Vandaar het linkje ervoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het ging over kromtrekkende schijven e.d.
Niet over wat P N en D betekend. Dat weet ik wel na 5 jaar automaat rijden
Onzin, ik help m'n auto toch ook niet met kleppentiming, insputing etc. Waarom moet ik 'm dan wel helpen met schakelen ??quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:33 schreef Scheepschroef het volgende:
Krijg echt koude rillingen bij het idee van niet koppelen...
Tss.. rij maar eens een keer met een automaat, dan piep je wel andersquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:33 schreef Scheepschroef het volgende:
wagens met automaat hebben ook verwarming hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:33 schreef Scheepschroef het volgende:
Nee, hij is door het gesprek gekomen, de rijtest kwam nog...quote:Op maandag 13 december 2004 13:14 schreef Nevada92 het volgende:
Vinden jullie het nou ook gek dat de TS is aangenomen zonder ervaring met een automaat ? Dit is toch wel tijdens het sollicitatie gesprek naar voren gekomen ?
Dan vind ik het wel raar dat je hier help help roept terwijl er een instructiedag zou volgen. Je opent een topic terwijl je zelf het antwoord al weet.quote:Op maandag 13 december 2004 15:13 schreef BillyOcean het volgende:
Ik heb nog nooit met een automaat gereden..
...
Die ervaring met een automaat zou dus zoals gezegd tijdens een instructiedag aan bod komen.
Lees OPquote:Op maandag 13 december 2004 16:06 schreef Nevada92 het volgende:
Dan vind ik het wel raar dat je hier help help roept terwijl er een instructiedag zou volgen. Je opent een topic terwijl je zelf het antwoord al weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |