abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2004 @ 18:46:25 #176
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23860165
quote:
Op donderdag 9 december 2004 17:03 schreef Doc het volgende:

Dat jouw partner niet van andere mannen af kan blijven, betekent niet dat dat voor alle vrouwen geldt.
Of omdat je het zelf niet weet, ach joh je weet zelf niet dat je niet de vader bent van "je" kinderen
You are one to talk
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23863311
Op Cal's website:

Wit and Wisdom of Cal Thomas:

One mark of a deteriorating society is when people cannot discern between truth and lies.

Another is that they don't care and will believe whatever their itching ears want to hear.

Bijna grappig eigenlijk....
  donderdag 9 december 2004 @ 21:26:11 #178
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23864026
Even een tvp voor als die Thomas zou mogen reageren.

En o'ja ik wou ff zeggen dat met me verbaast hoe goed al die Engelse mailtjes zijn, zou het zelf niet beter kunnen.
pi_23864222
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:57 schreef fayle het volgende:

One mark of a deteriorating society is when people cannot discern between truth and lies.

Another is that they don't care and will believe whatever their itching ears want to hear.

Oh, the irony!
pi_23864692
quote:
Op donderdag 9 december 2004 20:57 schreef fayle het volgende:
Op Cal's website:

Bijna grappig eigenlijk....
Bijna? Het is hilarisch
  donderdag 9 december 2004 @ 21:59:11 #181
60067 faustkern
Mundus vult decipi, ergo decip
pi_23864805
Je kunt mailen:

Ofcourse 'killing' 4 'babies' is a terrible 'crime'. But compare that to your personal and unabashed support for the slaughter of thousands of Iraqi infants the past couple of months, not to mention the almost 200.000 causualties that you and your brainwashed Christian fundamentalist zombie killer army have caused in Iraq. Sounds to me like these Groninger Dutch are soms kind of angels of mercy compared to what to the incredilous stuff you have been supporting.

Kan me meestal wel herkennen in FOX, maar deze keer slaan ze de plank echt mis.

[ Bericht 9% gewijzigd door faustkern op 09-12-2004 22:06:03 ]
Geplaatst door gelly op zondag 8 februari 2004 17:23: Flikker dan ook op met je suggestieve gelul mietje. Kijk, daar is nog een hoekje. Kruip er maar in en ga jezelf enorm zielig voelen in je zelfaangenomen slachtofferrol.
pi_23865075
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:59 schreef faustkern het volgende:
Kan me meestal wel herkennen in FOX
Eh... Meen je dat?
  donderdag 9 december 2004 @ 22:20:41 #183
60067 faustkern
Mundus vult decipi, ergo decip
pi_23865458
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Eh... Meen je dat?
Jazeker, ik vind MSNBC, CNN, Bloomberg en CNBC beetje te lam. Op FOX weten ze het 'nieuws' altijd wel leuk te brengen. Een beetje enternainment achtig zeg maar.

Daarna even naar DW of BBC kijken om mijn hersenen weer een beetje tot rust te brengen.
Geplaatst door gelly op zondag 8 februari 2004 17:23: Flikker dan ook op met je suggestieve gelul mietje. Kijk, daar is nog een hoekje. Kruip er maar in en ga jezelf enorm zielig voelen in je zelfaangenomen slachtofferrol.
pi_23865521
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:20 schreef faustkern het volgende:
Jazeker, ik vind MSNBC, CNN, Bloomberg en CNBC beetje te lam. Op FOX weten ze het 'nieuws' altijd wel leuk te brengen. Een beetje enternainment achtig zeg maar.

Daarna even naar DW of BBC kijken om mijn hersenen weer een beetje tot rust te brengen.
Voor entertainment oké, maar ik hoop dat je hun berichtgeving niet al te serieus neemt...
  donderdag 9 december 2004 @ 22:28:28 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23865739
je kan ook onderstaand stukje mailen (even medlinen en je vindt al aardig wat)

The Groningen hospital created a protocol delineating the needs of patients, families, and staff necessary to provide a pain-free, dignified, family-, and staff-supported death for newborns who cannot benefit from intensive, life-extending, technological support.

Pain management is important aspect of palliative care. Comfort of the infant is of utmost importance, as it helps the family believe the suffering is under control. What about the right of the infant to have a pain-free death?

In the industrialized countries during the last 20 years, ever smaller preterm infants have been re-animated after birth, subjected to mechanical ventilation, fed parenterally and treated with various drugs. The smaller and more premature the infant, the longer the intensive care, the greater pain and suffering for the infants concerned and the worse the long-term results. Investigations among neonatologists and nursing staff all over Europe resulted in a wide spectrum of opinions where the line should be drawn, e.g. concerning gestational age. A majority is however in favour of stopping intensive care measures when these are not in the best interest of the infant, i.e. when treatment becomes painful and inescapable death is only postponed. In order to reach such a difficult medico-ethical decision in a structured, understandable and well-supported way, special procedures were developed, which have stood their test in practice. A distinction between intentionally ending life and providing adequate terminal care by alleviating pain or other symptoms, which is important in moral and judicial terms, is not easily made for some of these patients.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 9 december 2004 @ 22:42:58 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23866204
er is in de hele wereld geen land dat meer humaan is dan nederland. laten we eerlijk zijn. dat humanitair denken soms gepaard gaat met zaken die het puriteinse daglicht niet kan verdragen, soit. ik lig niet wakker van euthanasie, van mensen die graag willen blowen, mensen die graag willen neuken zonder te verkrachten of mensen die graag heroïne willen gebruiken. sterker nog, door het niet in een verdomhoekje te stoppen kan je het beter monitoren, beter over oordelen en over discussieren. beperkingen die de overheid oplegt zal ook een beperking in de geest van een burger teweeg brengen. ik ga dit niet in het amerikaans schrijven, want daar heb ik even geen zin in.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23866313
Ik ben het volledig, maar dan ook volledig met je eens, zoalshetis.
pi_23866478
RonaldV, Legolas, JohnDDD, kunnen jullie die mailtjes niet ff naar de NYTimes mailen ofzo? Dat is een beetje preken voor eigen parochie, maar ik vrees dat ze bij Fox meteen door een secretaresse in de map 'hatemail - niet lezen' worden geshift. Ik neem aan dan een nationaal columnist zeker niet al zijn eigen mail opent, en ik vind het zonde van de teksten als ze niet door de shifting komen en vervolgens helemaal niet worden gelezen.
Als het een ingezonden brief wordt in NYTimes - als reactie uit NL heeft het nieuwswaarde - dan leest tenminste iemand het (zij het vooral left-wingers).

Of misschien wat rechtse kranten proberen? Washington times, NY post, wall street journal. Misschien heeft een van die kranten wel het lef om iets te plaatsten, en het zo onder de aandacht van Thomas-lezers te brengen. Want van Cal of Fox hoef je niet veel te verwachten, imo.
" there is nothing to not be amazed at "
  donderdag 9 december 2004 @ 22:57:10 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23866625
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben het volledig, maar dan ook volledig met je eens, zoalshetis.
in het engels. great minds think alike.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23866814
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
in het engels. great minds think alike.
Oh, yes, that must be it.
pi_23867877
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef corc het volgende:
RonaldV, Legolas, JohnDDD, kunnen jullie die mailtjes niet ff naar de NYTimes mailen ofzo? Dat is een beetje preken voor eigen parochie, maar ik vrees dat ze bij Fox meteen door een secretaresse in de map 'hatemail - niet lezen' worden geshift. Ik neem aan dan een nationaal columnist zeker niet al zijn eigen mail opent, en ik vind het zonde van de teksten als ze niet door de shifting komen en vervolgens helemaal niet worden gelezen.
Als het een ingezonden brief wordt in NYTimes - als reactie uit NL heeft het nieuwswaarde - dan leest tenminste iemand het (zij het vooral left-wingers).

Of misschien wat rechtse kranten proberen? Washington times, NY post, wall street journal. Misschien heeft een van die kranten wel het lef om iets te plaatsten, en het zo onder de aandacht van Thomas-lezers te brengen. Want van Cal of Fox hoef je niet veel te verwachten, imo.
hey, en mijn fantastische brief dan?
pi_23868130
Hij ziet er echt uit als een rasechte domme Amerikaan
  vrijdag 10 december 2004 @ 00:07:01 #193
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_23868637
Hello,
I have some comments on your misinformed, poorly written, and misguided piece on euthanasia in the Netherlands (Dec. 6):
-It is ironic that someone from a country that, like the "Axis of Evil" countries, permits and frequently enforces the death penalty chides another country for compromising the "intrinsic value of life".

-While you may believe outlawing practices such as abortion, drugs, prostitution and euthanasia makes them disappear, they will in fact still take place, often hurting more people -or, people more- than would have otherwise been the case (I am sure you know what clotheshangers used to be used for?). Indeed, euthanasia is performed routinely in the U.S., but without being reported. The Dutch openness on these matters is responsible for relatively low levels of drug abuse, abortion, teen pregnancy, etc. In my opinion, openness and free discussion of controversial issues like euthanasia suggests higher "moral standards" than a knee-jerk, uninformed wishing away of them.

-You got your history wrong. Anne Frank did not die in the Netherlands. She was deported from the Netherlands to Bergen-Belsen, where she tragically passed away. Using her to bolster his argument was also a cheap shot.

-You did not make clear how your "discussion" of immigration issues and the murder of Theo van Gogh relates to the euthanasia debate. Did you just throw it in because it is a good story or did you simply need some more words to get to the prescribed column length?

Sincerely, *naam*
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_23870560
quote:
Op donderdag 9 december 2004 23:38 schreef erikkll het volgende:

[..]

hey, en mijn fantastische brief dan?
Owja.

Ik wilde het niet hardop zeggen, maar die vond ik niet zo goed als de rest.

NoFI
" there is nothing to not be amazed at "
  vrijdag 10 december 2004 @ 08:45:38 #195
13250 Lod
Sapere aude!
pi_23872057
Weet iemand trouwens al wat onze "wonderful breakfasts" zijn? Aangezien ik meestal niet verder kom dan een boterham met hagelslag ben ik eigenlijk wel benieuwd welk culinair hoogstandje ik nou al jaren aan het missen ben.
GNU Terry Pratchett
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 december 2004 @ 09:00:53 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23872167
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:32 schreef RonaldV het volgende:
Mail verstuurd om te laten weten hoe beledigd ik me voel en daarna beschaafd al zijn punten onderuit getikt.
[..]

Niet dat ze de moed hebben om de reacties te posten trouwens, ik kon er geen vinden iig.
Geweldig mooi verhaaltje.
pi_23872493
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 08:45 schreef Lod het volgende:
Weet iemand trouwens al wat onze "wonderful breakfasts" zijn? Aangezien ik meestal niet verder kom dan een boterham met hagelslag ben ik eigenlijk wel benieuwd welk culinair hoogstandje ik nou al jaren aan het missen ben.
Nou, geloof me, vergeleken met wat voor meuk je in Amerika voor op je brood kunt krijgen, is een boterham met hageslag een 'wonderful breakfast'.
pi_23872533
Plastic_Power, jouw tweede punt lijkt te suggereren dat abortus illegaal is in de VS. Abortus is juist èrg legaal daaro en ze aborteren zelfs in de laatste paar maanden van de zwangerschap, iets waar ik zelf op tegen ben vanwege het feit dat een foetus zich vanaf ongeveer 12 weken bewust is van zijn/haar omgeving. Oftewel, in de VS doen ze pas echt aan babymoord. Laat hem zich daar maar op concentreren.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2004 @ 09:45:05 #199
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23872621
quote:
Op donderdag 9 december 2004 18:46 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Of omdat je het zelf niet weet, ach joh je weet zelf niet dat je niet de vader bent van "je" kinderen
You are one to talk
Je kent mij niet, en je kent m'n vrouw niet en toch kom je met soort posts. Wat een treurigheid ten top. Dat is werkelijk het niveau suffer dan weet ik wat. En dan Frenkie voor plebs uitmaken ...

Het meest treurig vind ik overigens dat jij het eerste waar jij zorgen over zou maken of je daadwerkelijk de vader zou zijn van je kinderen. Wat een treurig wereldbeeld. Ik weet -en ja dat kan ik 100% weten- dat ik de vader van m'n dochters ben. (Dat ik hier nog op in ga ook )

Als je argumenten op zijn en je uitgeluld bent met het soort posts als ik nu van je quote aankomen: het geeft je complete gebrek aan van zelfs een greintje fatsoen en het complete gebrek aan intellect.

En nu graag weer ontopic graag.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 10 december 2004 @ 09:52:01 #200
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_23872709
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 09:45 schreef Doc het volgende:

[..]snip battle of wits[..]
Heren, heren, kunt U dit verder per mail/MSN/telefoon/postduif afhandelen? Ik zit er niet op te wachten, ik vind er omheen lezen te lastig, en ik verbeeld me niet alleen voor mezelf te spreken...
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')