dat doet hij juist niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo? wil je die 150 gaan bagatelliseren? nog niet te spreken van de 10 procent.
lees nog eens terug. en voor um, ok.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
dat doet hij juist niet.
hij zegt dat er ook maar 19 nodig waren om duizenden slachtoffers te maken.
Het ging ook over de moord op Theo van Gogh. Dus ze probeerden bij de kern te blijven.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:37 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik wilde nix afzwakken .. die opmerking viel me gewoon op! En t viel meook op dat er verder nix over Volkert vd G. werd gezegd, behalve 'a Ducthman' ...
idd de hele wereld houdt ons in de gatenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
leuke docu op cnn
ja en na wat doorvragen gaf ze dan toch ook wel toe dat het niet alleen maar aan de nlders lag. ik ken samira best wel goed en ik weet dat ze volkomen uitgekotst wordt door veel mocromannetjes omdat ze geen hoofddoek draagt en elke keer weer in het nieuws is. ik denk dat ze bang was om iets negatiefs te zeggen over de islam.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het ging ook over de moord op Theo van Gogh. Dus ze probeerden bij de kern te blijven.
Het openingsshot met "Sex" en "Peepshow" was wel erg cliché, maar je moet wat doen om de kijkers vast te houden. Samira Abbos worstelde erg met haar woorden. Ik vond het ook makkelijk dat ze de Nederlands "de schuld" gaf van de gebrekkige integratie.
ja idd dat viel mij ook opquote:Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het ging ook over de moord op Theo van Gogh. Dus ze probeerden bij de kern te blijven.
Het openingsshot met "Sex" en "Peepshow" was wel erg cliché, maar je moet wat doen om de kijkers vast te houden. Samira Abbos worstelde erg met haar woorden. Ik vond het ook makkelijk dat ze de Nederlands "de schuld" gaf van de gebrekkige integratie.
Ik zeg ook, t viel me verder ook op... Ik mag toch ook iets over Wilders in deze context zeggen of niet, want hij heeft niet met de moord op Theo te maken?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Tarak het volgende:
[..]
hoe goed is dat precies ? irl ???quote:Op donderdag 23 december 2004 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en na wat doorvragen gaf ze dan toch ook wel toe dat het niet alleen maar aan de nlders lag. ik ken samira best wel goed en ik weet dat ze volkomen uitgekotst wordt door veel mocromannetjes omdat ze geen hoofddoek draagt en elke keer weer in het nieuws is. ik denk dat ze bang was om iets negatiefs te zeggen over de islam.
ik vond wilders ook wel prima eigenlijk. als dit echt zijn standpunt is dan snap ik de hetze niet. tuurlijk wel van de kant van de extremisten, maar gelukkig gooien die keihard hun eigen ruiten is en helaas ook die van de goed bedoelende moslim. als ik een moslim was in nl had ik op geert gestemd.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
idd de hele wereld houdt ons in de gaten![]()
dus als we nou het goede voorbeeld geven dan zien onze buurlanden meteen hoe ze het aan moeten pakken.
hard en grondig dus![]()
die 150.000 extremisten moeten ASAP ons land uitgezet worden die 10 tot 25 extremistische moskeeen moeten meteen gesloopt worden. en alle verantwoordelijke moeten ons land direct VOORGOED verlaten nieuwe wetten creeren en of bestaande wetten wijzigen. zwarte en of witte scholen moeten verboden worden met het oog op integratie moskeeen moeten in de gaten gehouden worden grenzen moeten dicht zodat we alle chaos en problemen kunnen oplossen ipv dweilen met de kraan open dubbele nationaliteit moet aangepakt worden verbod op hoofddoeken en burka`s ivm fraude (denk aan rijbewijzen, paspoorten, OV kaarten, ID kaarten en paspoorten)
en zo zullen er wel meer maatregelen nodig zijn vrees ik
hoe bedoel je? hoe goed ik haar ken? zoals ik schreef redelijk goed. heb meerdere gesprekken met haar gehad, projecten gedaan en ik heb hier haar visitekaartje liggen. zoiets?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe goed is dat precies ? irl ???
Als hij die extreme figuren wil aanpakken, heb ik daar geen enkel probleem mee. Zolang het binnen de wet blijft. Maar onze Geertje heeft ook uitspraken gedaan als 'ik lust hoofddoekjes rauw' en 'Islam is fascisme'. Maar nu houdt hij zich qua uitspraken een beetje in ...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond wilders ook wel prima eigenlijk. als dit echt zijn standpunt is dan snap ik de hetze niet. tuurlijk wel van de kant van de extremisten, maar gelukkig gooien die keihard hun eigen ruiten is en helaas ook die van de goed bedoelende moslim. als ik een moslim was in nl had ik op geert gestemd.
cnn kennende wel, moet je ff kijken op de rubriek 'insight' op de webpagina ofzo.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:53 schreef pekel het volgende:
Is die docu misschien straks nog ergens te zien in de herhaling?
dat zeg ik, als dit zijn standpunt is...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Als hij die extreme figuren wil aanpakken, heb ik daar geen enkel probleem mee. Zolang het binnen de wet blijft. Maar onze Geertje heeft ook uitspraken gedaan als 'ik lust hoofddoekjes rauw' en 'Islam is fascisme'. Maar nu houdt hij zich qua uitspraken een beetje in ...
juist en DAT is dus precies wat ik zo eng vind! en wat ik in meerdere posts heb aangegeven!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond wilders ook wel prima eigenlijk. als dit echt zijns tandpunt is dan znap ik de hetze niet. tuurlijk wel van de kant van de extremisten, maar gelukkig gooien die keihard hun eigen ruiten is en helaas ook die van de goed bedoelende moslim. als ik een moslim was in nl had ik op geert gestemd.
Van Samira Abbas kun je dat verwachten. Ze zei zelfs dat moslims niet dezelfde rechten hebben in NL.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het openingsshot met "Sex" en "Peepshow" was wel erg cliché, maar je moet wat doen om de kijkers vast te houden. Samira Abbos worstelde erg met haar woorden. Ik vond het ook makkelijk dat ze de Nederlands "de schuld" gaf van de gebrekkige integratie. Alsof tegenover de rechten waar moslims gebruik van maken, geen plichten staan. En alsof moslims een homogene groep zijn.
Op dit moment staan moslims van marokkaanse afkomst het laagst in de maatschappelijke hierarchie, dat is vervelend, dat is oneerlijk, maar het is wel zo, en het is te makkelijk om dat puur op discriminatie te gooien. Dat is de groep die gemiddeld genomen over de hele linie de meeste maatschappelijke overlast veroorzaakt. Voor individuen uit deze groep betekent dat dat ze misschien iets harder moeten werken, om een maatschappelijke positie op te bouwen. Anderszijds kan de uitstraling van het individu alle vooroordelen over de groep als geheel wegnemen dus in hoeverre je last hebt van vooroordelen over de groep als geheel, verschilt nogal per individu.
ja idd zoiets.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe bedoel je? hoe goed ik haar ken? zoals ik schreef redelijk goed. heb meerdere gesprekken met haar gehad, projecten gedaan en ik heb hier haar visitekaartje liggen. zoiets?
met submission heb ik nog nooit een probleem gehad. ook niet met kritiek op de islam. als wilders deze nuance volhoudt dan zie ik idd wel een flinke aanhang.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
juist en DAT is dus precies wat ik zo eng vind! en wat ik in meerdere posts heb aangegeven!
nooit (corrigeer me maar als ik het fout heb) is er een imam of weet ik veel welke andere leider of leraar die een extremist heeft aangegeven! terwijl we er HEEL VEEL hebben (cijfers varieeren nogal van 50.000 tot 150.000) en ALLEMAAL zijn ze heel fel op wilders die echt meevalt.
als ik ECHT een gematigde moslim zou zijn zou ik ook stemmen op wilders, maar dat doen ze niet waarom niet ????????
zelfde zie je als het gaat om submission die film is echt niet schokkend, het stelt een groot probleem aan de kaak en op een hele normale manier. klopt gewoon als een bus PUNT
dat snap ik, maar je verwijzing naar welk stuk uit die tekst was wat vaag.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:57 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja idd zoiets.
irl= In Real Life
sollyquote:Op donderdag 23 december 2004 00:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat snap ik, maar je verwijzing naar welk stuk uit die tekst was wat vaag.
np = no problemquote:
maar dat maakt toch ook niet uit?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:54 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Als hij die extreme figuren wil aanpakken, heb ik daar geen enkel probleem mee. Zolang het binnen de wet blijft. Maar onze Geertje heeft ook uitspraken gedaan als 'ik lust hoofddoekjes rauw' en 'Islam is fascisme'. Maar nu houdt hij zich qua uitspraken een beetje in ...
JIj misschien niet, maar de doelgroep over het algemeen wel. Hirsi wist donders goed dat ze met die video niet het resultaat zou gaan bereiken die ze claimt voor ogen te hebben. Daarom zien velen t als simpele provocatie ...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met submission heb ik nog nooit een probleem gehad. ook niet met kritiek op de islam. als wilders deze nuance volhoudt dan zie ik idd wel een flinke aanhang.
ik denk eerder dat moslims het moeilijker gaan krijgen en nu zelf eens wat moeten doen om het tij te keren. door b.v. extremisten aan te geven. je maakt mij niet wijs dat NIEMAND van de gematigde moslims niet weet wie er extremistisch isquote:Op donderdag 23 december 2004 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
als je de docu zag dan denk ik idd dat er wel eens heel snel een gigantische uitbarsting zou plaats kunnen gaan vinden. nederland helaas weer in de voortrekkersrol.
of ze koos JUIST voor die vorm om mensen wakker te willen schuddenquote:Op donderdag 23 december 2004 01:05 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
JIj misschien niet, maar de doelgroep over het algemeen wel. Hirsi wist donders goed dat ze met die video niet het resultaat zou gaan bereiken die ze claimt voor ogen te hebben. Daarom zien velen t als simpele provocatie ...
Denk je nou echt dat de meeste imams in ned willen leven in een maatschappij waar ze gehaat worden en als continu verdachten worden gezien? Het zijn de enkelingen die aangepakt moeten worden. Ned moet gewoon ophouden met erover praten en vingertje wijzen maar er iets wettelijk aan doen zodat de polarisatie wat minder wordt!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
maar dat maakt toch ook niet uit?
je hoorde die imam toch zeggen dat kritiek op de islam simpelweg niet mag, niet kan en ook niet geduld dient te worden?
of je dan het net verwoordt of niet, imams als deze zullen het altijd zien en dus ook doorgeven aan hun 'kudde' als haatzaaierij en weetikwat.
deze imam zal daar zeker niet alleen in staan.
ik vind zulke uitlatingen vele malen enger dat die van Wilders, ook al is het zogenaamd netter verwoord
Wakker schudden hoe 'dom' ze het aanpakt ja ...quote:Op donderdag 23 december 2004 01:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
of ze koos JUIST voor die vorm om mensen wakker te willen schudden
offtopic:
zoalshetis ik weet niet of je MSN hebt maar mijne staat in mijn profiel, volgens mij ben jij wel een gezellige gast![]()
als je het vergelijkt met de franse voorvechtsters voor vrouwenrechten dan denk ik dat de lang tenen vooral komen omdat we bepaalde zaken in nl te lang op hun beloop hebben gelaten. ik zie kwa toon en houding niet veel verschil met submission en andere geëmancipeerde vrouwen in europa.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:05 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
JIj misschien niet, maar de doelgroep over het algemeen wel. Hirsi wist donders goed dat ze met die video niet het resultaat zou gaan bereiken die ze claimt voor ogen te hebben. Daarom zien velen t als simpele provocatie ...
nu niet, misschien later...:)quote:Op donderdag 23 december 2004 01:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
of ze koos JUIST voor die vorm om mensen wakker te willen schudden
offtopic:
zoalshetis ik weet niet of je MSN hebt maar mijne staat in mijn profiel, volgens mij ben jij wel een gezellige gast![]()
en hoe had ze het wel moeten doen dan ?quote:Op donderdag 23 december 2004 01:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Wakker schudden hoe 'dom' ze het aanpakt ja ...
Als het verschil niet zo groot was, waarom weet heel de wereld WAT submission is en WIE t gemaakt heeft? Er is dus blijkbaar wel een verschil. IK vind t heel goed dat die vrouwen ervoor vechten want bepaalde mannen maken er enorme misbruik van ...quote:Op donderdag 23 december 2004 01:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je het vergelijkt met de franse voorvechtsters voor vrouwenrechten dan denk ik dat de lang tenen vooral komen omdat we bepaalde zaken in nl te lang op hun beloop hebben gelaten. ik zie kwa toon en houding niet veel verschil met submission en andere geëmancipeerde vrouwen in europa.
elke kritiek van die besneden afvallige hoer zou voor een fathwa hebben gezorgd, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en hoe had ze het wel moeten doen dan ?
lieve moslims jullie mogen jullie vrouw niet slaan hoor! foei
zoiets?
dat komt vooral door de dood van theo en de fathwa op aha. niet de rollen gaan omdraaien svp.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Als het verschil niet zo groot was, waarom weet heel de wereld WAT submission is en WIE t gemaakt heeft? Er is dus blijkbaar wel een verschil. IK vind t heel goed dat die vrouwen ervoor vechten want bepaalde mannen maken er enorme misbruik van ...
Waarom of extreem domme aanpak of extreem geknuffel?? Ga bijv. het leven vd Profeet na en kijk hoe hij met vrouwen omging. Zijn vrouw Khadija was bijv. zijn baas; hij moest voor haar werken. Dat zegt al genoeg. Er zijn zat manieren, maar of die ook daadwerkelijk aankomen ...quote:Op donderdag 23 december 2004 01:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en hoe had ze het wel moeten doen dan ?
lieve moslims jullie mogen jullie vrouw niet slaan hoor! foei
zoiets?
precies, die dame van ni putes ni soumises , Fadela Amara, wordt gehaat door de jongens en mannen, maar door meisjes op handen gedragen en zij is toch ook niet mis in haar uitlatingen.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je het vergelijkt met de franse voorvechtsters voor vrouwenrechten dan denk ik dat de lang tenen vooral komen omdat we bepaalde zaken in nl te lang op hun beloop hebben gelaten. ik zie kwa toon en houding niet veel verschil met submission en andere geëmancipeerde vrouwen in europa.
vind jij het een afvallige hoer?quote:Op donderdag 23 december 2004 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
elke kritiek van die besneden afvallige hoer zou voor een fathwa hebben gezorgd, daar ben ik van overtuigd.
Waarom moet je nu per se spottend gaan praten? Is zo praten nu echt noodzakelijk??quote:Op donderdag 23 december 2004 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
elke kritiek van die besneden afvallige hoer zou voor een fathwa hebben gezorgd, daar ben ik van overtuigd.
dat is nieuws voor me...quote:Op donderdag 23 december 2004 01:16 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Waarom of extreem domme aanpak of extreem geknuffel?? Ga bijv. het leven vd Profeet na en kijk hoe hij met vrouwen omging. Zijn vrouw Khadija was bijv. zijn baas; hij moest voor haar werken. Dat zegt al genoeg. Er zijn zat manieren, maar of die ook daadwerkelijk aankomen ...
nee tuurlijk niet. ik ben een groot fan van haar. ik spreek met de woorden van de mensen die haar een fathwa toejuichen.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
vind jij het een afvallige hoer?
ok danquote:Op donderdag 23 december 2004 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet. ik ben een groot fan van haar. ik spreek met de woorden van de mensen die haar een fathwa toejuichen.
omdat ze zoals ik al replyede op gm in de islamitische volksmond en hier op fok standaard zo genoemd wordt. en nog veel erger.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Waarom moet je nu per se spottend gaan praten? Is zo praten nu echt noodzakelijk??
On topic, denk je nou echt dat een ieder die kritiek levert op de Islam, een fatwa voor kerst kado krijgt??![]()
Ik wist dat zoiets zou aankomen. T lijkt sprekend op de samenleving van ned tegenwoordig. Ik probeer op een normale manier te posten, maar jij komt wat jij in de Telegraaf hebt gelezen ...quote:Op donderdag 23 december 2004 01:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat is nieuws voor me...
je hebt het over de profeet mohammed ????? dezelfde mohammed die zijn vrouw aisha op haar 6e wegnam bij haar ouders ondanks dat haar vader smeekte te wachten ??? dezelfde mohammed die aisha op 54 jarige leeftijd neukte toen ze 9 jaar was ???
ja eerder dat dan andersom. het zit er bij de islam ingebakken dat de hele wereld moslim moet worden niet goedschiks dan kwaadschiks.quote:Op donderdag 23 december 2004 01:20 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Waarom moet je nu per se spottend gaan praten? Is zo praten nu echt noodzakelijk??
On topic, denk je nou echt dat een ieder die kritiek levert op de Islam, een fatwa voor kerst kado krijgt??![]()
ik lees de telegraaf niet dank uquote:Op donderdag 23 december 2004 01:23 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik wist dat zoiets zou aankomen. T lijkt sprekend op de samenleving van ned tegenwoordig. Ik probeer op een normale manier te posten, maar jij komt wat jij in de Telegraaf hebt gelezen ...
Oh ja?? Daar wist ik nix vanaf. Ik moet nu dan maar eens gaan slapen zodat ik morgen al mijn collega's en medestudenten moslim ga maken. En als ze niet willen luisteren, dan ga ik ze driegen met een nietmachine of collegebundel met scherpe randjes ...quote:Op donderdag 23 december 2004 01:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja eerder dat dan andersom. het zit er bij de islam ingebakken dat de hele wereld moslim moet worden niet goedschiks dan kwaadschiks.
Ik kan je een link geven naar een andere site die dit betwijfelt. Maar dat zou je niet geloven maar de inhoud van jouw gekozen site wel. Hoe zou dat komen??quote:Op donderdag 23 december 2004 01:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik lees de telegraaf niet dank u
http://www.faithfreedom.org/Articles/sina/ayesha.htm
leef je uit![]()
http://www.skepticsannota(...)about/terrorism.htmlquote:Op donderdag 23 december 2004 01:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Oh ja?? Daar wist ik nix vanaf. Ik moet nu dan maar eens gaan slapen zodat ik morgen al mijn collega's en medestudenten moslim ga maken. En als ze niet willen luisteren, dan ga ik ze driegen met een nietmachine of collegebundel met scherpe randjes ...![]()
kom maar op met die linkquote:Op donderdag 23 december 2004 01:31 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik kan je een link geven naar een andere site die dit betwijfelt. Maar dat zou je niet geloven maar de inhoud van jouw gekozen site wel. Hoe zou dat komen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |