Zei de Chizosfrene Erwin Krol.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:22 schreef VoreG het volgende:
We doen het weer?
http://www.fh2.nl/index.htmlquote:Op dinsdag 7 december 2004 22:46 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik kan die pagina niet eens bekijken Lego
Slecht nieuws?
quote:Ook al ging het de laatste tijd wat minder tussen FH2 en Fok, gezien de tijd die Jarno hier heeft doorgebracht en het plezier wat hij hier toch beleefd heeft, wilde ik ook aan jullie mededelen dat hij gisteravond door een auto-ongeluk om het leven is gekomen.
Ik zou op dit moment verder niet weten wat ik zou moeten schrijven, dus wil ik het voor mezelf hier even bij laten.
ik hen hem ook niet maar zeer tragischequote:Op dinsdag 7 december 2004 22:54 schreef Suijk het volgende:
Ken de beste jongen niet, maar dit zijn wel tragische berichten natuurlijk...
Waarschijnlijk omdat iedereen andere gedachtes heeft bij dat onding.quote:
Het is toch een relatief blije smiley. Ik zou eerderquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iedereen andere gedachtes heeft bij dat onding.
Gigantisch klotesmiley is het.
Dat druk je nog netjes uit.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:11 schreef SCH het volgende:
Macabere types
Yvonne kwam ermee dat het een hoax was... ongelooflijk zieke actiequote:Op dinsdag 7 december 2004 23:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zou best een Hoax kunnen zijn hoor, hij komt uit Gorinchem wat ik begreep en hier is niks gebeurd (nu kan ie ergens anders gewoont hebben dus zkr ben ik niet en ook het ongeluk kan ergens anders gebeurd zijn)
Misschien omdat ie hetzelfde gevoel als mij had "Van wacht wel ff af of het echt waar is" of misschien had ie al door dat een grap wasquote:Op dinsdag 7 december 2004 23:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dan wil ik eigenlijk alsnog antwoord van Dos37.
Mijn beste vriend overleed 16 jaar geleden door een verkeersongeluk, zijn meisje zat achterop de brommer en overleefde het ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:31 schreef RedGuy het volgende:
Nou nou, niet zo overdrijven.
Ik vind het een briljante grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |