same herequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:50 schreef kepler het volgende:
Splinter Cell is echt niks voor mij
heb er geen geduld voor![]()
ik begin altijd gelijk met schieten, maar dat werkt blijkbaar niet![]()
Splinter Cell trek ik ook niet, MGS wel, das toch iets meer actiequote:
Ben er niet eens aan begonnen aan nog een deel..quote:Op zondag 19 december 2004 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Een hoop trekken SC niet... dat had ik niet verwacht !
pussy eerste klas dus, ik vind/vond de splinter cell serie geweldigquote:Op zondag 19 december 2004 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben er niet eens aan begonnen aan nog een deel..
Inderdaad, stealth is voor pussy's
Kheb eerlijk gezegd geen idee hoe ik het zou aanpakken.. maar bel anders even naar XBOX hulp in nederland. Nummer zal wel staan op xbox.nlquote:Op zondag 19 december 2004 13:46 schreef Ron.666 het volgende:
Wat is nu de juiste oplossing. En praat aub in n00b taal want ik weet alleen hoe een scart-kabel er uit ziet. Wat zo'n crosskabel precies is weet ik zelfs niet...![]()
Cross-cable is prima om 2 computers/xboxen direct aan elkaar te koppelen. Heb je er nog een box (router/hub/switch) tussen dan moet je normale kabels hebben.quote:Op zondag 19 december 2004 13:46 schreef Ron.666 het volgende:
Even een vraagje dat waarschijnlijk al meerdere keren is gesteld, maar ik kan het niet terugvinden.
Situatie: ik wil 2 xbox'en en 2 tv's aan elkaar koppelen.
Hoe doe ik dit? Ik begrijp dat er twee scart kabels moeten zijn die van de xbox naar de afzonderlijkie tv's gaan. En ik begrijp dat M$ een kabel van 30 euro uitbrengt die de twee xboxen aan elkaar kan koppelen. Maar dat moet volgens mij ook anders kunnen. Toch?
Ik heb al een cross-kabel en ik denk dat ik daarmee de halve oplossing heb. In de gameshop zeiden ze dat ik daar niks aan had omdat M$ anders niet zo'n dure kabel zou uitbrengen, en in de computershop zeiden ze dat die cross-kabel wel goed was. Want daarmee kun je computers met elkaar verbinden.
Wat is nu de juiste oplossing. En praat aub in n00b taal want ik weet alleen hoe een scart-kabel er uit ziet. Wat zo'n crosskabel precies is weet ik zelfs niet...![]()
crosscable is een kabel met een paar draadjes anders, zodat computers direct met elkaar kunnen communicerenquote:Op zondag 19 december 2004 14:10 schreef rockstah het volgende:
En wat is een crosscable?
Ik wil over een tijdje ook gaan system linken, maar kan je dan niet gewoon de kabel die van mijn PC ---> ethernet modem gaat in de xboxen prikken?
Nou kijk dit is precies wat ik wilde horen! Heb ik me toch weer mooi 25 euro uitgespaard! Dank je wel!quote:Op zondag 19 december 2004 14:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Cross-cable is prima om 2 computers/xboxen direct aan elkaar te koppelen. Heb je er nog een box (router/hub/switch) tussen dan moet je normale kabels hebben.
En niet de officiele kabel halen die is 8x zo duur als een normale computerwinkel
Weet je niet wat je vriend leuk vindt, kun je 't beste gewoon een kale Xbox kopen, die zijn rond de 149 euro. Mag 'ie zelf een spel erbij kopen. Maargoed, da's niet zo leuk natuurlijk, want je wilt gelijk aan de slag.quote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef Kiki het volgende:
Ik stel mijn vraag hier maar even.. als ik verkeerd zit, misschien dat een Mod mij dan even verder kan helpen naar het juiste topic.
Ik wil voor mijn vriend een Xbox kopen. Hij is morgen jarig.
Waar moet ik 'm kopen en wat voor 1 moet ik kopen? Ik was gisteren in de Bijenkorf en daar hadden ze maar 1 versie, terwijl ik in andere winkeltjes wel 3 versies heb gezien. De prijzen verschillen ook enorm.
Wie kan mij helpen??
Dank je wel.quote:Op maandag 20 december 2004 10:51 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je niet wat je vriend leuk vindt, kun je 't beste gewoon een kale Xbox kopen, die zijn rond de 149 euro. Mag 'ie zelf een spel erbij kopen. Maargoed, da's niet zo leuk natuurlijk, want je wilt gelijk aan de slag.
Er zijn op 't moment een paar packs te krijgen, sommigen wat moeilijker dan anderen. Kijk bijvoorbeeld bij Dixons. Ik zou zelf op 't moment voor het Halo 2 pack gaan. Die is 199 euro en daar zit Halo 2 bij (DE game van 't moment), en een mooie Crystal (doorzichtige) Xbox. Daarnaast zit er een proefkaartje bij, zodat 'ie gelijk online kan spelen (mits je een ADSL/kabel aansluiting + creditcard hebt).
Je ziet nog een paar andere packs op die site, tweede keuze zou het Massive pack zijn. Daar zitten twee games bij. Een wat oudere, maar zeer goeie racegame Project Gotham Racing 2, en Fable, een role playing game waar je van moet houden. Beide leuke games, maar Halo 2 heeft toch wel de voorkeur.
Als je bij de lokale Dixons (of andere winkels) een Halo 2 pack kunt vinden, dan dus zeker die nemen. Anders moet je kiezen tussen een kale Xbox (149) + een spel naar keuze (zou ik voor Halo 2 gaan), of dat Massive pack voor 199 euro.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:21 schreef twi het volgende:
Tsja, ombouwen is illegaal en mag hier ook niet besproken worden. Dat kun je ook niet in de normale winkels vinden (gelukkig, want games moet je gewoon kopen, niet stelen).
Dank je wel twi, ik ga morgen gelijk kijken. (dure grap trouwens!!!)quote:Bij beide pakketten die ik heb genoemd zitten 2 controllers geloof ik. Althans, dat staat op de Dixons site. Probeer het eens bij de Mediamarkt in de buurt. Meestal de laagste prijzen en de grootste voorraden. Daar zullen ze nog wel een verdwaald Halo 2 pack hebben.
Crystal Xbox (zit bij Halo 2 pack):
[afbeelding]
En de normale zit bij alle andere pakketten, nouja, die is gewoon zwart dus.
[afbeelding]
Zit geen verschil in, behalve het uiterlijk.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:24 schreef Kiki het volgende:
Oh, ehh... dat wist ik dus niet eens. Goed dat ik dat dus nu weet en niet voor lul sta in een winkel en om een 'omgebouwde' vraag ofzo.
Maar het is het zo waardquote:Dank je wel twi, ik ga morgen gelijk kijken. (dure grap trouwens!!!)
Ach, een Xbox heb ik al 3 jaar, dus daarom krijg ik voor de derde opeenvolgende kerst Xbox games van m'n vriendinquote:Op maandag 20 december 2004 11:29 schreef twi het volgende:
Maar het is het zo waardDenk niet dat er een jongen is die geen Xbox van z'n vriendin zou willen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |