Het is niet erg hoor, het is duidelijk dat je er mee zitquote:Op vrijdag 10 december 2004 09:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Je kent mij niet, en je kent m'n vrouw niet en toch kom je met soort posts. Wat een treurigheid ten top. Dat is werkelijk het niveau suffer dan weet ik wat. En dan Frenkie voor plebs uitmaken ...
Het meest treurig vind ik overigens dat jij het eerste waar jij zorgen over zou maken of je daadwerkelijk de vader zou zijn van je kinderen. Wat een treurig wereldbeeld. Ik weet -en ja dat kan ik 100% weten- dat ik de vader van m'n dochters ben. (Dat ik hier nog op in ga ook)
Als je argumenten op zijn en je uitgeluld bent met het soort posts als ik nu van je quote aankomen: het geeft je complete gebrek aan van zelfs een greintje fatsoen en het complete gebrek aan intellect.
En nu graag weer ontopic graag.
Och het is soms wel leuk om in dialoog te gaan met plebs en de verzorgers van koekoeksjongen maar dat hoort hier inderdaad niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:52 schreef RonaldV het volgende:
Heren, heren, kunt U dit verder per mail/MSN/telefoon/postduif afhandelen? Ik zit er niet op te wachten, ik vind er omheen lezen te lastig, en ik verbeeld me niet alleen voor mezelf te spreken...
quote:Op vrijdag 10 december 2004 02:18 schreef corc het volgende:
[..]
Owja.
Ik wilde het niet hardop zeggen, maar die vond ik niet zo goed als de rest.NoFI
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, het is duidelijk dat je er mee zit2 koekoeksjongen opvoeden gaat je vast niet in de koude kleren zitten
Succes verder!![]()
Je hebt gelijk dat ik dergelijke moreel en intellectueel failliete larie zou moeten negeren. Dat is echter soms wat lastig als iemand onzin verkondigt over iets wat je na aan het hart gaat (je familie of je land en dergelijke). Iets wat je je wellicht voor kan stellen, denk ik, aangezien dergelijke sentimenten ook jou gedereven hebben een mail naar de heer Thomas te schrijven.quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heren, heren, kunt U dit verder per mail/MSN/telefoon/postduif afhandelen? Ik zit er niet op te wachten, ik vind er omheen lezen te lastig, en ik verbeeld me niet alleen voor mezelf te spreken...
Boehoe *snif snif* wat zieligquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ik dergelijke moreel en intellectueel failliete larie zou moeten negeren. Dat is echter soms wat lastig als iemand onzin verkondigt over iets wat je na aan het hart gaat (je familie of je land en dergelijke). Iets wat je je wellicht voor kan stellen, denk ik, aangezien dergelijke sentimenten ook jou gedereven hebben een mail naar de heer Thomas te schrijven.
Fox is het meest rechts van die gasten hoor, maar ik zie wel. Als het goed is, als die secretaresse het leest en de leesbevestiging stuurt.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef corc het volgende:
Of misschien wat rechtse kranten proberen? Washington times, NY post, wall street journal. Misschien heeft een van die kranten wel het lef om iets te plaatsten, en het zo onder de aandacht van Thomas-lezers te brengen. Want van Cal of Fox hoef je niet veel te verwachten, imo.
Oh, ik kan het me heel goed voorstellen. Maar jullie gekibbel is iets tussen jullie. Het heeft niets met het topic te maken, vandaar mijn verzoek of jullie het elders zouden willen voortzetten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ik dergelijke moreel en intellectueel failliete larie zou moeten negeren. Dat is echter soms wat lastig als iemand onzin verkondigt over iets wat je na aan het hart gaat (je familie of je land en dergelijke). Iets wat je je wellicht voor kan stellen, denk ik, aangezien dergelijke sentimenten ook jou gedereven hebben een mail naar de heer Thomas te schrijven.
Die larie heeft so wie so nergens iets mee te maken. No offence taken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, ik kan het me heel goed voorstellen. Maar jullie gekibbel is iets tussen jullie. Het heeft niets met het topic te maken, vandaar mijn verzoek of jullie het elders zouden willen voortzetten.
No hard feelings verder
quote:subject: Yes, History Does Repeat Itself.
To answer the question in your column (6-dec-2004) "Does History Repeat Itself?"
Yes, it certainly does:
1964-1970: Agent orange spraying, Vietnam. Deforming babies to this very day.
2003: Depleted uranium shells, Iraq. Deforming babies now for a long time to come.
By the way, I saw on tv that there are also a lot of "mercy killings" in Iraq, what's up with that?
greets from Holland,
your not-so-proud-ally in this whole Iraq mess.
Ik richtte me hier meer persoonlijk tot de schrijver, van wie ik het sterke vermoeden heb -gezien de toon van zijn column en de nieuwsorganisatie waar hij voor schrijft- dat hij tegen abortus is. Ik had duidelijker kunnen zijn...quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Plastic_Power, jouw tweede punt lijkt te suggereren dat abortus illegaal is in de VS. Abortus is juist črg legaal daaro en ze aborteren zelfs in de laatste paar maanden van de zwangerschap, iets waar ik zelf op tegen ben vanwege het feit dat een foetus zich vanaf ongeveer 12 weken bewust is van zijn/haar omgeving. Oftewel, in de VS doen ze pas echt aan babymoord. Laat hem zich daar maar op concentreren.
Ik niet. Volgens mij hebben ze wel lol daar op de redactiekamer, gaan alle geprinte mailtjes rond bij de donuts.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:17 schreef Frezer het volgende:Is er al iemand geweest die iets heeft terug ontvangen van die joker?
welk gedeelte?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Cheese, waar slaat jouw sig op...?
Nou, dat eerste lijkt me nergens op slaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef Cheese het volgende:
welk gedeelte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |