Ik zeik niet, ik constateerquote:Op donderdag 9 december 2004 15:03 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Wat ben jij nou aan het doen?Oh zeiken!
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op donderdag 9 december 2004 15:02 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Jesus wat ben jij een ontzettend zeikwijf zeg![]()
Mensen die zeiken over mensen die zeiken zijn kneus in het kwadraatquote:
En wat doe jij het hele topic lang al???quote:Op donderdag 9 december 2004 15:08 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die zeiken zijn kneus in het kwadraat
Dezelde conclusiequote:Op donderdag 9 december 2004 15:05 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen...
maar ik trok dezelde conclusie toen ik posts in andere topics van haar zag....![]()
Veel schelden, gefrustreerde reacties, etc... Fijne meid, die Marietje...![]()
Kijk naar jezelfquote:Op donderdag 9 december 2004 15:09 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
En wat doe jij het hele topic lang al???![]()
![]()
![]()
Dus wat ben jij???![]()
![]()
![]()
Heel erg off-topic:quote:Op donderdag 9 december 2004 15:08 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die zeiken zijn kneus in het kwadraat
Hahaha, lezen is echt heel moeilijk voor je he?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:15 schreef Kjew het volgende:
[..]
Heel erg off-topic:
Phaaaaaaaaaaaaattttt.....![]()
![]()
hoe houd j het vol met jezelf? Ik wil je niet tergen, maar er zijn ook andere manieren om van je ongelukkigheid af te komen hoor! Achter die stoere opstelling schuilt vast een teer popje...
On-topic:
Het is wel duidelijk. Er zijn mensen die het ermee eens zijn dat een bankmedewerker zich op een bepaalde manier dient op te stellen. En er zijn mensen die het er niet mee eens zijn... deze snappen denk ik het punt niet.
Hij mag dicht....![]()
las ik pas na mn reactie... wijziging vond ik niet nodig...quote:Op donderdag 9 december 2004 15:17 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Hahaha, lezen is echt heel moeilijk voor je he?
Ik zei zojuist dat ik het met je eens was![]()
... dat jij er helaas van hebt gemaakt met al je gescheld. Jaja, je hoeft me niet op mijn teksten (zoals "trut"quote:Maargoed, slotje op dit baggertopic
Heb ik ook eens gehad. Meteen m'n rekening geblokkeerd! kon niet meer pinnen, niks meer. "ja, we vertrouwden het niet, maar als je je ID even laat zien is alles in orde hoor!" Na een uurtje nog niet kunnen pinnen, heb tegen dat ventje gezegd, of hij maakt mijn rekening in orde, of er gaat een gigantische klacht richting zijn baas. Een kwartier later kon ik weer aan m'n geld...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:14 schreef nietzman het volgende:
Als het een beetje meezit zit ik ook nog wel tot mijn 24ste op school.
Toen ik laatst bij de ABN was moest ik mijn handtekening veranderen, aangezien de handtekening in het systeem nog was van toen ik de rekening opende, op mijn achtste ofzo.
Schande. Ik had haske mooi mijn naam opgeschreven. De tofste handtekening ever, en ik moest hem veranderen..
Spuit 11 komt na anderhalf uur zeggen dat ik moet dimmen terwijl de TS begon met scheldenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:58 schreef teknomist het volgende:
Kun je een beetje dimmen, Marietje_?.
.
Ik ben net wakkerquote:Op donderdag 9 december 2004 17:06 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Spuit 11 komt na anderhalf uur zeggen dat ik moet dimmen terwijl de TS begon met schelden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |