abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2004 @ 09:57:13 #201
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23872760
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 09:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Je kent mij niet, en je kent m'n vrouw niet en toch kom je met soort posts. Wat een treurigheid ten top. Dat is werkelijk het niveau suffer dan weet ik wat. En dan Frenkie voor plebs uitmaken ...

Het meest treurig vind ik overigens dat jij het eerste waar jij zorgen over zou maken of je daadwerkelijk de vader zou zijn van je kinderen. Wat een treurig wereldbeeld. Ik weet -en ja dat kan ik 100% weten- dat ik de vader van m'n dochters ben. (Dat ik hier nog op in ga ook )

Als je argumenten op zijn en je uitgeluld bent met het soort posts als ik nu van je quote aankomen: het geeft je complete gebrek aan van zelfs een greintje fatsoen en het complete gebrek aan intellect.

En nu graag weer ontopic graag.
Het is niet erg hoor, het is duidelijk dat je er mee zit 2 koekoeksjongen opvoeden gaat je vast niet in de koude kleren zitten

Succes verder!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:02:40 #202
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23872813
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 09:52 schreef RonaldV het volgende:

Heren, heren, kunt U dit verder per mail/MSN/telefoon/postduif afhandelen? Ik zit er niet op te wachten, ik vind er omheen lezen te lastig, en ik verbeeld me niet alleen voor mezelf te spreken...
Och het is soms wel leuk om in dialoog te gaan met plebs en de verzorgers van koekoeksjongen maar dat hoort hier inderdaad niet.
pi_23873669
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 02:18 schreef corc het volgende:

[..]

Owja.

Ik wilde het niet hardop zeggen, maar die vond ik niet zo goed als de rest.

NoFI
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2004 @ 11:44:47 #204
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23874478
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 09:57 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Het is niet erg hoor, het is duidelijk dat je er mee zit 2 koekoeksjongen opvoeden gaat je vast niet in de koude kleren zitten

Succes verder!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2004 @ 12:02:24 #205
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23874853
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 09:52 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Heren, heren, kunt U dit verder per mail/MSN/telefoon/postduif afhandelen? Ik zit er niet op te wachten, ik vind er omheen lezen te lastig, en ik verbeeld me niet alleen voor mezelf te spreken...
Je hebt gelijk dat ik dergelijke moreel en intellectueel failliete larie zou moeten negeren. Dat is echter soms wat lastig als iemand onzin verkondigt over iets wat je na aan het hart gaat (je familie of je land en dergelijke). Iets wat je je wellicht voor kan stellen, denk ik, aangezien dergelijke sentimenten ook jou gedereven hebben een mail naar de heer Thomas te schrijven.
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:05:08 #206
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23874904
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:02 schreef Doc het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat ik dergelijke moreel en intellectueel failliete larie zou moeten negeren. Dat is echter soms wat lastig als iemand onzin verkondigt over iets wat je na aan het hart gaat (je familie of je land en dergelijke). Iets wat je je wellicht voor kan stellen, denk ik, aangezien dergelijke sentimenten ook jou gedereven hebben een mail naar de heer Thomas te schrijven.
Boehoe *snif snif* wat zielig
pi_23874997
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef corc het volgende:
Of misschien wat rechtse kranten proberen? Washington times, NY post, wall street journal. Misschien heeft een van die kranten wel het lef om iets te plaatsten, en het zo onder de aandacht van Thomas-lezers te brengen. Want van Cal of Fox hoef je niet veel te verwachten, imo.
Fox is het meest rechts van die gasten hoor, maar ik zie wel. Als het goed is, als die secretaresse het leest en de leesbevestiging stuurt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:12:54 #208
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23875056
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:02 schreef Doc het volgende:

[..]

Oh, ik kan het me heel goed voorstellen. Maar jullie gekibbel is iets tussen jullie. Het heeft niets met het topic te maken, vandaar mijn verzoek of jullie het elders zouden willen voortzetten.

No hard feelings verder
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2004 @ 12:16:45 #209
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23875134
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 12:12 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Oh, ik kan het me heel goed voorstellen. Maar jullie gekibbel is iets tussen jullie. Het heeft niets met het topic te maken, vandaar mijn verzoek of jullie het elders zouden willen voortzetten.

No hard feelings verder
Die larie heeft so wie so nergens iets mee te maken. No offence taken.
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:06:33 #210
84540 rikdinges
some people never will...
pi_23876215
Dear mr. Thomas
I must say I was pretty shocked when I read your article 'Does History Repeat Itself?' on
Monday, December 06, 2004. I myself study Journalism and I find it somewhat disturbing to see 'respected' journalists write such nonsense. The entire principle of checking and double-checking the things you've heard on, in this case, the Dutch drug- and abortionpolicy seems to have been lost in the great 'democratic ranks' of Fox Network. The so-called 'facts' you present on these matters are so completely made up or out of context that none of my friends, colleagues or familymembers could recognize or relate to one of these issues at all.
They wonder if you even took the time to verify any of the statements you make on our goverments policy or the Dutch people. Did you? Did you make at least one phonecall that started with 0031.....?
Your conclusion that the Dutch are repeating the Holocaust, devalueing human live and smoking dope on every corner of the street is equally short-sighted as mine when I call all Americans Christian, gay-hating, redneck fundamentalists on a wild crusade against the 'Others'.
The 'new holocaust' wich you speak of, is not taking place in our hospitals, nor on our streets (search: theo van gogh). If you'd done a bit of proper research, you could have seen that the Dutch (the people as wel as the goverment) are doing all they can to remain the liberal, friendly and social people that they are, in these times of differences, agression and power-play. Instead of feeling superior, or following 'the Superior Ones', we try to stay reasonable and respectfull. Your conclusions are therefor tottaly out of order and irrelevant.
Hoping that in the future you'll take your proffesion a bit more serious,
I greet you
Rik Jörissen
Utrecht, The Netherlands

zal mij benieuwen...... Niet veelhoop hoor, bij die gasten van Fox
Volgens mij komen we d'r denkend nooit uit...
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:06:36 #211
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_23876218
ook maar even een e-mailtje gestuurd.
quote:
subject: Yes, History Does Repeat Itself.

To answer the question in your column (6-dec-2004) "Does History Repeat Itself?"

Yes, it certainly does:
1964-1970: Agent orange spraying, Vietnam. Deforming babies to this very day.
2003: Depleted uranium shells, Iraq. Deforming babies now for a long time to come.

By the way, I saw on tv that there are also a lot of "mercy killings" in Iraq, what's up with that?

greets from Holland,
your not-so-proud-ally in this whole Iraq mess.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:08:08 #212
84540 rikdinges
some people never will...
pi_23876249
ook heel subtiel
Volgens mij komen we d'r denkend nooit uit...
pi_23878534
BdR, lekker sarcastisch.
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:00:50 #214
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_23880382
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Plastic_Power, jouw tweede punt lijkt te suggereren dat abortus illegaal is in de VS. Abortus is juist črg legaal daaro en ze aborteren zelfs in de laatste paar maanden van de zwangerschap, iets waar ik zelf op tegen ben vanwege het feit dat een foetus zich vanaf ongeveer 12 weken bewust is van zijn/haar omgeving. Oftewel, in de VS doen ze pas echt aan babymoord. Laat hem zich daar maar op concentreren.
Ik richtte me hier meer persoonlijk tot de schrijver, van wie ik het sterke vermoeden heb -gezien de toon van zijn column en de nieuwsorganisatie waar hij voor schrijft- dat hij tegen abortus is. Ik had duidelijker kunnen zijn...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_23880579
tvp

Aargh wat een eikel. Net zo'n lul als Dr. Phil
pi_23880742
Een erg goeie suggestie om die stukken allemaal door te sturen naar een gerenommeerd blad als de NYTimes.
Doen!
Vandaag nog
Dan staat het wellicht in hun zaterdag editie... is beslist nieuwswaardig een goed geschreven inhoudelijke reactie vanuit Nederland op zo'n artikel in de VS
pi_23880743
Is er al iemand geweest die iets heeft terug ontvangen van die joker?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:41:44 #218
109818 Azu
Suckers...!
pi_23881315
hahahah jullie moeten misschien even RantTV, Phase3, PatriotTV en FreedomTV bekijken met winamp, daar stellen ze soms ook zit soort zaken aan de kaak
Precious Roy, Precious Roy, Makin Lotsa Suckers Outta Girls And Boys!
pi_23881425
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:17 schreef Frezer het volgende:
Is er al iemand geweest die iets heeft terug ontvangen van die joker?
Ik niet. Volgens mij hebben ze wel lol daar op de redactiekamer, gaan alle geprinte mailtjes rond bij de donuts.
pi_23881461
interesting...tvp.
pi_23881468
Cheese, waar slaat jouw sig op...?
pi_23881491
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Cheese, waar slaat jouw sig op...?
welk gedeelte?

edit, aangezien ik aan sigs geen off-topic gelul wil besteden:

Zelfs dat eerste slaat ergens op, kan ik je verzekeren . Je moet het lezen met de ondertitel bij mijn usericon.
De afkorting A.H.A. zijn de initialen van een controversiële politica in Nederland....

[ Bericht 38% gewijzigd door Cheese op 10-12-2004 16:59:45 ]
pi_23881572
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef Cheese het volgende:
welk gedeelte?
Nou, dat eerste lijkt me nergens op slaan.

Dat van die besnijdenis. Ik snap het niet. Ik weet wat een Aha-Erlebnis is, maar je hebt er een afkorting van gemaakt, en waarom zou het een Aha-Erlebnis zijn? Ik volg het gewoon niet helemaal.
pi_23882578
Zullen we dan een gezamenlijke brief opstellen, met de sterkste argumenten en betogen, en die naar de NYTimes (of elders) sturen, afzenders the Dutch FOK Community?

of zou FOK niet door de censuur komen
  vrijdag 10 december 2004 @ 17:58:29 #225
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23883130
Ik persoonlijk denk dat de mensen die denken dat de NYT (of dergelijke) een reactie op deze column zullen plaatsen, de nieuwswaarde van dat stukje prut van de heer Thomas redelijk overschatten. Denk dat de meeste NYT-lezers wel weten dat de heer Thomas niet al te best onderbouwde columns schrijft, als ik enkele van de links op dit topic bekijk. Een bevestiging hiervan door enkele Nederlanders zou imo niet echt veel nieuwswaarde hebben. Want dat zou de enige reden zijn om het te plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')