Is dat 0.8?? Ik kon tot die veiligheidspatch van EA gewoon met DC 0.7 doorspelen, al werd ik er wel eens uitgekickt tijdens het laden naar de volgende map.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:21 schreef Roellie80 het volgende:
Ik speel erg graag DC_Final (desert combat 0.8).. maar DCX is nieuw voor mij
het ziet er iig vet uit.. maar ik kan nog nergens een goede download vinden
veiligheidspatchquote:Op woensdag 8 december 2004 17:38 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Is dat 0.8?? Ik kon tot die veiligheidspatch van EA gewoon met DC 0.7 doorspelen, al werd ik er wel eens uitgekickt tijdens het laden naar de volgende map.
Waar kan ik die, zonder ergens te moeten registreren, binnenhalen? Anders start ik ff Emule op.
Heb m gisteren ook gedownd en gespeeld,quote:Op woensdag 8 december 2004 19:27 schreef nlboy het volgende:
* nlboy] is nieuwsgierig naar de DCX mod, dus download nu ff een [url=http://www.dcxtended.com/DCXPromoVideo.wmv]filmpje[/url .
En daarna de mod....
waar heb jij die .8 versie vandaan?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:19 schreef H3NK het volgende:
De oude versie van DCX, .72, is eigenlijk niet te vergelijken met de nieuwe versie. De oude versie bestaat eigenlijk uit een bak tweaks in de code en aanpassingen op een aantal voertuigen.
Dit is in .8 verder uitgewerkt. Eigenlijk is voor .8 bijna het hele team vernieuwd. Met als resultaat dat er nu veel meer inzit.
Het engelse leger is nu toegevoegd, inclusief best wel wat voertuigen voor grote navybattles
De meeste voertuigen hebben nu eigen textures die per maptype weer verschillen.
Bijvoorbeeld bij de tracked rapier. Een desert en een forrest uitvoering. De tornado heeft bijvoorbeeld 3 verschillende uitvoeringen
[afbeelding]
De patch voor BF1942 van eind november, is gelukkig een kleine patch. http://www.eagames.com/official/battlefield/1942/us/home.jspquote:Op donderdag 9 december 2004 09:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
veiligheidspatch.. dat zegt mij dan weer nix..
Ik speel BF alleen via de LAN multiplayer, niet via internet. Ik heb de 1.6 patch wel geinstalleerd.
DC Final kan je op veel plaatsen wel downloaden, zoals bij bijvoorbeeld FilePlanet.com
.8 heeft zelfs guided missiles! Ben erg benieuwd of het werkt! (en of er countermeasures ook worden toegevoegd)quote:Heb m gisteren ook gedownd en gespeeld,
en hijs vet
ben erg blij dat er nu ook wapens op de kleinste chopper zitten
Missiles zijn inderdaad soort van guided. Ze werken niet zoals in bv BF:V maar met een conus.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
.8 heeft zelfs guided missiles! Ben erg benieuwd of het werkt! (en of er countermeasures ook worden toegevoegd)
Klinkt goed, het verhoogt m'n raakkansen iig met 50%, zeker als ik van een afstand aankom.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:23 schreef H3NK het volgende:
[..]
Missiles zijn inderdaad soort van guided. Ze werken niet zoals in bv BF:V maar met een conus.
Wanneer een vijandig vliegtuig binnen de conus zit, gaat je raket erachteraan. Dus je moet nog wel een beetje richten.
Als counter measure hebben sommige vliegtuigen flares. Af te vuren vanaf positie 2.
quote:The Desert Combat Extented mod team just released a major announcement on their Teamspeak server and irc channel. They plan on releasing DCX 0.8 on Friday night at 11:45pm est. The server files will be available for release shortly in preparation for the full release tomorrow. The client version will weigh in at about 480mb. The Secret Weapons and Road to Rome files will be out hopefully within this month.
Look back here for all the DCX files a soon as they're released.
www.bf1942files.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |