Sinds ik op maandagavond tussen 9 en kwart voor 11 een lege agenda hebquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
foksuksinds wanneer kijk jij CSI
![]()
haha het zijn al herhalingen. hebben jullie toen niet gekeken?
Ik heb geen idee.... Ik surf nooit naar de RTL sitequote:Op woensdag 23 februari 2005 14:27 schreef BlueCurl het volgende:
ligt het aan mij of staat op de rtl site niet meer welke aflevering er komt?
quote:De laatste aflevering van dit seizoen van Crime Scene Investigation wordt geregisseerd door Quentin Tarantino. De Amerikaanse regisseur, bekend van Pulp Fiction en Reservoir Dogs, gaat ook het scenario voor de aflevering verzorgen. De producent van de serie, Carol Mendelsohn, meldde dit vandaag aan de website van The Hollywood Reporter.
De hoofdrolspelers van de populaire televisieserie wisten Tarantino te strikken in Las Vegas, waar de serie zich afspeelt. Tijdens de seizoensafsluiter komt een van de hoofdrolspelers terecht in een gevaarlijke situatie. Mendelsohn: "Er zal dit keer meer ongedierte en bloed zijn."
Ben benieuwd!quote:
Nee, dat gaat over de laatste aflevering van het seizoen wat nu in Amerika draait. Dat duurt dus nog wel minstens 2 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is dat de aflevering van gister in Amerika ?
Uh, cameo? Dat woord betekent toch echt iets anders hoor.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:41 schreef d10n het volgende:
Leuke cameo van Michelle uit 24 als Chandra :-)
Dan lag het dus toch niet aan onze TVquote:Op maandag 7 maart 2005 22:36 schreef Lyssa het volgende:
rtl 4 die net op een betrappend moment er ff uit vliegt
verder een top aflevering!
Die opmerking was inderdaad erg goedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Leuke aflevering, die grapjes onderling waren ook wel lollig. Brass tegen Grissom over 'something stuck to your shoe.. oh no, it's Sanders"
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:59 schreef m021 het volgende:
[..]
Uh, cameo? Dat woord betekent toch echt iets anders hoor.
Dat is bijvoorbeeld als een regisseur van de serie in dezelfde serie een piepklein rolletje heeft. Als er iemand uit een andere serie komt is het gewoon een 'guest star'.
Maar als jij het een guest appearance wilt noemen mag 't van mij...quote:cam·e·o ( P )
n. pl. cam·e·os
[...]
A brief appearance of a prominent actor, as in a single scene of a motion picture. Also called cameo role.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziete r wel naar uit!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:30 schreef Dafje33 het volgende:
Voortaan zaterdag nog herhalingen en maandag de nieuwe?
je moet je nieuwe home cinema set sjit ook niet testen met nieuwe afleveringen van CSIquote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:47 schreef foksuk1981 het volgende:
Schrok ik me toch even toen die zwerver in dat riool wakker werd.......... nu had ik me geluid ook wel extreem hard aan staan
daar ben ik ook nog niet achterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:48 schreef Koningin het volgende:
En wat was dat trouwens met Warrick en Catherine???
ik vind juist 2 moorden beterquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:40 schreef milagro het volgende:
ik schreef in het CSI NY topic "soms vind ik het wel jammer (en dat geldt dus voor alle CSI's) dat er niet eens een keer maar 1 moord behandeld wordt, zodat er de aanloop naar de ontknoping niet zo snel gaat "
werd dus op mijn wenken bediend
goede aflevering, mogen ze vaker doen dus, 1 zaak behandelen
Oh dat vond ik echt zo'n 'oh no!'-momentquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:48 schreef Koningin het volgende:
En wat was dat trouwens met Warrick en Catherine???
In Frankrijk of franstalig Belgiė?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:32 schreef Leep het volgende:
ja ook hier hebben ze csi
het heet alleen les experts
en het is nogal laat dus ik heb t nog niet gezien![]()
van mij mogen ze die zaterdag aaf afleveringen gewoon van de buis halen. anders als ze klaar zijn met nieuwe afleveringen krijg je weer dezelfdequote:Op zondag 20 maart 2005 19:27 schreef Dafje33 het volgende:
Ben halverwege maar m'n bed ingegaan....
![]()
Op een gegeven moment ben je die herhalingen ook weer beu.
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
van mij mogen ze die zaterdag aaf afleveringen gewoon van de buis halen. anders als ze klaar zijn met nieuwe afleveringen krijg je weer dezelfde![]()
Vind het tegenvallen!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik moet CSI LV ook maar weer us gaan kijken heb nog 3 afleveringen op mijn pc staan
Ach... het is tijdverdrijfquote:
Wel eens een levend lijk gezien???quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:17 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha ik had nieteens dat mortuarium in gegaan... hahaha bah. toch wel een beetje te veel voor een 12 jarig iemand hoor een dood lijk
uhuh hoe ziek kunnen de ouders zijn om, zoals grissie al zei, een kind voor de ander te plaatsen!
Nee? Ook niet van een overleden familielid ofzo? Ik wel.. was niet eens zo bizar oud. Wat is het toch hč.. dat het mensen blijft trekken om dode mensen te zien. Is dat omdat het niet allerdaags is om te zien? Zo boeiend is het namelijk niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:45 schreef BlueCurl het volgende:
nog nooit een lijk gezien... maar mss in de toekomst
3 avonden nieuwe afleveringen en 1 avond herhaling.. valt best mee toch? en allemaal andere csi's behalve dan lv waarvan ook herhalingen zijn!quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:10 schreef gekke_sandra het volgende:
Damn.. gemistde enige serie die ik écht volg. (ok, ok kijk ook the desperate housewives)
Maar dat csi wordt best opgeblazen.. beetje teveel op tv. Csi blijft het beste.. naast Miami, New York en Law&Order.
jah dat wel. me overgroot oma en 18 jarig vriendinnetje... maar dan zijn ze opgebaard... met make up en alles...quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee? Ook niet van een overleden familielid ofzo? Ik wel.. was niet eens zo bizar oud. Wat is het toch hč.. dat het mensen blijft trekken om dode mensen te zien. Is dat omdat het niet allerdaags is om te zien? Zo boeiend is het namelijk niet.
Ja..quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:16 schreef BlueCurl het volgende:
3 avonden nieuwe afleveringen en 1 avond herhaling.. valt best mee toch? en allemaal andere csi's behalve dan lv waarvan ook herhalingen zijn!
law en order word pas uitgebuit... 4e of 5e spin off al?
ik vind het echt niet erg... van l&o kijk ik alleen CI en SVU als ik weet dat ze op tv komen...quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:19 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja..maar nu hebben ze ook nog eens de oude Law&Order én de nieuwe. Daarnaast dan alle Csi series. Die hype komt nu best mijn neus uit.. op welke zender ik ook kijk, telkens wel zo'n serie.
SVwhat?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:23 schreef BlueCurl het volgende:
ik vind het echt niet erg... van l&o kijk ik alleen CI en SVU als ik weet dat ze op tv komen...
maar als er nog een spin off van csi zou komen zou ik het niet kunnen laten om te kijkenmaar zou ik liever niet willen
uhm volgorde van dat ik csi oed vind is : Miami, New York en Las Vegas... maar ze doen weinig van elkaar onder hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 08:26 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
SVwhat?
Haha csi freakvind je die andere csi series net zo goed? Miami en NY?
Las Vegas is gewoon Csi toch?quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:32 schreef BlueCurl het volgende:
uhm volgorde van dat ik csi oed vind is : Miami, New York en Las Vegas... maar ze doen weinig van elkaar onder hoormaar indd ben een freak
Law & Order Special Victims Unit (L&O SVU)
Law & Order Criminal Intent (L&O CI)
ik ben nogal van de afkortingen achtige als het om namen gaat van tv series!
Het kan mij niet vaak genoeg op tv zijnquote:
En niet de enige hier!quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:26 schreef gekke_sandra het volgende:
Haha csi freakvind je die andere csi series net zo goed? Miami en NY?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door gekke_sandra op 24-03-2005 20:10:42 ]Delivered without an information leaflet
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm iedereen vind Miami leuker dus.. ik Las Vegas, komt ook wel door die lieve neger(kweenie hoe die heet) vind de cast van Las Vegas sowieso leuker dan Miami.. maar misschien moet ik die andere series gewoon eens aandachtig bekijken
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:58 schreef gekke_sandra het volgende:
Weet je wat je krijgt van die hypes..
BRITNEY SPEARS is reportedly eager to quit her pop career - to become a forensic scientist. The star whose music offerings were overshadowed by her two marriages last year - has developed a passion for solving crimes after watching hit detective TV series CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION.
And Spears, 23, is now keen to transform her latest fad into a university degree, according to British newspaper the DAILY MIRROR.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
QUENTIN TARANTINO has signed to direct the season-finale episode of primetime's most-watched series, CBS' "CSI: Crime Scene Investigation."
Tarantino also has come up with an original story for the episode, which is expected to shoot in early April and air May 19, according to "CSI" executive producer Carol Mendelsohn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
TONY HAWK is set to turn up on CBS' Monday night drama "CSI: Miami."
Unfortunately, Hawk is going to turn up as a corpse.hahaha... daarom lees ik die zut nooit Britney Spears.... yeah right. geloven doe ik het toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat tony hawk in csi: mia speelde vond ik niet erg
![]()
dat quentin tarantino gaat regiseren is zo erg nog niet doet ie wel eens vaker! en ik moet zeggen dat ik graag naar zijn films kijk en dus het totaal niet erg vind. Ik ben benieuwd en ik zie alleen niet wat dat met de hype te maken heeft...
zolang ik geniet vand e afleveringen maak ik me niet druk wat de pers erover doet schrijven of wie dan ook... k heb er lol aanveel dingen buiten csi ver csi word juist opgeblazen...
Ik ook niet, maar idd zijn ogenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef rena het volgende:
Gary Dourdan ?
Ik val normaal niet zo op donkere mannen, maar hij is wel aardig om te zienKomt vooral door zijn ogen
![]()
Tony Hawk en Quentin Tarantino is gaafquote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:04 schreef BlueCurl het volgende:
dat tony hawk in csi: mia speelde vond ik niet erg![]()
dat quentin tarantino gaat regiseren is zo erg nog niet doet ie wel eens vaker!
Wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:47 schreef BlueCurl het volgende:
warrick is indd niet lelijk maar greg-o is meer mijn favoriet
greg sanders... voormalig dna lab, nu csi rookiequote:
Oeeee hij, ok, hij is grappigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef BlueCurl het volgende:
greg sanders... voormalig dna lab, nu csi rookie
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef rembrand20 het volgende:
O dat is wel leuk dat grego nu ook in actie komt als CSI, het karakte greg brengt een beetje humor in CSI:LV
uhuh. dat klopt. wel tof straks iets verder een keer een aflevering alstie achter een vuilnis bak duikt als er geschoten wordquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:49 schreef Dafje33 het volgende:
Als laborant had hij veel zelfvertrouwen, dat heeft hij als csi nog niet natuurlijk.
ja is leip, hij gebruikt soms ook zijn eigen ervaringen bij het oplossen van een case, waarbij de andere csi's een beetje vaag uit de doppen kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef rembrand20 het volgende:
O dat is wel leuk dat grego nu ook in actie komt als CSI, het karakte greg brengt een beetje humor in CSI:LV
Mmmm begin steeds beter te brgijpen waarom je greg leuk vindtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:09 schreef BlueCurl het volgende:
danku danku. echter mijn csi-tic is niks om angstig van te worden hoor![]()
uhuh Greg is into weird stuff like liquid latex
hahahaha ik ontken alles.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:58 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Mmmm begin steeds beter te brgijpen waarom je greg leuk vindt![]()
de was dan gister toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:32 schreef rembrand20 het volgende:
Nou okay we zullen het er wel niet meer over hebben dan
RTL4 noemt de aflevering "Kraaiepoten"
Het lichaam van een dode vrouw wordt gevonden in een hotelkamer. Ze blijkt de symptomen van het Ebola-virus te hebben. Later wordt er nog een vrouw gevonden met dezelfde symptomen. Catherine en Nick starten een onderzoek
Bron: tvgids(punt)nl
jah ik kijk mee met de amerikanenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:06 schreef rembrand20 het volgende:
Maar je hebt hem wel gezien ???
Ik von het trouwens wel een leuke aflevering, heb er weer ouderwets van genoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |