heb dr al in sittard gezienquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb ik niet... (en anders zou ik hem nog niet hierop zetten..)
Ze gaat wel elke wedstrijd mee..
Ik zal morgen eens vragen wat hij nou gaat doen..
Heeft ie dan een vriendin van 12?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn vriendin (zou dr best een keer willen doen) zit bij mij in de klas, die zij dat hij graag terugkwam bij Den Bosch.
quote:
stond een auto op de middenstip (voor een loterij) Hendriksen had de sleutels er van verstopt zodat de wedstrijd niet kon beginnen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:26 schreef Mindlight het volgende:
Vertel? Heb er niks van gezien.....
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
stond een auto op de middenstip (voor een loterij) Hendriksen had de sleutels er van verstopt zodat de wedstrijd niet kon beginnen...
laat maar weten voor welke vakken e.d ik kan wel wat voor je regelen.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:10 schreef TheVotary het volgende:
Als er iemand kaarten kan regelen (2) voor Helmond - De Graafschap. Neem dan alsjeblieft even contact op met me: thevotary@hotmail.com
Misschien dat we wat voor elkaar kunnen betekenen, wanneer Helmond sport hier in Doetinchem moet komen.
Nope,die was 14 destijds,en ik was natuurlijk ook heel wat jongerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij verklaarde laatst toch in Hools dat je een vriendin van twaalf had???
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
stond een auto op de middenstip (voor een loterij) Hendriksen had de sleutels er van verstopt zodat de wedstrijd niet kon beginnen...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heracles is toch al kampioen?
danku!quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:41 schreef DarkShine het volgende:
Congrats
Gelukt?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
laat maar weten voor welke vakken e.d ik kan wel wat voor je regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |