quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:04 schreef Rolfxx het volgende:
Ik merk dus dat ik kleine tietjes begin te krijgen. Nu is dat an sich geen probleem, ware het niet dat ik een man ben. Nu wil ik dus weten of iemand (graag zo makkelijk mogelijk) oefeningetjes weet om dit alles weer iets gespierder te krijgen.
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 13 februari 2005 15:03 schreef One_conundrum het volgende:
tvp
Jawi, zoon, blij dat sporten je nog steeds intereseert.... hoe gaat het met je Tell-Sell apparatuurquote:
Daar doe ik niet aanquote:Op maandag 14 februari 2005 10:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jawi, zoon, blij dat sporten je nog steeds intereseert.... hoe gaat het met je Tell-Sell apparatuur
Voor effectief vet verbranden moet je het toch echt vaker doenquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:15 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere maandag 1 uur lang
Maar het moet nog beter vind ik
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:58 schreef ConQuestador het volgende:
Zou het nu verstandiger zijn om dat hele puntensysteem links te laten liggen, en op 65% van mijn max. hartslag te gaan trainen, om maar zo snel mogelijk af te vallen.
Ik ga daarnaast nog 3x2 uur per week naar de sportschool. En dan doe ik dus ook steeds een half uur tot een uur cardio. Maar de oorspronkelijke vraag was dus of ik die cardio op 80% van mijn max hartslag moet doen (zoals het puntensysteem wil). Of dat ik dat op 60-70% van mijn max hartslag moet doen (zoals ik gelezen heb op internet)quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voor effectief vet verbranden moet je het toch echt vaker doen.
Of combineer het met hardlopen als dat een optie is.
Ik was eerstquote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:44 schreef Fratz het volgende:
iemand die iets weet over crosstrainers????
quote:
nietes!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:22 schreef Fratz het volgende:
sinds enige tijd heb ik een crosstrainer, maar ik heb niet echt een goed trainingsschema hiervoor. heeft iemand suggesties?
Anderhalf uur is echt te lang, probeer niet langer dan 1 uur te trainen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:20 schreef Oviedeee het volgende:
Ik doe nu bijna een jaar aan actief fitnessen.
Ik ga 2 a 3 x per week en ben per keer minimaal anderhalf uur bezig.
Eerst even mijn schema:
1. 3 minuten roeien(sprinten) op level 10 op 1.50 per 500 meter.
2. Pull over (torso)3x12 62.5 kg
3. Bankdrukken(vast apparaat) 3x15 op 32.5 kg
4. Triceps(weet echt niet hoe dat apparaat heet, maar iig met een stang die je achter je nek moet doen en dan weer naar boven.) 3x12 35 kg
5. Bovenbenen en kont apparaat:P 3x15 op 100 kg.(op en neer schuiven met benen gebogen(d8 leg press ofzo)
6. schouders op 42.5 kg 3x 15 , apparaat waarbij je je armen gebogen voor je tegen elkaar moet duwen.
7. Kuitmachine op 22.5 kg 3x15
8. Buikspieren(recht 3x11 en schuine 3x 12)
9. Weer triceps met losse halters 3x15 op 7 kg
10. Geloof ook triceps maar dan achter je nek.. arm strekken en dan buigen... 3x15 op 4 kg
11. Shoulder press 3x10 op 22.5 kg
12. Armen recht naar voren drukken en terug en tegenhouden(weetnie hoe dat heet:P) op 45kg 3x12
13. Nog een keer schuine buikspieren 2x 16
en dan ben ik zo'n beetje klaar na anderhalf uur.
nu zie ik al wel veel effect en ben ook sterker geworden maar ik zit nog met wat vragen.
ik weeg 75kg en ben 2m> dus best wel lang.
Hoe kan ik ervoor zorgen om wat meer kilo's er aan te krijgen?
Ik eet best veel per dag maar mn gewicht verandert niet echt veel.
Sinds ik gestopt ben met rpmen is er wel 7 kilo aangekomen maar daarna is het opgehouden.
Hebben jullie tips en aanmerkingen op mn schema en voeding voor mij?
ps zal vanavond eens op mn schema kijken hoe al die dingen nu eigenlijk heten:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |