Dixons utrecht op het vredenburg voor de 3de keerquote:Op maandag 20 december 2004 18:20 schreef R-Alph het volgende:
Word die Xbox Halo pack nog gemaakt? Hij is overal uitverkocht waar ik kom.
Ik wil m echt graag hebben![]()
En ik ga van maastricht helemaal naar euhhh (utrecht? )quote:Op maandag 20 december 2004 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dixons utrecht op het vredenburg voor de 3de keer
Wow, online neem ik aan? Hoeveel kudo's zijn dat? Ik ben maar level 15.... maar das ook al zowat een miljoen kudo'squote:Op maandag 20 december 2004 11:57 schreef Bastard het volgende:
Kheb trouwens level 40 gehaald in PGR2
tsja dan geen halo packquote:Op maandag 20 december 2004 19:01 schreef R-Alph het volgende:
[..]
En ik ga van maastricht helemaal naar euhhh (utrecht? )
Dacht het niet![]()
Daarnaast worden alle halo packs die overzijn in dixon winkels verspreid over nederland als er vraag voor isquote:
Dat is zo'n 6 miljoen puntenquote:Op maandag 20 december 2004 19:15 schreef kulandra het volgende:
[..]
Wow, online neem ik aan? Hoeveel kudo's zijn dat? Ik ben maar level 15.... maar das ook al zowat een miljoen kudo's
Hij gaat toch maar tot level 60? 120 miljoen punten, wat vreselijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is zo'n 6 miljoen punten
Moet er nu weer 230.000 naar volgende level.. bij level 50 moet je 1.000.000 punten om een level op te gaan.. bij level 60 120 miljoen punten... en ik heb mensen gezien met die level
Nee, daar zit ik al op.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Er zijn altijd freaks die dat wel doen, hoe lang zal je daar mee bezig zijn? 600 uur?
Wat een waar voor je geldquote:
Speel het nog steeds regelmatig, en vaak ook drukke servers. Mijn beste spel voor de Xbox wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een waar voor je geldAlleen voor PGR2 betaal je dus voor je Xbox, de game, en 2 jaar Live nog geen euro per uur
antwoord is idd heel simpel.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:13 schreef maestro1980 het volgende:
hummm.....
heb eindelijk mijn x-box binnen
ben burnout 3 aan het spelen; en nu heb ik een probleem (met waaarschijnlijk een heel simpel antwoord; maar ik weet hem niet)
ik ben nu met de crash mode bezig; alleen wat moet ik doen om meer crashbanen te unlocken?
in het introductiefilmpje geeft hij aan dat hij een bepaalde verwachting heeft (met daaraan gekoppeld goud zilver en brons) echter bij de eerste crash course krijg ik dat niet en ik weet dus ook niet hoe ik er meer kan unlocken?
iemand die er voor mij een lichtje op kan laten schijnen?
Dat valt nog mee hoor. Er zijn altijd nog games te vinden.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:41 schreef Enemy het volgende:
Zo, nu al....Dat spel speelt bijna niemand meer volgens mij
ze hebben dan eindelijk naar jou en Homerj geluisterdquote:Op woensdag 22 december 2004 18:30 schreef BMH het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten: Ubisoft heeft een patch uitgebracht voor Splinter cell 2!!!!!!
Double jumpen kan niet meer. Als een spy dit probeert gaat hij/zij meteen dood
Vrijwel alle oude (teleport)glitches zijn verdwenen!
ik weet nu wat het probleem was; ik speelde de crash races bij de 'losse' games; terwijl je pas kan unlocken wanneer je ze in het tournament tegenkomt.....quote:Op woensdag 22 december 2004 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
antwoord is idd heel simpel.
je moet goud,zilver of brons halen om nieuwe dingen te unlocken.
Niet echt. Ik ben totaal niet tevreden met de updatequote:Op woensdag 22 december 2004 18:51 schreef Tain het volgende:
[..]
ze hebben dan eindelijk naar jou en Homerj geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |