Tenminste dichtbij voor mij.quote:
Max. 4...quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zijn wel weer 6 punten voor Roda![]()
Hoewel.. Roda kennende![]()
sorry sorry sorry.. ik heb dagen geen mail kunnen checken hierdoor heb ik je mail ook niet kunnen antwoorden, hoop dat je nog bent geweest..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:50 schreef TheVotary het volgende:
Hellmond kun je even wat van je laten horen via de mail. Als je die kaarten niet hebt kunnen regelen, dan moet ik namelijk wat anders gaan regelen. Kun je dan ook je mobiele nr. even geven via de mail. De mijne heb je al (staat namelijk in de eerste mail).
vrijdag worden ze gehaald.. voor degene die dus nog meewil, uiterlijk vrijdag ochtend moet ik t wetenquote:
Dat wist ik wel. We hebben er echt zin in hier. Alleen van de komende 2 wedstrijden er nog wel ff 1tje winnen hequote:Op woensdag 1 juni 2005 14:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
vrijdag worden ze gehaald.. voor degene die dus nog meewil, uiterlijk vrijdag ochtend moet ik t weten
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:34 schreef TheVotary het volgende:
En nou kappen met winnnen ok? Denk ook eens aan die arme burgemeester van jullie. Wat zal er allemaal wel niet gebeuren wanneer Utrecht of Feyenoord jullie kant op komt. Dan moet die beste man persoonlijk een hek gaan plaatsen rond jullie gemeente. En al die arme mensen bij de juridische afdeling van de gemeente die al die noodverordeningen moet maken. En al die bromsnorren die mensen van de tribune moeten gaan jagen. Kijk 2 van die staatsgevaarlijke boertjes van de tribune verwijderen dat is natuurlijk al een hele opwinding voor die beste mannen, wat al niet te denken van een heel legioen Feyenoorders. Nee het is gewoon beter als jullie gewoon gezellig blijven in de eerste divisie. Veel beter voor jullie.![]()
Huh hebben ze woensdag weer gewonnen dan? dacht dat ze vrijdag pas weer moesten...quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:34 schreef TheVotary het volgende:
En nou kappen met winnnen ok? Denk ook eens aan die arme burgemeester van jullie. Wat zal er allemaal wel niet gebeuren wanneer Utrecht of Feyenoord jullie kant op komt. Dan moet die beste man persoonlijk een hek gaan plaatsen rond jullie gemeente. En al die arme mensen bij de juridische afdeling van de gemeente die al die noodverordeningen moet maken. En al die bromsnorren die mensen van de tribune moeten gaan jagen. Kijk 2 van die staatsgevaarlijke boertjes van de tribune verwijderen dat is natuurlijk al een hele opwinding voor die beste mannen, wat al niet te denken van een heel legioen Feyenoorders. Nee het is gewoon beter als jullie gewoon gezellig blijven in de eerste divisie. Veel beter voor jullie.![]()
nee maar dinsdag welquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:20 schreef Spuit het volgende:
[..]
Huh hebben ze woensdag weer gewonnen dan? dacht dat ze vrijdag pas weer moesten...
die mag je hopenlijk morgen avond na kwart voor 10 weer plaatsenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:32 schreef Spuit het volgende:
[..]
oja, ben een beetje afwezig vandaag... zie mijn post van gisteren
[..]
![]()
een succes-hooliganquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meamiiiiiiii is een hooligaaaaaaaaaan
tegen de graafschap wel, maar tegen fc zwolle heb ik me niet gezien hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je jezelf al terug gezien in de samenvatting van SBS6 Hellmondunited? Je was erg duidelijk in beeld.
hoi hoi!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:59 schreef Evertje het volgende:
Nog plaats voor nog een fokker?(of hebben jullie behoefte aan nog meer gezelschap haha)
Zou dan wel mn vierde wedstrijd van Helmond worden dit seizoen, moet niet veel gekker worden
Volgens mijn redenatie doet Helmond die wedstrijd zeker nog mee voor promotie als sparta niet wint van de graafschap komende vrijdag.
Die redenering volgend zie ik dan een mogelijk tot een pitch invasion
En dat maakt iets wakker in mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |