Of omdat je het zelf niet weet, ach joh je weet zelf niet dat je niet de vader bent van "je" kinderenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:03 schreef Doc het volgende:
Dat jouw partner niet van andere mannen af kan blijven, betekent niet dat dat voor alle vrouwen geldt.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:57 schreef fayle het volgende:
Wit and Wisdom of Cal Thomas:
One mark of a deteriorating society is when people cannot discern between truth and lies.
Another is that they don't care and will believe whatever their itching ears want to hear.
Bijna? Het is hilarischquote:Op donderdag 9 december 2004 20:57 schreef fayle het volgende:
Op Cal's website:
Wit and Wisdom of Cal Thomas:
One mark of a deteriorating society is when people cannot discern between truth and lies.
Another is that they don't care and will believe whatever their itching ears want to hear.
Bijna grappig eigenlijk....
Eh... Meen je dat?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:59 schreef faustkern het volgende:
Kan me meestal wel herkennen in FOX
Jazeker, ik vind MSNBC, CNN, Bloomberg en CNBC beetje te lam. Op FOX weten ze het 'nieuws' altijd wel leuk te brengen. Een beetje enternainment achtig zeg maar.quote:
Voor entertainment oké, maar ik hoop dat je hun berichtgeving niet al te serieus neemt...quote:Op donderdag 9 december 2004 22:20 schreef faustkern het volgende:
Jazeker, ik vind MSNBC, CNN, Bloomberg en CNBC beetje te lam. Op FOX weten ze het 'nieuws' altijd wel leuk te brengen. Een beetje enternainment achtig zeg maar.
Daarna even naar DW of BBC kijken om mijn hersenen weer een beetje tot rust te brengen.
in het engels. great minds think alike.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben het volledig, maar dan ook volledig met je eens, zoalshetis.
Oh, yes, that must be it.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
in het engels. great minds think alike.
hey, en mijn fantastische brief dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:52 schreef corc het volgende:
RonaldV, Legolas, JohnDDD, kunnen jullie die mailtjes niet ff naar de NYTimes mailen ofzo? Dat is een beetje preken voor eigen parochie, maar ik vrees dat ze bij Fox meteen door een secretaresse in de map 'hatemail - niet lezen' worden geshift. Ik neem aan dan een nationaal columnist zeker niet al zijn eigen mail opent, en ik vind het zonde van de teksten als ze niet door de shifting komen en vervolgens helemaal niet worden gelezen.
Als het een ingezonden brief wordt in NYTimes - als reactie uit NL heeft het nieuwswaarde - dan leest tenminste iemand het (zij het vooral left-wingers).
Of misschien wat rechtse kranten proberen? Washington times, NY post, wall street journal. Misschien heeft een van die kranten wel het lef om iets te plaatsten, en het zo onder de aandacht van Thomas-lezers te brengen. Want van Cal of Fox hoef je niet veel te verwachten, imo.
Owja.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
hey, en mijn fantastische brief dan?
Geweldig mooi verhaaltje.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:32 schreef RonaldV het volgende:
Mail verstuurd om te laten weten hoe beledigd ik me voel en daarna beschaafd al zijn punten onderuit getikt.
[..]
Niet dat ze de moed hebben om de reacties te posten trouwens, ik kon er geen vinden iig.
Nou, geloof me, vergeleken met wat voor meuk je in Amerika voor op je brood kunt krijgen, is een boterham met hageslag een 'wonderful breakfast'.quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:45 schreef Lod het volgende:
Weet iemand trouwens al wat onze "wonderful breakfasts" zijn? Aangezien ik meestal niet verder kom dan een boterham met hagelslag ben ik eigenlijk wel benieuwd welk culinair hoogstandje ik nou al jaren aan het missen ben.
Je kent mij niet, en je kent m'n vrouw niet en toch kom je met soort posts. Wat een treurigheid ten top. Dat is werkelijk het niveau suffer dan weet ik wat. En dan Frenkie voor plebs uitmaken ...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:46 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of omdat je het zelf niet weet, ach joh je weet zelf niet dat je niet de vader bent van "je" kinderen
You are one to talk![]()
Heren, heren, kunt U dit verder per mail/MSN/telefoon/postduif afhandelen? Ik zit er niet op te wachten, ik vind er omheen lezen te lastig, en ik verbeeld me niet alleen voor mezelf te spreken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |