quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Splinter Cell 3 sla ik over, is toch alleen maar meer van hetzelfde. Lineaire gameplay en een slecht verteld verhaal.![]()
Ik werd daar in deel 2 ineens heel moe van je. Verhaal wordt ook zo choatisch gebracht. Weet soms niet wat ik doequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Splinter Cell 3 sla ik ZEKER over.
Ik haat trial & error gameplay...
ik vond het ook wel een leuk spel, alleen jammer dat we maanden van te voren lekker werden gemaakt met fantastische verhalen van de developers over de grote vrijheid die in het spel zou komen, maar toen kwam het spel uit, en moest je in een kleine wereld op de paden lopenquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Rodie83 het volgende:
Fable is ook echt superleuk om te spelen, alleen de koek is veel te snel op én het spel heeft de moeilijkheidsgraad van de rekensom 1 + 1. Erg jammer, er had meer in kunnen zitten naar mijn idee
Dat is op de helft denk ikquote:Op vrijdag 17 december 2004 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben bij die White Balverine attack, dus vast nog niet zo ver...
Hmmm, ok, dan is het inderdaad nogal kort jaquote:
Fable 2quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:38 schreef Rodie83 het volgende:
Fable is ook echt superleuk om te spelen, alleen de koek is veel te snel op én het spel heeft de moeilijkheidsgraad van de rekensom 1 + 1. Erg jammer, er had meer in kunnen zitten naar mijn idee
EA heeft alleen de NFL licentie voor 5 jaar, dus NHL en NBA komen nog steeds van ESPNquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:47 schreef Brasco125 het volgende:
Over de ESPN reeks: er stond opeens in mijn FOK!games RSS feed dat de gehele ESPN reeks op 14 januari in de nederlandse winkels ligt. helaas wordt het dus blijkbaar de laatste jaargang.
Hmm ik weet niet of er nu op zit te wachten om 14 januari in de auto te springen om naar wintersport te gaan. Ik wil live met ESPN NHL
Ik ga Splinter cell 3 ook zeker niet halen voor de Single playerquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Splinter Cell 3 sla ik over, is toch alleen maar meer van hetzelfde. Lineaire gameplay en een slecht verteld verhaal.![]()
Nu nog niet. Maar in het betreffende persbericht was ook te lezen dat ze bezig waren met NBA en NHL. EA kennende en hun portemonee kennende zal dat geen enkel probleem zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
EA heeft alleen de NFL licentie voor 5 jaar, dus NHL en NBA komen nog steeds van ESPN
Maar ik denk dat ESPN gewoon nog uitkomt volgend jaar alleen dan niet met het naampje NFL erin, dan doen ze wel college teams en het spel wordt er dan echt niet slechter opquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:29 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Nu nog niet. Maar in het betreffende persbericht was ook te lezen dat ze bezig waren met NBA en NHL. EA kennende en hun portemonee kennende zal dat geen enkel probleem zijn.
De vraag is of de NHL bestaat volgend jaarEen nieuwe kleinere league zal denk ik ook vatbaarder zijn voor exclusive licences
Edoch was mijn post doorspekt met sarcasmequote:Op vrijdag 17 december 2004 16:11 schreef HomerJ het volgende:
Zoals Noot al zegde: De MP is echt fantastisch
KUT!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:02 schreef Tain het volgende:
[..]
EA heeft alleen de NFL licentie voor 5 jaar, dus NHL en NBA komen nog steeds van ESPN
Eens, vond de multiplayer van deel 2 helemaal niet bij splinter cell passen... En deel 2 was meer van hetzelfde, erg leuk spel maar toch snel saaiquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:36 schreef twi het volgende:
De gameplay van SC is top, de graphics zijn fantastisch, het verhaal is niet belangrijk genoeg om je zo in in te leven dat het de gameplay bederft als je er wat van mist. De enige twee minpunten van de SC reeks is dat het veel op elkaar lijkt (vervolg, hallo) en dat 't trial & error is zoals PBateman al aan gaf.
