Aaahhh... lomp en schelden... werk je soms bij ABNAmro?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:31 schreef Marietje_ het volgende:
Hey luister, als het je niet bevalt dan geef je geen antwoord kneus
Jij zit hier te zeuren op fok over iemand die je wat vraagjes stelt en waar je nog gewoon antwoord op geeft. Dus als je het zogenaamd allemaal zo erg vond, waarom praat je dan terug? Je zegt dan gewoon dat je er niet van gediend bent.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:43 schreef Kjew het volgende:
[..]
Aaahhh... lomp en schelden... werk je soms bij ABNAmro?
Of was jij dat toevallig achter de balie....![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:51 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Jij zit hier te zeuren op fok over iemand die je wat vraagjes stelt en waar je nog gewoon antwoord op geeft. Dus als je het zogenaamd allemaal zo erg vond, waarom praat je dan terug? Je zegt dan gewoon dat je er niet van gediend bent.
Eerder door mij gegeven antwoord:quote:quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:45 schreef Thieske het volgende:
Waarom antwoord je dan op die vragen?
Je houd zelfs zelf het gesprek gaande door zelf te vertellen dat je volgend jaar nog steeds student bent.
Lezen trut! Als je niet weet/snapt waar het om gaat; hou gewoon je mond.quote:Omdat ik een vriendelijk gesprekje echt niet vervelend vind, maar als de toon minder vriendelijk wordt van haar kant en het meer op een snel kruisverhoor aan de balie begint te lijken, hoeft het voor mij niet hoor.
Luister eens kwiebus, als een gesprek je niet aanstaat dan geef je gewoon geen antwoord meer. Of je zegt tegen dat trutje dat haar toon je niet bevaltquote:Op donderdag 9 december 2004 13:44 schreef Kjew het volgende:
[..]
[..]
Eerder door mij gegeven antwoord:
[..]
Lezen trut! Als je niet weet/snapt waar het om gaat; hou gewoon je mond.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:17 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Luister eens kwiebus, als een gesprek je niet aanstaat dan geef je gewoon geen antwoord meer. Of je zegt tegen dat trutje dat haar toon je niet bevaltZo werkt dat in de grote mensen wereld stakker
Ga nou maar snel verder klagen over je geweldige leventje
Je mag blij zijn dat er iemand met je wil praten
-5 voor Kjew voor liegen en zeurenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:21 schreef Kjew het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(waar nu kwiebus staat, stond net nog kankermongool... -5 voor Marietje ....)
Dankjewel! Je bent te goed voor deze wereld! Waarom verspil je je tijd aan mij?
Je bent zeker "van de straat" of niet?![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:25 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
-5 voor Kjew voor liegen en zeuren![]()
Waarom verspil je je tijd aan zeuren op fok?![]()
Jij bent echt een zo'n hypocriete kneus die meeloopt in stille tochten en vervolgens als je op zaterdagavond uitgaat en er gebeurt iets dan loopt je hard weg
Neequote:Op donderdag 9 december 2004 14:28 schreef Kjew het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
neeeeeee..... waar heb ik dit aan verdiend...![]()
![]()
![]()
Lieve schat, dit is klaagbaak... daar mag ik zeuren wat ik wil... als je met me wilt chatten moeten we toch echt naar General Chat... zullen we?![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 07:35 schreef depax het volgende:
Twee dagen geleden belde me de abn amro of ik mee wilde doen aan wat vragen of young professional het ging als volgt:
Meisje: Goedeavond, U spreekt met Klaartje Kolenboer van ABN-AMRO komt het gelegen als ik U paar vragen stel.
Ik: Ja.
Meisje: Zoals u misschien weet zijn we pas geleden gestart met het project. Young Professiona voor hoger of WO opgeleidenl. Bent u hier mee bekend ( Eerst een vaststellingen dan een vraag de logica onbreekt me)
Ik: Wel van gehoord ja
Meisje: Ik wilde hier een paar vragen overstellen. Is dat mogelijk ( IK ZEI TOCH AL JA TRUT )
Ik: Tuurlijk
Meisje: Welke leeftijd heeft u?
Ik : 21
Meisje: Heeft u al een hoger onderwijs of WO opleiding afgesloten of bent u nog bezig.
Ik: Nee
TRUT: Dan moet ik u helaas teleurstellen want u komt niet in aanmerking voor dit pakket.
Ik : K
TRUT: Maar ik heb wel wat anders voor U in de aanbieding namelijk Young Dynamic Fund wilt u hier wat meer informatie over?
Ik : Nee ( TRUT !)
TRUT: Ok dan wens ik u nog een prettige dag. Tot ziens.
Ik ( lief) : Hetzelfde en tot ziens. ( STOM MENS)
tja die vragen altijd.
Als dit liever in nieuw topic kan mag dat ook gesplits worden ook.
Lijkt me leuk om een erger je aan banken/verzekeringen en pensioenen topic te maken met zo een dingen.
Persoonlijk zou niet graag een topic openen in Klaagbaak, waarin ik over mezelf klaag.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:29 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Jij zeurt over iets waar je zelf schuld aan hebt![]()
Nog maar een keer:quote:Op donderdag 9 december 2004 14:35 schreef Kjew het volgende:
[..]
Persoonlijk zou niet graag een topic openen in Klaagbaak, waarin ik over mezelf klaag.![]()
Nog een keer dan maar: een zakelijke instelling hoort niet naar het priveleven te vragen van de klant.
Dat ik in eerste instantie vriendelijk antwoord geef is een kwestie van fatsoen.
Ik voel niet direct de behoefte om iemand af te blaffen en te vragen waar die zich mee bemoeit.![]()
* altijd de vriendelijkheid zelve is
En als je nou eerst van de vriendelijke aanpak bent en denkt dat het om zomaar een luchtig vraagje gaat? Niet iedereen voelt zich in eerste instantie al aangevallen of heeft de behoefte om direct zo te reageren... en dat heeft niet te maken met assertief zijn oid, maar met fatsoen; best belangrijk, ook al klinkt het oubollig/bejaard...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:42 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Nog maar een keer:
Je kan ook gewoon vriendelijk zeggen dat je niet gediend bent van die vragen.
Dat heeft alles met assertief zijn te maken, jij laat over je heen lopen door die vervelende trut van de ABN. En je kan gewoon op een fatsoenlijke manier zeggen dat ze niet naar je priveleven hoeft te vragen.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:47 schreef Kjew het volgende:
[..]
En als je nou eerst van de vriendelijke aanpak bent en denkt dat het om zomaar een luchtig vraagje gaat? Niet iedereen voelt zich in eerste instantie al aangevallen of heeft de behoefte om direct zo te reageren... en dat heeft niet te maken met assertief zijn oid, maar met fatsoen; best belangrijk, ook al klinkt het oubollig/bejaard...
Verwacht je niet bij een bank he... daar ga je niet direct uit van onvriendelijke intenties...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:51 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Dat heeft alles met assertief zijn te maken, jij laat over je heen lopen door die vervelende trut van de ABN.
Je laat die trut haar kutvragen stellen en jij geeft gewoon antwoord, en naderhand ga je zitten zeuren. Waarom geef je dan antwoord in de eerste plaats.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:56 schreef Kjew het volgende:
[..]
Verwacht je niet bij een bank he... daar ga je niet direct uit van onvriendelijke intenties...
Dit gaat ook niet om "over je heen laten lopen"... niet erg logisch he...
Jesus wat ben jij een ontzettend zeikwijf zegquote:Op donderdag 9 december 2004 14:42 schreef Marietje_ het volgende:
Allerlei nutteloos en achterlijk geblaat
Wat ben jij nou aan het doen?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:02 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Jesus wat ben jij een ontzettend zeikwijf zeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |