bad news hints is van de KRO....quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nah ik had zelfs de KRO gemaild met de vraag wanneer we de ONM-ers in Hints konden verwachten!
Nooit antwoord gehad.... hoe durven ze!! Als 10voorTaal ook van de KRO is ga ik dus NIET kijken he!!!
Thanx honey, you're the [second] bestquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Eva Duijvestein (ONM: Reina de Zeeuw)
ik vraag me af of 't aan dat programma ligt, die filmpjes van Wupje doen 't namelijk prima.quote:www.free-codecs.com ... en de filmpjes lopen weer als een zonnetje.![]()
* Babette zegt: LEZEN!!!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:45 schreef haagse_elfje het volgende:
bad news hints is van de KRO....
mja je zult IE of kloon daarvan moeten gebruiken, andere browsers heeft Lycos blijkbaar geen respect voor:(quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
ik vraag me af of 't aan dat programma ligt, die filmpjes van Wupje doen 't namelijk prima.
jouw filmpjes linken naar een Lycos-site die nog onder constructie is ofzo....![]()
Klinkt als (HINTSquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
ik vraag me af of 't aan dat programma ligt, die filmpjes van Wupje doen 't namelijk prima.
jouw filmpjes linken naar een Lycos-site die nog onder constructie is ofzo....![]()
In 2006,als ze doorgaan met pubertjes in ONM te plaatsen en de stekker uit ONM wordt getrokken.Oja volgens Danny de Jong (Gyman in ONM) kunnen we binnekort nog een hoop jongeren verwachten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:19 schreef Wup het volgende:
ik moet zeggen, ik vind het Romeo gedeelte juist wel een verrassende verhaallijn.
ik kan die verliefde kop van Hugo sowieso niet aanzien....
wanneer pakt Robin Rienstra nou eens zij biezen....
nee geen kyra en hugo... dat is gewoon een uitgerekt verhaal lijntje die ze niet weer moeten oprakelen dan kyra en chris!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:11 schreef Orginial het volgende:
Waneer gaat die Romeo nou eens weg? Hugo en Kyra horen bij elkaar.![]()
NOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
In 2006,als ze doorgaan met pubertjes in ONM te plaatsen en de stekker uit ONM wordt getrokken.Oja volgens Danny de Jong (Gyman in ONM) kunnen we binnekort nog een hoop jongeren verwachten.![]()
ik vrees voorlopig nog lang niet, ik zie Niels ben ff zijn echte naam kwijt eerder zijn biezen pakken...quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:19 schreef Wup het volgende:
wanneer pakt Robin Rienstra nou eens zij biezen....
daar kan je wel eens gelijk in hebben....quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:23 schreef Orginial het volgende:
Ik denk trouwens dat Lizzie weggaat met het **Spoiler** omdat Joost het **Spoiler** niet wil.En daarna gaattie naar het buitenland met Tonnie en Tara.Daar wordtie verliefd op Julia.Dat is wat ik denk.![]()
ja ik kan hem [Robert de la Haye, hoe kan je dat nou vergeten] geen ongelijk geven, hij is te goed voor dit ONMquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:24 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vrees voorlopig nog lang niet, ik zie Niels ben ff zijn echte naam kwijt eerder zijn biezen pakken...
hoe kan ik het vergeten nooit meer, idd hij is wel te goed qua kwaliteiten voor deze seriequote:Op vrijdag 10 december 2004 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik kan hem [Robert de la Haye, hoe kan je dat nou vergeten] geen ongelijk geven, hij is te goed voor dit ONM
maar Robin Rienstra vindt het volgens mij helemaal niet meer leuk want hij gaat steeds slechter spelen.
Fictie en werkelijkheid lopen wel eens door elkaar bij ONM.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:35 schreef Wup het volgende:
nu we het toch over acteerprestaties hebben:)
ONM 27 april 2004 [ heeeeeeeeel kort filmpje] [save target as]
mja beetje flauw misschien maar ik vond het wel erg frappantquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Fictie en werkelijkheid lopen wel eens door elkaar bij ONM.![]()
Ik vond het eigenlijk wel grappig. Ik kan me ook zo'n soort scène herinneren uit Goudkust. Desirée merkte dat ze werd achtervolgd door een privé detective. Ze sprak hem aan met: "Ik vind u een bijzonder slecht acteur."quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:49 schreef Wup het volgende:
mja beetje flauw misschien maar ik vond het wel erg frappant
kan jij me even vertellen waar die scene opsloeg.. ik bedoel welke contextquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_2061_tanja_jess_01.jpg]afbeelding][/url]Iris mag op spraakles bij Stefano & Janine (GTST, februari 2001) (8,04MB)
( Problemen met afspelen? Download en installeer dan de nieuwste codecs. )
quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel grappig. Ik kan me ook zo'n soort scène herinneren uit Goudkust. Desirée merkte dat ze werd achtervolgd door een privé detective. Ze sprak hem aan met: "Ik vind u een bijzonder slecht acteur."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |