Als die feestvreugde er is, vier ik zeker mee hoor. Betekent alleen maar dat Sparta volgend jaar een zeer zwaar jaar krijgt. En dat ook nog onder leiding van ene Wiljan Vloet. Ik heb nu al zin in de volgende Fortuna-Sparta hahaquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoi hoi!
wat mij betreft wel! betekend wel dat je minimaal moet meedoen aan de feestvreugde (als die er is haha)
maar ik moet nu wel even kijken hoe en wat.. moet namelijk een hoop kaarten gaan regelen van mn stufi () maar dat gaat wel lukken
geintje? niks geintje.. ik vrees dat zoiets echt gaat gebeuren dan.. ofja misschien halen we nog een punt of 3 in totaalquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:08 schreef Borizzz het volgende:
Helmond Sport in de HCE?
Dan worden jullie na 34 wedstrijden 18e met 0 punten.
Nee geintje. Jullie zaten er vorig jaar ook al dichtbij, dus ik gun het jullie (liever dan sparta)..
Maar ook niet helemaal want ik ben Graafschap supporter![]()
Kunnen wij t weer oplossenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:09 schreef hellmondunited het volgende:
hoeft niet hoor, dat ene kaartje kan er nog gerust bij![]()
mochten er morgen (of vanavond) nog wat fokkers zijn die meewillen.. laat me even weten voor morgen 4 uur. Kun je me niet via de mail bereiken, zorg dan dat je mindlight of meami kunt bereiken.. die hebben mijn nummer namelijk
Van die foto's van Excelsior - Helmond.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tegen de graafschap wel, maar tegen fc zwolle heb ik me niet gezien hoor
maar jij kent mij dus?
owja, damnedquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van die foto's van Excelsior - Helmond.![]()
Ranja, uhuhquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:11 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
ik moet dan namelijk ranja drinken in zwolle
Hét succes van dit jaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van die foto's van Excelsior - Helmond.![]()
Jawel. En jullie mogen daarom ook eigenlijk nog niet promoveren. Dan missen jullie volgend jaar dé wedstrijd (of beter dé helftquote:
niet nog een keer naar t erasmus...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:04 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Jawel. En jullie mogen daarom ook eigenlijk nog niet promoveren. Dan missen jullie volgend jaar dé wedstrijd (of beter dé helft)
Of was het nou Dijkzigt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
niet nog een keer naar t erasmus...![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:07 schreef Evertje het volgende:
voordeel van eredivisie is misschien wel dat je ook de ziekenhuizen in andere steden straks sneller kan vinden
over 2 jaar.. dan zijn we weer gedegradeerd ( we moeten eerst maar eens zien te promoveren maar goedquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:07 schreef Evertje het volgende:
voordeel van eredivisie is misschien wel dat je ook de ziekenhuizen in andere steden straks sneller kan vinden
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:12 schreef hellmondunited het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze in het ziekenhuis van Heerenveen ook denken dat ik uit groningen kom
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
topictitel begint steeds toepasselijker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |