quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat maandag naar het tweede elftal van Helmond Sport kijken!
Op huurbasis? Of gekocht van PSV?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:06 schreef hellmondunited het volgende:
owja, Leon Hese is coming home
O ja dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Geen van beide, hij mag transfervrij vertrekken
danku. Gelijkspel is gezien het spelbeeld terecht geweest. Maar met 11 tegen 12 is dat niet zo gek. Jammer dat ze na dat schot van van de langenberg op de lat niet lieten zien wat de scheidsrechter deed. Ook de 2 afgekeurde doelpunten van HS waren niet in beeld. sbs weer..quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:09 schreef Bos81 het volgende:
EDIT Dubbele post.
nog gefeliciteerd met de overwinning op Eindhoven
alleen ziet de knvb dit totaal niet. Nee, die vind hun personeel geweldig. Daarom schitteren zo ook bij elk groot tournooi van afwezigheid..quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat ben ik met je eens hellmondunited. Spreekkoren gericht aan het adres van de scheidsrechter beginnen namelijk pas nadat de scheidsrechter er uitdrukkelijk naar heeft gesolliciteerd gedurende de wedstrijd.
Ik ben het volkomen met je eens. De supporters worden aangepakt, terwijl de spreekkoren volledig worden uitgelokt door wekelijks blunderende flierefluiters.quote:Op zondag 12 december 2004 01:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
alleen ziet de knvb dit totaal niet. Nee, die vind hun personeel geweldig. Daarom schitteren zo ook bij elk groot tournooi van afwezigheid..
Wat je zegt.quote:Op zondag 12 december 2004 01:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met je eens. De supporters worden aangepakt, terwijl de spreekkoren volledig worden uitgelokt door wekelijks blunderende flierefluiters.
koekenbakkersquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Helmond Sport 2 - MVV 2.
Helmond met 5 spelers van het 1e, en dan nog een baggerwedstrijd spelen (0-0).
Ik hoop niet dat dat jullie toekomst is, die koekenbakkers...
Je verstaat die gasten echt niet!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:16 schreef hellmondunited het volgende:
koekenbakkersje begint al als een helmonder te praten hahaha
Collega van een van mijn maten speelt daar, Poell; voornaam weet ik niet.quote:Er deed trouwens maar een fatsoenlijke speler van het eerste mee en dat was sergio van dijk, voor de rest waren het vooral wissels/ frotters van het eerste ja
wa zidde gaj nou wir? werum verstudegaj nei?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je verstaat die gasten echt niet!
[..]
Collega van een van mijn maten speelt daar, Poell; voornaam weet ik niet.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:47 schreef mitt het volgende:
Werder Bremen is toch een aardig ploegje
en Stinga speelt nog steeds he, hulde![]()
bron: http://www.hellmondfanatics.comquote:Leon Hese terug naar Helmond
Het gerucht ging al een tijdje en sommige wisten ookal dat het zo goed als rond was. Maar nu is het definitief bevestigd: Leon Hese komt de selectie weer versterken. Afgelopen seizoen nam Leon Hese via een achterdeur afscheid van Helmond Sport na een zware blessure te hebben opgelopen. Hese werd zelfs geadviseerd te stoppen, maar knokte zich er uiteindelijk weer bovenop.
Ondanks de blessure zou Hese dit seizoen naar FC Den Bosch gaan. Echter na 2 weken was alweer bekend dat hij zou gaan revalideren bij PSV. Nu hij weer geheel fit is, mocht hij transfervrij vertrekken.
Leon Hese heeft een contract getekend voor ander half jaar en moet alleen nog de medische keuring doorstaan.
Hij was een van de belangrijke spelers vorig jaar, echter hebben we er niet veel aan gehad. na zijn revalidatie deed hij ook direct weer mee in het tweede van PSV (in de basis) zegt genoeg neem ik aanquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Leuk voor jullie
Ik heb nooit voor PSV in actie gezien, maar het lijkt me wel een nuttige speler
Ja dat zegt inderdaad wel genoeg over hem.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Hij was een van de belangrijke speler vorig jaar, echter hebben we er niet veel aan gehad. na zijn revalidatie deed hij ook direct weer mee in het tweede van PSV (in de basis) zegt genoeg neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |