Wiljan bedankt: dat je niet voor ons gekozen hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:24 schreef Evertje het volgende:
moet ik het spruchband voor Wiljan Vloet meenemen?
Wiljan bedankt: 3 jaar geen Europees!
ook ja, maar die ene ligt al klaar vandaar hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wiljan bedankt: dat je niet voor ons gekozen hebt.
Preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt van de week foto's van mij gezien
Ik en kaart lezen?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:42 schreef Evertje het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook
ik ben al blij als ik met de auto het station weet te vinden haha
de vorige keer is het gelukt, maar toen was meami natuurlijk de navigatrice......
quote:ZEIST - Het aanvangstijdstip van het duel in de nacompetitie tussen Helmond Sport en Sparta is vervroegd van 20.00 uur naar 19.05 uur.
De zender SBS6 zendt de beslissende wedstrijd in groep B donderdag rechtstreeks uit op de televisie. Sparta heeft drie punten voorsprong op Helmond Sport.
Mooi, kan ik dat thuis voor de buis volgen met een pot bier!quote:
Ik heb nog wel een kaartje te koopquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef Spuit het volgende:
Damn het is al uitverkocht! dat wordt voor de buis zitten dan...
mooi ga ik zeker kijkenquote:
alvast gefeliciteerd helmondjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kaartje te koop
wij gaan promveren
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Op de fiets, en ik neem m'n zelfgemaakte zwart-witte vlaggen mee!!
Dat gaan ze deze keer weer doen. Helmond naar de Eredivisie.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, rechtstreeks op SMS6. Leuk! Ik denk dat Sparta het wel redt, maar je weet het maar nooit. Op beslissende momenten hebben ze het vaker af laten weten.
Dat hoop ik en denk ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat gaan ze deze keer weer doen. Helmond naar de Eredivisie.
Bouaouzan die in de 92e minuut de 2-1 binnenschiet en dan tijdens het juichen zijn scheen- en kuitbeen breekt. Vervolgens tikt Helmond de 3-1 binnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Bouaouzan de winnende gaat maken eigenlijk... Ik hoop ook op een stunt van Helmond Sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |