Typisch gevalletje van "we zijn even door het nieuws heen". Alle nieuwszenders hebben dit soort reportages op de plank liggen, voor het geval ze een minuutje of twee in het journaal over hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:50 schreef Sjaakman het volgende:
Er is NU op RTL Nieuws (RTL4) een repo van Max Westerman over!
Voornamelijk over dat Fox News de (negatieve) toon zet. En aan het einde kwam die vreselijk Cal Thomas ook nog effe in beeld, met de laatste paar zinnen van het stuk uit de openingspost.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over die Cal Thomas of over dit fenomeen in het algemeen?
Dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van "we zijn even door het nieuws heen". Alle nieuwszenders hebben dit soort reportages op de plank liggen, voor het geval ze een minuutje of twee in het journaal over hebben.
Is het voldoende om te zeggen dat ze in de VS geen hagelslag hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:57 schreef 8op het volgende:
Ja gezien.....Oud nieuws. RTL4 heeft FOK! nog niet ontdekt.
Maar wat bedoelen ze met "land van lekker ontbijten" o.i.d.?
Wat een mooie reply. Is er nergens een forum voor reacties?quote:Op woensdag 8 december 2004 00:32 schreef RonaldV het volgende:
Mail verstuurd om te laten weten hoe beledigd ik me voel en daarna beschaafd al zijn punten onderuit getikt.
[..]
Niet dat ze de moed hebben om de reacties te posten trouwens, ik kon er geen vinden iig.
RTLnieuws, of eigenlijk Max, was niet laat met het oppikken van dit verhaal. Waarschijnlijk pikte hij het op op het moment dat wij dat ook deden, en stuurde hij keurig een reportage naar huis. Het lag alleen een hele tijd op de plank voordat iemand bij RTL dit topic las, en zich bedacht dat ze er wel twee minuten mee konden vullen op het RTLnieuws op een druilerige dinsdag in de eerste week van januariquote:
Laat ik met een wedervraag beantwoorden:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een mooie reply. Is er nergens een forum voor reacties?
Geen idee hoe het in Amerika is ( dat land ga ik écht niet in die mensen zijn niet goed snik ) maar in Canada was het eten niet om over naar huis te schrijven en het brood afgrijselijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:57 schreef 8op het volgende:
Ja gezien.....Oud nieuws. RTL4 heeft FOK! nog niet ontdekt.
Maar wat bedoelen ze met "land van lekker ontbijten" o.i.d.?
Gezien en hard gelachen. Ik denk dat het te zielig is voor woorden. Ik vond het al raar dat het nu pas op tv kwam. Maar jouw uitleg is heel erg plausibel. Komt wel vaker voor dat ze nieuws laten liggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:24 schreef RonaldV het volgende:
RTLnieuws, of eigenlijk Max, was niet laat met het oppikken van dit verhaal. Waarschijnlijk pikte hij het op op het moment dat wij dat ook deden, en stuurde hij keurig een reportage naar huis. Het lag alleen een hele tijd op de plank voordat iemand bij RTL dit topic las, en zich bedacht dat ze er wel twee minuten mee konden vullen op het RTLnieuws op een druilerige dinsdag in de eerste week van januari
Ik heb het van een ex-medewerker van RTL(nieuws). Er is voor de wat slomere nieuwsdagen een voorraadje met items die niet zo heel erg actueel (tot en week of 4 oud) hoeven te zijn. Als je van Max rond kwart voor 8 een item ziet, gemaakt ergens in St.Nowhere-NE of zo, en gelijk daarna het weer, dan heb je zo'n item te pakken. Broekhuijzen in Moskou heeft ook van die topicjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gezien en hard gelachen. Ik denk dat het te zielig is voor woorden. Ik vond het al raar dat het nu pas op tv kwam. Maar jouw uitleg is heel erg plausibel. Komt wel vaker voor dat ze nieuws laten liggen.
Nope, maar dat had ik ook niet verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:55 schreef Falco het volgende:
Iemand nog mail terug van die knakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |