Ik denk eerder dat ze er onbewust in kwijlenquote:
OH! Je zei josti bier!!quote:Op woensdag 8 december 2004 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Als er maar gewoon bier is idd, dat josti bier zie ik niet zo zitten.
You say tomato, I say tomatoquote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze er onbewust in kwijlen
ja, die telefoon hier blijft maar over gaanquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar de enigste outcrowder?
quote:
Ik wist niet dat jij bier kon brouwenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die biertjes zijn met veell iefde, vakmanschap en ja, misschien af en toe wat gekwijl gemaakt ja?!!?
Een beetje van jezelf en een beetje van Jostiquote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef Aventura het volgende:
Die biertjes zijn met veell iefde, vakmanschap en ja, misschien af en toe wat gekwijl gemaakt ja?!!?
*Tikt zichzelf op de vingers*quote:Op woensdag 8 december 2004 16:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bier kon brouwen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bier kon brouwen![]()
Ik heb mezelf al gestraft met een marlboro sigaretquote:
Nee hoor. Mannen schijnen dat zuigen aan een stok geil te vinden.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee hoor. Mannen schijnen dat zuigen aan een stok geil te vinden.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee hoor. Mannen schijnen dat zuigen aan een stok geil te vinden.
Je kunt niet eens meer normaal als vrouw zijnde een banaan eten...quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:27 schreef Blinky het volgende:
[..]
Je kunt niet eens meer normaal als vrouw zijnde een banaan eten...
Dan kijken mannen je al wellustig aan.
Iedereen past in dit kliekje!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ik meld me weer af. Ik pas niet in dit kliekje. Have fun without me.
Nee, maar je hebt nog nooit ergens bijgehoord, maar dat heeft je nog nooit tegengehouden.quote:
och, theedrinken doet het bij mij dan weer goedquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef nikky het volgende:
Ik kom ook ( misschien)
Men vroeg me
Alleen wie wil me oppikken vanaf de parkeergarage bij centraal station?Ik verdwaal geheid
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, theedrinken doet het bij mij dan weer goed
Oeh! Dat zou wel heel erg mooi zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nikky!Leuk!
Wacht even, ik weet een parkeergarage op 2 minuten van het Leidse!
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef nikky het volgende:
Ik kom ook ( misschien)
Men vroeg me
Alleen wie wil me oppikken vanaf de parkeergarage bij centraal station?Ik verdwaal geheid
![]()
Ja ik ga dan wel weer terug naar huisquote:Op woensdag 8 december 2004 23:06 schreef Aventura het volgende:
Ga je dan weer helemaal terugrijden nikky?
Ja maar dan heb je wel weer taxikosten natuurlijk. Hoeveel kost een ritje daarheen?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Anders parkeer je je auto bij heetwijf of zo en dan rijd je met de taxi mee terug? Is dat een optie? Wel een goedkope optie denk ik
Taxikosten zijn relatiefquote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je wel weer taxikosten natuurlijk. Hoeveel kost een ritje daarheen?
En ze kan hem ook bij Cinna parkeren dan, ook gratis. Of bij mij zelfs, ook gratis na 19 uur en nog dichterbij het Leidse.
Ja maar die woont iets minder ver in Noord.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Taxikosten zijn relatief
En Cinna woont toch ook in noord?
Dan kan ik hem netzogoed bij mijn opa en oma zetten. Die wonen in Tuindorpquote:Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Taxikosten zijn relatief
En Cinna woont toch ook in noord?
Tja dan kan je hem voor de zekerheid beter in de garage zetten. Geen enkele buurt in de stad is veilig wat beschadiging, inbraak etc. betreft...Mijn buurt is wel redelijk ok (Oost/Zeeburg)maar garanties heb je nooit.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan kan ik hem netzogoed bij mijn opa en oma zetten. Die wonen in Tuindorp
Of bij mijn oom en tante aan de stadionweg
Ik zie wel eventjes. Ik heb wel graag dat hij relatief "veilig" staat. Het is nl een bedrijfswagen
Jouw buurt was toch de buurt waar Theo van Gogh is neergeschoten?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tja dan kan je hem voor de zekerheid beter in de garage zetten. Geen enkele buurt in de stad is veilig wat beschadiging, inbraak etc. betreft...Mijn buurt is wel redelijk ok (Oost/Zeeburg)maar garanties heb je nooit.
Het gaat vooral om wat voor reclame erop staat. Als ik hem meeneem is hij leeg natuurlijk. Maar dat weet men niet en ik heb geen zin in een ingetikte ruit met nog zo;n 170 km voor de boegquote:Op woensdag 8 december 2004 23:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tja dan kan je hem voor de zekerheid beter in de garage zetten. Geen enkele buurt in de stad is veilig wat beschadiging, inbraak etc. betreft...Mijn buurt is wel redelijk ok (Oost/Zeeburg)maar garanties heb je nooit.
Gewoon je deuren open laten staanquote:Op woensdag 8 december 2004 23:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Het gaat vooral om wat voor reclame erop staat. Als ik hem meeneem is hij leeg natuurlijk. Maar dat weet men niet en ik heb geen zin in een ingetikte ruit met nog zo;n 170 km voor de boeg
Maar vind het erg lief van je![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:51 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gewoon je deuren open laten staan
Als ze proberen in te breken zullen ze eerst kijken of de wagen niet op slot is.. Zijn jouw deuren open en ligt er niets in gaan ze heus je wagen niet slopen hoor
In groningen is het maximale bedrag 14 euro. In amsterdam is dat volgens mij 20/24 euroquote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef Brighteyes het volgende:
HW was van de week 20 eur kwijt aan de taxi zei hij. Heb ik nl. ook al overna zitten denken. Scheelt wel een enorm stuk. Wij waren vorige week 9 euro kwijt voor 3 uurtjes parkeren of zo. Op zich maakt het mij niet uit, maar taxikosten delen is ook nog wel goed te doen.
En dan heen een bus vanaf HW de stad in (die zou geloof ik in de stad gaan eten) maar wij zouden evt af kunnen spreken daar Nikky. Dat is een van de weinige plekken die ik makkelijk kan vinden. En daar staat hij relatief veilig hoor. Ik heb er nooit problemen gehad.
Erg duur ook zekerquote:Op woensdag 8 december 2004 23:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die parkeergarage van mij, daar zetten ze zelfs je auto voor je weg. Erg luxe!
quote:Op woensdag 8 december 2004 23:57 schreef Tessje het volgende:
Iedereen een euro voor nikky inchippen
Ik heb geen idee of hij duurder is dan anderen, zo kunnen ze namelijk wel optimaal gebruik maken van alle plekken omdat ze auto's voor elkaar kunnen zetten.quote:
Oh naieveling..quote:Op woensdag 8 december 2004 23:58 schreef nikky het volgende:
[..]! Je bent een schat
Maar dat hoeft toch helemaal niet
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oh naieveling..
Alsof je echt een euro van me krijgt![]()
Slettebakquote:
Zie je wel, hij weet nog wie ik ben.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Sommige passen maar net hoor ..
Tessje, het is Nikky, niet Nanetquote:Op woensdag 8 december 2004 23:57 schreef Tessje het volgende:
Iedereen een euro voor nikky inchippen
quote:Op donderdag 9 december 2004 00:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tessje, het is Nikky, niet Nanet
Liegebeestquote:Op donderdag 9 december 2004 06:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer naar meetings.
Doe er dan iets aan man!!!!!quote:
ik heb maar interesse in 1 nummertje, maar die mag dan wel de hele avond op repeatquote:Op donderdag 9 december 2004 10:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen!
Hoe staat het met de verzoeknummers?
Vertel eens aan Tim, wat is er ?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:32 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een kuthumeur, dus kan iedereen even lief doen?
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:32 schreef Ripley het volgende:
Ja hallo
Ik heb een kuthumeur, dus kan iedereen even lief doen?
Bij voorbaat dank
Een vervelende kerel. Uiteraardquote:Op donderdag 9 december 2004 10:39 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Vertel eens aan Tim, wat is er ?.
Ze heeft natuurlijk ook gewoon gelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:57 schreef Aventura het volgende:
Alle Mannen Zijn Klootzakken En Moeten Dood.
oei, BE was mij al voor
nah, dat doe ik vanavond welquote:Op donderdag 9 december 2004 10:31 schreef HeatWave het volgende:
He stinkie, kan je het er NOG ff dikker bovenop leggen?.
Alsof daar uberhaupt enige twijfel over zou bestaan!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk ook gewoon gelijk.
Fijn he!quote:Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef Aventura het volgende:
Het is een 1-2-3'tje.
Zullen we allemaal lesbiedingust worden?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:15 schreef Ripley het volgende:
Potten hebben het maar makkelijk. De kutwijven
OK, je hebt echt een kut-humeurquote:
Geeft niksquote:
Er is weinig jolijt hier op het werk, helaas.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geeft niks
Nou hup, tijd voor jolijt en aardigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |