abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23852963
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben helemaal voor eigen verantwoordelijkheid. Iedereen moet zelf weten, wat hij eet of dat hij rookt. MAAR er moet wel goede informatie beschikbaar zijn over de gevolgen van die individuele keuzes en dat is imo een taak van de overheid.
Dat is er al volgens mij, ik kan mij nauwelijks voorstellen dat er nog iemand is in Nederland die niet weet dat roken slecht voor je is of dat het ongezond is om te dik te zijn.
  donderdag 9 december 2004 @ 13:55:08 #52
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23853910
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is er al volgens mij, ik kan mij nauwelijks voorstellen dat er nog iemand is in Nederland die niet weet dat roken slecht voor je is of dat het ongezond is om te dik te zijn.
Ja, maar dat moet ook blijven. Er zullen en worden ook nieuwe bedreigingen voor de gezondhied door slimme wetenschappers ontdekt worden.
pi_23854709
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat zou je op je werk nog maar eens heel goed duidelijk moeten maken.
Alsof er naar mij geluisterd wordt (ik ben trouwens niet de enige die er zo over denkt, maar waar ik werk hebben we weinig in te brengen over de VARA). Ik vind bijvoorbeeld Frits Barend ook een ui. En daar heb ik nog minder over te zeggen (if only), want die zit bij de voor de Nederlandse kijker vrijwel onschendbare commerciėlen.
Amerikalog.com - Voor al mijn dagelijks nieuws over de Amerikaanse verkiezingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')