Ik vind de SC reeks fantastisch, vond alleen het MP gedeelte tegenvallen, omdat de gameplay helemaal verneukt was. Voor de rest denk ik dat de SC3 met de co-op mode echt een supergame gaat worden. Helaas zit ik wat te krap bij kas om alles wat ik zou willen hebben ook aan te schaffen. Vandaar dat ik deze pas later zal spelen.
de multiplayer was geniaal man...super spannend om als merc rond te dwalen wetend dat de spies overal kunnen zitten...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Eens, vond de multiplayer van deel 2 helemaal niet bij splinter cell passen... En deel 2 was meer van hetzelfde, erg leuk spel maar toch snel saai
meningen verschillen gelukkig, maar SC3 multiplayer past meer bij mij, gewoon lekker coopquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de multiplayer was geniaal man...super spannend om als merc rond te dwalen wetend dat de spies overal kunnen zitten...
ik vond het retespannend iig...en wetend dat je als spy niet head on kan komen lullen want dat leg je geheid af...
en de single player was juist super van splintercell 2...twas aleen maar goed inplaats van de levels van deel 1 daar zaten super irritante levels tussen...dat was in 2 niet meer zo
mwah co op word snel saai denk ik...quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Tain het volgende:
[..]
meningen verschillen gelukkig, maar SC3 multiplayer past meer bij mij, gewoon lekker coop
quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edoch was mijn post doorspekt met sarcasme
Ja,... dat is waar. Vond SC2 minder dan deel 1 achteraf.... merk je aan het einde pas. Ik verloor de interesse om het af te maken zeg maar. Wel gedaan maar met tegenzinquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms lijkt een game op het eerste gezicht erg tof Twi, maar valt het achteraf tegen![]()
dat had ik bij SC1 juist...de laatste levels waren irritant lastig ...vooral die chinese ambassade was irritant...deel 2 vond ik juist super van het begin tot het eindquote:Op zaterdag 18 december 2004 08:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dat is waar. Vond SC2 minder dan deel 1 achteraf.... merk je aan het einde pas. Ik verloor de interesse om het af te maken zeg maar. Wel gedaan maar met tegenzin![]()
ik vond SC1 wel meevallen, je moet gewoon veel saven, en alles uitproberen, dat is nou juist zo leuk aan het spel...quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat had ik bij SC1 juist...de laatste levels waren irritant lastig ...vooral die chinese ambassade was irritant...deel 2 vond ik juist super van het begin tot het eind
Levels waren idd wat afwisselender in SC2 en de jungle gaf me meer gevoel van vrijheid idd, maar op een of andere manier had ik meer plezier aan deel 1. Misschien omdat het zo extreem realistisch was toen voor het eerst !quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat had ik bij SC1 juist...de laatste levels waren irritant lastig ...vooral die chinese ambassade was irritant...deel 2 vond ik juist super van het begin tot het eind
Xbox had alleen een save gebaseerd op checkpoints.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:01 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vond SC1 wel meevallen, je moet gewoon veel saven, en alles uitproberen, dat is nou juist zo leuk aan het spel...
Kan ik me wel voorstellen. Ik zelf had het tegenovergestelde. Speelde SC1 tot het CIA hoofdkantoor. Daarna zat ik vast, en tot SC2 uit kwam lag SC1 te verstoffen. Nadat ik deel 2 had uitgespeeld, deel 1 ook afgemaaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Levels waren idd wat afwisselender in SC2 en de jungle gaf me meer gevoel van vrijheid idd, maar op een of andere manier had ik meer plezier aan deel 1. Misschien omdat het zo extreem realistisch was toen voor het eerst !
Ja kloptquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:15 schreef twi het volgende:
Je moest veel saven? Je moest helemaal niet saven, want het werkt met checkpoints toch?Of heb jij de PC versie alleen gedaan?
SC1 eerst uitgespeeld met alle bonus levels en toen SC2 gekocht en maar tot de helft gespeeld, misschien dat ik zo weer verder ga eigenlijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik zelf had het tegenovergestelde. Speelde SC1 tot het CIA hoofdkantoor. Daarna zat ik vast, en tot SC2 uit kwam lag SC1 te verstoffen. Nadat ik deel 2 had uitgespeeld, deel 1 ook afgemaakt
Ik vind Mario Party 4 toch, maar 5 haal ik niet terwijl ik 6 wel weer ga halen. Ik speel ook nooit 2 FInal Fantasies achter elkaar. Overkill is niet goed.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:31 schreef DinoPK het volgende:
Toch grappig om te lezen dat iedereen Splinter Cell eigenlijk geweldig vindt, hetzij deel 1 beter of deel 2 beter (mooi heh individuele meningen). Alleen dan is het wel frapant dat zo goed als niemand deel 3 wil gaan halen...
Natuurlijk wordt het meer van hetzelfde, maar de formule van de game is gewoon goed. RS4 wordt ook echt niet anders dan deel 3 hoor, Kotor2 is ook hetzelfde als deel 1. Als je deel 1 en 2 goed vondt, en er niet te veel concurrerende titels uitkomen die je wilt hebben, waarom dan gewoon niet voor deel 3 gaan als dit belooft de beste game uit de serie te worden?
ehmquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Xbox had alleen een save gebaseerd op checkpoints.
Prioriteiten stellen. Eerst de rekeningen, dan de gamesquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:31 schreef DinoPK het volgende:
Toch grappig om te lezen dat iedereen Splinter Cell eigenlijk geweldig vindt, hetzij deel 1 beter of deel 2 beter (mooi heh individuele meningen). Alleen dan is het wel frapant dat zo goed als niemand deel 3 wil gaan halen...
same herequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:50 schreef kepler het volgende:
Splinter Cell is echt niks voor mij
heb er geen geduld voor![]()
ik begin altijd gelijk met schieten, maar dat werkt blijkbaar niet![]()
Splinter Cell trek ik ook niet, MGS wel, das toch iets meer actiequote:
Ben er niet eens aan begonnen aan nog een deel..quote:Op zondag 19 december 2004 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Een hoop trekken SC niet... dat had ik niet verwacht !
pussy eerste klas dus, ik vind/vond de splinter cell serie geweldigquote:Op zondag 19 december 2004 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben er niet eens aan begonnen aan nog een deel..
Inderdaad, stealth is voor pussy's
Kheb eerlijk gezegd geen idee hoe ik het zou aanpakken.. maar bel anders even naar XBOX hulp in nederland. Nummer zal wel staan op xbox.nlquote:Op zondag 19 december 2004 13:46 schreef Ron.666 het volgende:
Wat is nu de juiste oplossing. En praat aub in n00b taal want ik weet alleen hoe een scart-kabel er uit ziet. Wat zo'n crosskabel precies is weet ik zelfs niet...![]()
Cross-cable is prima om 2 computers/xboxen direct aan elkaar te koppelen. Heb je er nog een box (router/hub/switch) tussen dan moet je normale kabels hebben.quote:Op zondag 19 december 2004 13:46 schreef Ron.666 het volgende:
Even een vraagje dat waarschijnlijk al meerdere keren is gesteld, maar ik kan het niet terugvinden.
Situatie: ik wil 2 xbox'en en 2 tv's aan elkaar koppelen.
Hoe doe ik dit? Ik begrijp dat er twee scart kabels moeten zijn die van de xbox naar de afzonderlijkie tv's gaan. En ik begrijp dat M$ een kabel van 30 euro uitbrengt die de twee xboxen aan elkaar kan koppelen. Maar dat moet volgens mij ook anders kunnen. Toch?
Ik heb al een cross-kabel en ik denk dat ik daarmee de halve oplossing heb. In de gameshop zeiden ze dat ik daar niks aan had omdat M$ anders niet zo'n dure kabel zou uitbrengen, en in de computershop zeiden ze dat die cross-kabel wel goed was. Want daarmee kun je computers met elkaar verbinden.
Wat is nu de juiste oplossing. En praat aub in n00b taal want ik weet alleen hoe een scart-kabel er uit ziet. Wat zo'n crosskabel precies is weet ik zelfs niet...![]()
crosscable is een kabel met een paar draadjes anders, zodat computers direct met elkaar kunnen communicerenquote:Op zondag 19 december 2004 14:10 schreef rockstah het volgende:
En wat is een crosscable?
Ik wil over een tijdje ook gaan system linken, maar kan je dan niet gewoon de kabel die van mijn PC ---> ethernet modem gaat in de xboxen prikken?
Nou kijk dit is precies wat ik wilde horen! Heb ik me toch weer mooi 25 euro uitgespaard! Dank je wel!quote:Op zondag 19 december 2004 14:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Cross-cable is prima om 2 computers/xboxen direct aan elkaar te koppelen. Heb je er nog een box (router/hub/switch) tussen dan moet je normale kabels hebben.
En niet de officiele kabel halen die is 8x zo duur als een normale computerwinkel
Weet je niet wat je vriend leuk vindt, kun je 't beste gewoon een kale Xbox kopen, die zijn rond de 149 euro. Mag 'ie zelf een spel erbij kopen. Maargoed, da's niet zo leuk natuurlijk, want je wilt gelijk aan de slag.quote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef Kiki het volgende:
Ik stel mijn vraag hier maar even.. als ik verkeerd zit, misschien dat een Mod mij dan even verder kan helpen naar het juiste topic.
Ik wil voor mijn vriend een Xbox kopen. Hij is morgen jarig.
Waar moet ik 'm kopen en wat voor 1 moet ik kopen? Ik was gisteren in de Bijenkorf en daar hadden ze maar 1 versie, terwijl ik in andere winkeltjes wel 3 versies heb gezien. De prijzen verschillen ook enorm.
Wie kan mij helpen??
Dank je wel.quote:Op maandag 20 december 2004 10:51 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je niet wat je vriend leuk vindt, kun je 't beste gewoon een kale Xbox kopen, die zijn rond de 149 euro. Mag 'ie zelf een spel erbij kopen. Maargoed, da's niet zo leuk natuurlijk, want je wilt gelijk aan de slag.
Er zijn op 't moment een paar packs te krijgen, sommigen wat moeilijker dan anderen. Kijk bijvoorbeeld bij Dixons. Ik zou zelf op 't moment voor het Halo 2 pack gaan. Die is 199 euro en daar zit Halo 2 bij (DE game van 't moment), en een mooie Crystal (doorzichtige) Xbox. Daarnaast zit er een proefkaartje bij, zodat 'ie gelijk online kan spelen (mits je een ADSL/kabel aansluiting + creditcard hebt).
Je ziet nog een paar andere packs op die site, tweede keuze zou het Massive pack zijn. Daar zitten twee games bij. Een wat oudere, maar zeer goeie racegame Project Gotham Racing 2, en Fable, een role playing game waar je van moet houden. Beide leuke games, maar Halo 2 heeft toch wel de voorkeur.
Als je bij de lokale Dixons (of andere winkels) een Halo 2 pack kunt vinden, dan dus zeker die nemen. Anders moet je kiezen tussen een kale Xbox (149) + een spel naar keuze (zou ik voor Halo 2 gaan), of dat Massive pack voor 199 euro.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:21 schreef twi het volgende:
Tsja, ombouwen is illegaal en mag hier ook niet besproken worden. Dat kun je ook niet in de normale winkels vinden (gelukkig, want games moet je gewoon kopen, niet stelen).
Dank je wel twi, ik ga morgen gelijk kijken. (dure grap trouwens!!!)quote:Bij beide pakketten die ik heb genoemd zitten 2 controllers geloof ik. Althans, dat staat op de Dixons site. Probeer het eens bij de Mediamarkt in de buurt. Meestal de laagste prijzen en de grootste voorraden. Daar zullen ze nog wel een verdwaald Halo 2 pack hebben.
Crystal Xbox (zit bij Halo 2 pack):
[afbeelding]
En de normale zit bij alle andere pakketten, nouja, die is gewoon zwart dus.
[afbeelding]
Zit geen verschil in, behalve het uiterlijk.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:24 schreef Kiki het volgende:
Oh, ehh... dat wist ik dus niet eens. Goed dat ik dat dus nu weet en niet voor lul sta in een winkel en om een 'omgebouwde' vraag ofzo.
Maar het is het zo waardquote:Dank je wel twi, ik ga morgen gelijk kijken. (dure grap trouwens!!!)
Ach, een Xbox heb ik al 3 jaar, dus daarom krijg ik voor de derde opeenvolgende kerst Xbox games van m'n vriendinquote:Op maandag 20 december 2004 11:29 schreef twi het volgende:
Maar het is het zo waardDenk niet dat er een jongen is die geen Xbox van z'n vriendin zou willen krijgen
Dixons utrecht op het vredenburg voor de 3de keerquote:Op maandag 20 december 2004 18:20 schreef R-Alph het volgende:
Word die Xbox Halo pack nog gemaakt? Hij is overal uitverkocht waar ik kom.
Ik wil m echt graag hebben![]()
En ik ga van maastricht helemaal naar euhhh (utrecht? )quote:Op maandag 20 december 2004 18:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dixons utrecht op het vredenburg voor de 3de keer
Wow, online neem ik aan? Hoeveel kudo's zijn dat? Ik ben maar level 15.... maar das ook al zowat een miljoen kudo'squote:Op maandag 20 december 2004 11:57 schreef Bastard het volgende:
Kheb trouwens level 40 gehaald in PGR2
tsja dan geen halo packquote:Op maandag 20 december 2004 19:01 schreef R-Alph het volgende:
[..]
En ik ga van maastricht helemaal naar euhhh (utrecht? )
Dacht het niet![]()
Daarnaast worden alle halo packs die overzijn in dixon winkels verspreid over nederland als er vraag voor isquote:
Dat is zo'n 6 miljoen puntenquote:Op maandag 20 december 2004 19:15 schreef kulandra het volgende:
[..]
Wow, online neem ik aan? Hoeveel kudo's zijn dat? Ik ben maar level 15.... maar das ook al zowat een miljoen kudo's
Hij gaat toch maar tot level 60? 120 miljoen punten, wat vreselijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is zo'n 6 miljoen punten
Moet er nu weer 230.000 naar volgende level.. bij level 50 moet je 1.000.000 punten om een level op te gaan.. bij level 60 120 miljoen punten... en ik heb mensen gezien met die level
Nee, daar zit ik al op.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:50 schreef HomerJ het volgende:
Er zijn altijd freaks die dat wel doen, hoe lang zal je daar mee bezig zijn? 600 uur?
Wat een waar voor je geldquote:
Speel het nog steeds regelmatig, en vaak ook drukke servers. Mijn beste spel voor de Xbox wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een waar voor je geldAlleen voor PGR2 betaal je dus voor je Xbox, de game, en 2 jaar Live nog geen euro per uur
antwoord is idd heel simpel.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:13 schreef maestro1980 het volgende:
hummm.....
heb eindelijk mijn x-box binnen
ben burnout 3 aan het spelen; en nu heb ik een probleem (met waaarschijnlijk een heel simpel antwoord; maar ik weet hem niet)
ik ben nu met de crash mode bezig; alleen wat moet ik doen om meer crashbanen te unlocken?
in het introductiefilmpje geeft hij aan dat hij een bepaalde verwachting heeft (met daaraan gekoppeld goud zilver en brons) echter bij de eerste crash course krijg ik dat niet en ik weet dus ook niet hoe ik er meer kan unlocken?
iemand die er voor mij een lichtje op kan laten schijnen?
Dat valt nog mee hoor. Er zijn altijd nog games te vinden.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:41 schreef Enemy het volgende:
Zo, nu al....Dat spel speelt bijna niemand meer volgens mij
ze hebben dan eindelijk naar jou en Homerj geluisterdquote:Op woensdag 22 december 2004 18:30 schreef BMH het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten: Ubisoft heeft een patch uitgebracht voor Splinter cell 2!!!!!!
Double jumpen kan niet meer. Als een spy dit probeert gaat hij/zij meteen dood
Vrijwel alle oude (teleport)glitches zijn verdwenen!
ik weet nu wat het probleem was; ik speelde de crash races bij de 'losse' games; terwijl je pas kan unlocken wanneer je ze in het tournament tegenkomt.....quote:Op woensdag 22 december 2004 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
antwoord is idd heel simpel.
je moet goud,zilver of brons halen om nieuwe dingen te unlocken.
Niet echt. Ik ben totaal niet tevreden met de updatequote:Op woensdag 22 december 2004 18:51 schreef Tain het volgende:
[..]
ze hebben dan eindelijk naar jou en Homerj geluisterd
Hmm dat is wel kut dan, hebben ze een keer een update is de balans wegquote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben totaal niet tevreden met de update![]()
Mercs zijn nu helemaal in het voordeel: kogels brengen meer schade aan (1x burst = dood), granaten & mijnen zijn nog sterker (rollen er langsheen kan niet meer), dubbel jumpen kan niet meer, Spies kunnen laser mijnen & spy traps niet meer uitschakelen met een chaff granate.
Als je weg rent voor een Merc ben je gegarandeerd dood! Enige manier om niet dood te gaan is om de merc te schieten, maar dit moet je binnen 0.5 sec doen, want je bent na 0.6 sec dood.
Dikke poep zoooi! Ongebalanceerd als hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |