Binnenkort komt ook de secret weapons WWII uit (officiele add-on) Nieuwe maps en guns en voertuigen.
quote:tis idd de beste multiplayer die ik ooit gespeeld heb. Tijd geleden met Bastard gespeeld. Moet nog lachen om zijn aktie. Hij wilde het opnemen tegen een Engelse Sherman tank,.....en dat met een snipergun
Op donderdag 24 juli 2003 22:03 schreef kwib het volgende:
Lijkt me een machtig spel, maar mij pc kan 't niet aan
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 24-07-2003 22:13]
quote:Patch 1.4 heeft bij mij het geluid wel perfect gemaakt. Granaten etc klinken nu ERG authentiek
Op donderdag 24 juli 2003 22:08 schreef Frasier het volgende:
Geweldig spelIk speel het weer sinds ik vorige week ADSL kreeg. Nu is het helemaal genieten met 32 man op een server. Mooi ik als je over het veld loopt en overal om je heen in de verte inslagen hoort van bommen
quote:Inderdaad. Daarvoor moest ik altijd hardware geluid enzo uitzetten anders klonk het helemaal nergens meer naar.
Op donderdag 24 juli 2003 22:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Patch 1.4 heeft bij mij het geluid wel perfect gemaakt. Granaten etc klinken nu ERG authentiek
Mocht ik hem weer kopen dan speel ik onder USN|Arundo
Ik kan alleen geen bommen droppen, vliegen kan ik goed, dus goed ontwijken enz. Alleen de bommen droppen
En die nieuwe addon, die lijkt me erg slecht, komen allemaal van die experimentele wapens is zoals een Jetpack enz
quote:Downloaden mag in zo'n geval ook wel vind ik
Op donderdag 24 juli 2003 22:15 schreef Gijsje het volgende:
Klote dat ik toen mijn CD's gebroken heb allebei precies in het midden op dezelfde plaats 2 scheurtjes hij leest hem gewoon echt niet meer. Jammer vond het best een leuk spel misschien koop ik hem binnekort maar weer een keer als ie in buget of bundel versie uitkomt.Mocht ik hem weer kopen dan speel ik onder USN|Arundo
quote:ja ok eigenlijk wel maar ben er dan weer te lui voor koop hem na mijn vakantie wel weer denk ik ben nu effe weer aan het cse
Op donderdag 24 juli 2003 22:16 schreef Frasier het volgende:[..]
Downloaden mag in zo'n geval ook wel vind ik
quote:Ja net ook weer gedaan alleen krijg ik nu scores van 3-12 enzo. Met andere woorden ik word gruwlijk ingemaakt
Op donderdag 24 juli 2003 22:18 schreef Gijsje het volgende:[..]
ja ok eigenlijk wel maar ben er dan weer te lui voor koop hem na mijn vakantie wel weer denk ik ben nu effe weer aan het cse
na al die jaren ook nog best grappig.
quote:Heb ik ook vind het alleen wel grappig hoe snel het allemaal gaat je hoeft niet na te denken gewoon rushen en schieten was bezig met mijn MP5 vroeger ging dat zo goed nu met dat springen totaal niet. Maar ach speel voor de fun.
Op donderdag 24 juli 2003 22:20 schreef Frasier het volgende:[..]
Ja net ook weer gedaan alleen krijg ik nu scores van 3-12 enzo. Met andere woorden ik word gruwlijk ingemaakt
Ik vind dit een van mijn mooiste screens:
Als je vliegt ga dan het liefst in tweetallen vliegen om elkaar te kunnen helpen:
Deze screen slaat nergens op maar was wel humor:
En kijk eens hoe goed ik ben
quote:Tankscreen is idd cool
Op vrijdag 25 juli 2003 21:20 schreef Mister_T het volgende:
Een paar screenies:Ik vind dit een van mijn mooiste screens:
[afbeelding]Als je vliegt ga dan het liefst in tweetallen vliegen om elkaar te kunnen helpen:
[afbeelding]Deze screen slaat nergens op maar was wel humor:
[afbeelding]En kijk eens hoe goed ik ben
[afbeelding]
quote:PC
Op maandag 28 juli 2003 17:28 schreef Seal_force het volgende:
Leuk spel
Waar draait hij op?
quote:Dat geloof ik niet...
Op maandag 28 juli 2003 19:39 schreef gijsje79 het volgende:[..]
PC
Minimaal Systeem:
98/2000/ME/XP
Processor: 500 MHZ
Geheugen: 128 MB
CD/DVD speler 4x
Videokaart 32 MB
En dan moet het wel lukken.
Zeker een aanrader dit spel vooral als je breedband hebt.
Succes.
Overal staan toch specs van minimaal 800 mhz?
Dan ga ik toch ook maar eens de demo downloaden....
Ik heb Battlefield geinstalleerd, ik wil Combat downloaden.
Wat moet ik als eerst doen zodat ik Combat kan spelen?
Heb ik bepaalde patches nodig en in welke map moet ik Combat installeren??
quote:Dat sniperen is inderdaad zwaar leuk in zulke grote maps
Op maandag 28 juli 2003 15:14 schreef Kassadar het volgende:
Ik speel het ook sind kort weer,en ik vind het steets leuker worden
Beetje sniperen en vliegen
quote:http://www.desertcombat.com/?page=downloads
Op maandag 28 juli 2003 23:53 schreef Reporter het volgende:
Hoi,Ik heb Battlefield geinstalleerd, ik wil Combat downloaden.
Wat moet ik als eerst doen zodat ik Combat kan spelen?Heb ik bepaalde patches nodig en in welke map moet ik Combat installeren??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |