een geheel continent van de hongersdood hebt gered.
Dus óf je bent een zuigkloon van het niveau "ruk" (Hoe bedeol je?) of je bent daadwerkelijk dusdanig zwakbegaafd dat je er tijdens het afvegen van je reet na het schijten pas achter komt dat je je broek nog niet hebt laten zaken.
Naja, in beide gevallen snap ik niet dat jij al zoveel jaren met jezelf hebt kunnen leven.
Dat komt omdat ik een betonschaar heb en Kasta een flex apparaat.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:02 schreef jogy het volgende:
M'n slotjes zijn kapot.
Hebben?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:02 schreef jogy het volgende:
M'n slotjes zijn kapot.
Kan je beter aan je zelf vragen.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:57 schreef finch_meister het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat je even niet oplet als het verstand wordt uitgedeeld? Nu moet je al je hele leven met de restjes van de rest doen. Doe je nog aardig joh![]()
De mijne niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:02 schreef jogy het volgende:
M'n slotjes zijn kapot.
Jij houdt ook graag overal een vinger in de pap nietwaar?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De mijne niet.
Is DIT tegenwoordig de hype in ONZ zeg ??
Gaga, gelukkig. Kots ik je ook meteen even onder, die spiertjes heb ik ook nog niet helemaal ontwikkeldquote:Op woensdag 8 december 2004 23:07 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Kan je beter aan je zelf vragen.
Neem het je niet kwalijk hoor, je kunt van een kind uit 1999 ook niet verwachten dat hij verstand heeft.
Stop maar lekker je duimpje in je mond en ga maar gauw slapen.![]()
Nee, maar ik kan er niets aan doen. Ik heb namelijk een aandachtstekortstoornis.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De mijne niet.
Is DIT tegenwoordig de hype in ONZ zeg ??
En ik heb een incontinentieprobleem...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er niets aan doen. Ik heb namelijk een aandachtstekortstoornis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |