Ik denk eerder dat ze er onbewust in kwijlenquote:
OH! Je zei josti bier!!quote:Op woensdag 8 december 2004 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Als er maar gewoon bier is idd, dat josti bier zie ik niet zo zitten.
You say tomato, I say tomatoquote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze er onbewust in kwijlen
ja, die telefoon hier blijft maar over gaanquote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 15:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar de enigste outcrowder?
quote:
Ik wist niet dat jij bier kon brouwenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die biertjes zijn met veell iefde, vakmanschap en ja, misschien af en toe wat gekwijl gemaakt ja?!!?
Een beetje van jezelf en een beetje van Jostiquote:Op woensdag 8 december 2004 16:22 schreef Aventura het volgende:
Die biertjes zijn met veell iefde, vakmanschap en ja, misschien af en toe wat gekwijl gemaakt ja?!!?
*Tikt zichzelf op de vingers*quote:Op woensdag 8 december 2004 16:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bier kon brouwen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bier kon brouwen![]()
Ik heb mezelf al gestraft met een marlboro sigaretquote:
Nee hoor. Mannen schijnen dat zuigen aan een stok geil te vinden.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee hoor. Mannen schijnen dat zuigen aan een stok geil te vinden.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee hoor. Mannen schijnen dat zuigen aan een stok geil te vinden.
Je kunt niet eens meer normaal als vrouw zijnde een banaan eten...quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:27 schreef Blinky het volgende:
[..]
Je kunt niet eens meer normaal als vrouw zijnde een banaan eten...
Dan kijken mannen je al wellustig aan.
Iedereen past in dit kliekje!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ik meld me weer af. Ik pas niet in dit kliekje. Have fun without me.
Nee, maar je hebt nog nooit ergens bijgehoord, maar dat heeft je nog nooit tegengehouden.quote:
och, theedrinken doet het bij mij dan weer goedquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef nikky het volgende:
Ik kom ook ( misschien)
Men vroeg me
Alleen wie wil me oppikken vanaf de parkeergarage bij centraal station?Ik verdwaal geheid
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, theedrinken doet het bij mij dan weer goed
Oeh! Dat zou wel heel erg mooi zijnquote:Op woensdag 8 december 2004 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nikky!Leuk!
Wacht even, ik weet een parkeergarage op 2 minuten van het Leidse!
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:48 schreef nikky het volgende:
Ik kom ook ( misschien)
Men vroeg me
Alleen wie wil me oppikken vanaf de parkeergarage bij centraal station?Ik verdwaal geheid
![]()
Ja ik ga dan wel weer terug naar huisquote:Op woensdag 8 december 2004 23:06 schreef Aventura het volgende:
Ga je dan weer helemaal terugrijden nikky?
Ja maar dan heb je wel weer taxikosten natuurlijk. Hoeveel kost een ritje daarheen?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Anders parkeer je je auto bij heetwijf of zo en dan rijd je met de taxi mee terug? Is dat een optie? Wel een goedkope optie denk ik
Taxikosten zijn relatiefquote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je wel weer taxikosten natuurlijk. Hoeveel kost een ritje daarheen?
En ze kan hem ook bij Cinna parkeren dan, ook gratis. Of bij mij zelfs, ook gratis na 19 uur en nog dichterbij het Leidse.
Ja maar die woont iets minder ver in Noord.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Taxikosten zijn relatief
En Cinna woont toch ook in noord?
Dan kan ik hem netzogoed bij mijn opa en oma zetten. Die wonen in Tuindorpquote:Op woensdag 8 december 2004 23:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Taxikosten zijn relatief
En Cinna woont toch ook in noord?
Tja dan kan je hem voor de zekerheid beter in de garage zetten. Geen enkele buurt in de stad is veilig wat beschadiging, inbraak etc. betreft...Mijn buurt is wel redelijk ok (Oost/Zeeburg)maar garanties heb je nooit.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan kan ik hem netzogoed bij mijn opa en oma zetten. Die wonen in Tuindorp
Of bij mijn oom en tante aan de stadionweg
Ik zie wel eventjes. Ik heb wel graag dat hij relatief "veilig" staat. Het is nl een bedrijfswagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |